Emaitzak: 6
2008 | ||
| Taldearen identitate kolektiboa legitimoak diren beharrengatik mobilizatzen denean komunikabide, hezkuntza eta komunitate taldeen bidez, ekintza planak sor daitezke bizindar instituzional formala hobetzeko. nenteko biztanleria osoaren %1 baino zertxobait gehiago besterik ez dira, eta, beraz, frantsesa galtzeko arriskuan dago. Frantses hiztunen lurraldeeremua Quebeceko probintziatik Kanada osora pasatuz, eta gero Ipar Amerikako kontinente osora pasatuz, badirudi Quebeceko frantses hiztunak benetako gutxiengo egoeran daudela, eta horren ondorioz, Quebeceko gehiengo frankofonoaren bizindar posizioak txikiagoa ematen du. | |
Aplikatzeko modua, behean aipatzen den moduan, taldea barne hartzen duen gobernu egitura motaren eta haren izaeraren baitan egon liteke. | Taldearen identitate kolektiboa da komunitate— edo taldeproiektuen izaeraren eta helburuaren oinarria (Breton, 1983). Identitate kolektibo sendo bat izan ezean, proiektuen helburua mugatua izan daiteke eta baliteke loturarik ez izatea mobilizazio plan orokorrago bateko beste osagai batzuekin. | |
Identitate kolektibo sendo bat izan ezean, proiektuen helburua mugatua izan daiteke eta baliteke loturarik ez izatea mobilizazio plan orokorrago bateko beste osagai batzuekin. | Taldearen identitate kolektiboa legitimoak diren beharrengatik mobilizatzen denean komunikabide, hezkuntza eta komunitate taldeen bidez, ekintza planak sor daitezke bizindar instituzional formala hobetzeko. Identitate kolektiboa ahula denean eta jomugarik ez duenean, berriz, ekintza kolektiboak oztopatua izan daiteke. | |
2009 | ||
herria eta lurraldea, espazio fisikoa eta giza espazioa mami mamian identifikatzen dira. | Taldearen identitatea lurraldeari lotzen zaio. | |
2011 | ||
Horrela, autonomo xamarrak diren pertsonek lagun taldearekiko mendetasun pixka bat sumatzen dute, baina mendeko nortasunaren nahastea duen nerabea familiako mendetasunetik lagun taldearen mendeko izatera pasatzen da. | Taldearen identitate kolektiboan edo lagun kuttunarekiko harreman estuetan murgiltzen da sarritan mendeko nerabea (Marcia, 1993; Hartup, 1999). Hots, familiaren mendeko izatetik taldearen mendeko izatera pasatzen da. | |
2017 | ||
Enkante publikoak hartu zuen dimentsioaren jakitun Reggianak uko egin zion parte hartzeari eta Italiako enpresa handi eta multinazionalek hartu zuten parte. | Taldearen identitatea errespetatzearen truke eta futbol zelaia goitik behera aldatuko zuen inbertsio plan bat aurkeztu ostean, 2013an Giorgio Squinzik zuzentzen duen Mapei multinazionalak irabazi zuen enkantea. 15 urteren buruan autogestioren oinarrietan eraikitako futbol zelaia Italiako enpresa indartsuenetako batek erosi zuen. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
talde | 6 (0,04) |
Lehen forma
Taldearen | 6 (0,04) |
Argitaratzailea
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 3 (0,02) |
Jakin | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
talde identitate | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
talde identitate kolektibo | 4 (0,03) |
talde identitate errespetatu | 1 (0,01) |
talde identitate lurralde | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |