2013
|
|
2 Zuen euskalkian ere izango da kantu berezi edo ezagunen bat.
|
Talde
txikitan elkartuta, hautatu zuen eskualdeko kantu bat, eta osa ezazue hari dagokion fitxa, honako ezaugarriak azalduz:
|
|
Aldizkarirako artikulu bat maketatzen ari zinetela, izugarrizko nahastea sortu zaizue testu zatiekin.
|
Talde
txikitan jarrita, ea konpontzerik baduzuen!
|
|
2 Eskaintza ederra jaso duzue!
|
Talde
txikitan elkartuta, azter itzazue orain arte eman zaizkizuen bi testuen mezuak: aldizkariarena eta kultura elkarteko eskutitzarena.
|
|
Zelten kulturan zuhaitzek duten garrantziaz ohartarazteko testu bat planifikatzen ari da Igor.
|
Talde
txikitan jarrita, lagundu egingo diozue.
|
|
a)
|
Talde
txikitan jarri, galdera hori egokia den eztabaidatu eta balioetsi, arrazoiak emanez.
|
|
1
|
Talde
txikitan bildu, argazkiari behatu, egoerari dagokion testua arreta handiz irakurri, eta egin itzazue eskatzen zaizkizuen ariketak.
|
|
Galdera horiei guztiei erantzunak emateko, ikerketak egitea erabaki dugu gelan.
|
Talde
txikitan lan egingo dugu, eta munduko herrialde batean zeruak nolako itxura duen aztertuko dugu, eta baita leku horretan gertatzen diren fenomeno astronomikoak zein diren ere. Bestalde, hori dena Euskal Herriko zeruaren itxurarekin eta hemen gertatzen diren fenomenoekin alderatuko dugu, eta, bide batez, beste hainbat kontu aztertuko ditugu.
|
2014
|
|
2
|
Talde
txikitan jarrita, behatu limurtzeko helburua dutelako bereizi dituzuen esaldiei. Ba al dute ezaugarri komunik?
|
|
a)
|
Talde
txikitan jarri eta zerrenda honetan agertzen diren material hauen erabilpenaren zergatiak jar itzazue.
|
|
2 Ezagutzen al dituzu kirolean edo bizitzako beste arlo batzuetan erabiltzen diren materialak?
|
Talde
txikitan jarri eta material berriei buruzko informazio testua irakurri, eta bete ezazue taula.
|
|
c)
|
Talde
txikitan jarrita, konpara itzazue taldekideek osatutako taulak.
|
|
a)
|
Talde
txikitan bildu eta talde bakoitzak eguneroko momentu bat aukeratu du. Momentu horretan inguratzen zaituzteten objektuak zerrendatuko dituzue, taldekideak adina objektu.
|
|
1
|
Talde
txikitan bilduta, egin eskolan egunero edo erabiltzen dituzuen materialen zerrenda.
|
|
|
Talde
txikitan egindako lanari buruz hausnartzea dagokizue orain.
|
2016
|
|
1
|
Talde
txikitan bildu eta laburbildu itzazue ondoren azaltzen diren atalak, Ekiguneko Urdaibai Biosfera erreserba informazioa eta bideoa erabiliz.
|
|
|
Talde
txikitan jarrita, idatzitako ipuinen irakurketa adierazkorrak egin eta grabatu egingo dituzue. Irakurketa adierazkorrak egin aurretik, baina, adi adi leitu elkarren ipuinak, eta berrikus itzazue, hobetzeko proposamenak egiteko.
|
|
|
Talde
txikitan banatuta, egin ideia jasa, ahalik eta telefono gehien biltzeko ekimenei buruz pentsatzeko. Irakasleak ideia onenak kanpainako twitterren idatziko ditu eta, hala, eskola guztien ideiak webgunean ikusi ahal izango dituzue, kanpaina antolatzen hasi aurretik.
|
|
1
|
Talde
txikitan elkartuz, irakur ezazue unitaterako proposatzen zaizuen hasierako egoera. Ondoren, lotu ezazue irudi bakoitza hasierako egoeraren hitz batekin edo gehiagorekin, eta adieraz ezazue, arrazoituz, zer erlazio izan dezaketen irudi eta argazki horiek egoeraren eskakizunarekin.
|
2017
|
|
1 Jarduera honetan, espezieen eboluzioari buruzko frogak aztertuko dituzu.
|
Talde
txikitan bildu, eta ikerketa dokumentu bat egin behar duzue. Horretarako, erabili Ekiguneko informazio iturriak.
|
|
|
Talde
txikitan egin berri duzuen ikerketa lanaren gaineko hausnarketa egitea dagokizu orain.
|
|
1
|
Talde
txikitan jarrita, egin honako hiru ariketa hauek.
|
|
|
Talde
txikitan egin berri duzuen ikerketa lanaren gaineko hausnarketa egitea dagokizu orain.
|
|
1
|
Talde
txikitan jarrita, deskriba itzazue irudietan agertzen diren egoerak. Horretarako, erabili indarren diagrama, eta adierazi bertan agertzen diren indar motak.
|
|
1
|
Talde
txikitan jarrita, egin honako hiru ariketa hauek.
|