Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 40

2013
‎2 Talde bakoitzak egindakoa talde handian partekatuko duzue, eta denon artean zuzenketak egingo dituzue.
‎1 Lauko taldeak osatuko dituzue. Talde bakoitzak lau aho korapilo bilduko ditu, eta horiek hitz guztiak ahoskatuz eta ahalik eta azkarren esango dituzue. Hori dena Aho korapiloen mezularien jolaserako jarraibideei jarraituz egin duzue.
Talde bakoitzak lan bakarra aurkeztuko du.
Talde bakoitzak blogaren deskribapena eta blogaren sarreraedo ongietorri bideoa aurkeztu behar ditu, blogproiektuaren nondik norakoak azalduz.
Talde bakoitzak zereginaren arduraduna nor izango den erabakiko du. Jarduera honetan mapa bat eta zeharkaldiaren fitxa bat osatuko dituzue.
‎Bil zaitezte lauko taldetan. Talde bakoitzean aro bakoitzeko ikasle bana egongo da.
Talde bakoitzak zibilizazio bana hautatu.
Talde bakoitzak dagokion zibilizazioaren ezaugarri nagusiak azalduko ditu, egindako denbora lerroa aurrean duela.
‎Nola? 6 Berriz egin behar izanez gero, nola egingo zenukete? 3 Egin ezazue jolasari buruzko hausnarketa talde handian.3 Arakatze jardueraJarduera honetan Pasabidea eraikitzen jolasean izan dituzuen portaerak patxadaz aztertzen saiatuko zarete, eta baita, horiek gizartean izan dezaketen isla ikusten ere.1 Horretarako, launaka bildu eta erantzun egokitzen zaizuen galdera sortari. Talde bakoitzean idazkariak jasoko ditu erantzunak. Gero, talde handian, azal iezaizkiezue zuen kideei adostu dituzuen erantzunak.1 taldeaa) Erronka planteatu zaizuenean, hari erantzuteko, ehenbizi zer egin du ue, b) Hitz egiteko premiarik izan al duzue txandak anto atzekoc) No o, e ien, o o o b tert d p pol to a keago b b dba tz? 2 taldeaa) Hitz egin ondoren, jarraibide batzuk ad tu d uzue helbur uzatzeko Errespetatu da adostutakoa?
‎Lanerako, bana zaitezte gelako ikasle guztiak bost taldetan. Talde bakoitzak hiru webgune horien alderdi edo aspektu bana aztertuko du, eta, horretarako, alderdi bakoitzari dagokion fitxa beteko du.
‎2 Talde bakoitzak bost minutu izango ditu bere aurkezpena egiteko eta gainerako ikasleek aurkezpenaren balioespena egingo dute (taldearena eta taldekide bakoitzarena), taula osatuz, emandako adierazleak erabiliz.
‎c) Talde bakoitzak ikertutakoaren aurkezpena egin gelan. Gainerako taldekideek galderak egingo dituzte.
‎c) Talde bakoitzak aukeratu duen bizi funtzioa zein gunetan edo lekutan ikertuko duen adostu. Esate baterako, erlazio funtzioan lokomozio aparatuari buruz galdetu behar duen taldeak ondo egingo luke kiroldegiko teknikariengana joatea, eta galdetu gaur egungo bizi ohiturek zer eragin duten.
‎1 Azter itzazue Euskal Herriko parke naturalak hiru lau ikaslez osaturiko taldeetan. Talde bakoitzak Euskal Herriko parke natural bana aukeratu, eta aztertu informazioa, ulertu eta jaso ideia nagusiak; ondoren, erantzun galderei eta egin ariketak. Amaitzeko, Euskal Herriko mapa batean parke horien kokapena eta haiei buruzko informazioa adieraziko dituzue.
2014
‎Lauko taldetan jarri, eta solasaldiak egingo dituzue. Talde bakoitzak bere solasaldia planifikatuko du; solasaldia gauzatzerakoan, berriz, taldeak binaka elkartuko zarete. Izan ere, talde batek tertulia egingo du, eta besteko kideek behatzaileen rola hartuko dute; behatzaileek, hain zuzen, ondo eginak azpimarratuko dituzte gero, eta hobetzeko proposamenak egingo dituzte modu egokian.
‎1 Hirunaka, jar itzazue hurrengo orrialdeko ezaugarriak kausa ondorio ordenan, eta Berant Erdi Aroko monarkiaren ezaugarriekin txantiloiaren antzeko kausa ondorio segidak sortuko dituzue. Talde bakoitzak gutxienez hiruzpalau urratseko bi segida egin behar dituzue. Hori egiteko hainbat modu daudenez, amaitutakoan beste hirukote batekin elkartu eta egindakoa azaldu batak besteari.
Talde bakoitzak hautatu kolore bana, eta osa ezazue kolore horri dagokion zutabea.
Talde bakoitzeko arduradun bat izendatu ondoren, planifikatu itzazue egin beharreko zereginak.
‎2 Talde bakoitzak bost minutu izango ditu ikerketaren aurkezpena egiteko; gainerako taldeen aurkezpenaren balioespena egin eta adostuko duzue (taldearena eta ikasle bakoitzarena). Horretarako, ahozko aurkezpenerako taula erabili, emandako adierazleak oinarri harturik.
‎2 Talde bakoitzak sor ditzala bi kremailera, aurreko jardueran sortutako engranajeekin erabiltzeko modukoak.
2016
‎Kontuan hartu jardueraren hasierako irudi bakoitzarekin lotzen diren aparatu guztiak landu behar dituzuela. Talde bakoitzak bi aukeratuko dituenez, adostu ezazue banaketa denon artean.
‎g) Talde bakoitzak lortutako emaitzak ikerketa dokumentu batean jaso eta gelako blogera igo. Ondoren, lanak balioesteko, erabili Ekigunean topatuko duzuen formularioa.
‎Elkar zaitezte narrazio digitala egiteko osatutako taldeetan, ikerketa egiteko. Talde bakoitzak ekosistema bana aukeratu eta ikerketa dokumentua osatuko du, biosferaren lehorreko ekosistema nagusiei buruzkoa. Kontuan hartu kontsultatuko dituzun informazio iturriek fidagarriak eta baliagarriak izan behar dutela.
Talde bakoitzak 5 minutu izango ditu egindako ikerketaren berri emateko.
Talde bakoitzak honako hauek azalduko ditu: egindako ikerketaren prozesua, ateratako ondorioak eta bidean taldekideekin batera ikasitakoa, hots, ateratako lezioa.
‎Irakasleak hala esaten duenean, aukeratutako mozioaren alde bozkatuko duzue webgunean. Talde bakoitzak ordezkaria zein izango den erabakiko du. Taldeko ordezkariak boto bakarra emango du, ikastetxearen eta taldearen erreferentzia emanez, administratzaile batek prozesua kontrola dezan.
‎a) Banatu ikastaldea hiruzpalau kideko zortzi taldetan. Talde bakoitzak kolore bateko markatzailea aukeratu du (adibidez, talde urdina, talde gorria, talde berdea, talde laranja, talde beltza, talde horia, talde marroia eta talde morea), eta parte hartzeko modu desberdin bat. Talde bakoitzeko jarduera fitxetan duzuen fitxa bakarra hartu eta bertan zuen parte hartzeko modua hautatu.
‎Talde bakoitzak kolore bateko markatzailea aukeratu du (adibidez, talde urdina, talde gorria, talde berdea, talde laranja, talde beltza, talde horia, talde marroia eta talde morea), eta parte hartzeko modu desberdin bat. Talde bakoitzeko jarduera fitxetan duzuen fitxa bakarra hartu eta bertan zuen parte hartzeko modua hautatu.
‎5 Talde bakoitzeko ordezkariak ikastalde osoari azalduko dizkio aztergaia, hiru ekintza onenak eta horiek aukeratzeko arrazoia. Hortaz, prestatu taldearen justifikazioa, ekintzaren egokitasunean (testuinguru demokratikoan), praktikotasunean eta eraginkortasunean oinarrituta.
‎Eman hainbat arrazoi, zuen erabakia justifikatzeko. Talde bakoitzeko ikasle batek arbelean idatziko ditu.
‎c Talde bakoitzeko kideek dagokien rolaren larruan sartu duzue eta Turkia EBn sartzearen alde ala aurka egongo zareten identifikatuko duzue.
‎Banatu lau taldetan, eta, taldeak handiegiak badira, berriro zatitu. Talde bakoitzak bere' biziraupen txartela' izango du.
‎Lortu kontsentsua talde handian. Talde bakoitzeko ordezkariak ideiak arbelean idatziko ditu. Ondoren, aukeratu onenak denen artean.
Talde bakoitzak jarduera fitxetan dagoen puzzlearen zati bana aukeratuko du eta bertan ageri den zereginaz arduratuko da.
2017
‎3 Talde bakoitzak bost minutu izango ditu bere aurkezpena egiteko, eta gainerako ikasleek aurkezpenaren balorazioa egingo dute (taldearena eta taldekide bakoitzarena).
‎6 Talde bakoitzak bost minutu izango ditu aurkezpena egiteko, eta gainerako ikasleek aurkezpena balioetsiko dute (taldearena eta taldekide bakoitzarena), taula betez eta emandako adierazleak erabiliz.
Talde bakoitzak bete ditu bere ardurak.
‎2 Antolatu bosteko taldetan. Talde bakoitzak aurreko gertaeretako bat aukeratu, eta ekin:
‎Horrela, gertaera guztiak ikertu ondoren izango dugun ikuspegia osatuagoa izango da, eta galdera nagusiari denen artean emango diozuen erantzuna egokiagoa. Talde bakoitzak honako zeregin hauek izango ditu:
‎a) Talde bakoitzak bere gatazkaren ezaugarri nagusiak eta ondorioak azalduko dizkio gela guztiari.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia