2013
|
|
2
|
Talde
bakoitzak egindakoa talde handian partekatuko duzue, eta denon artean zuzenketak egingo dituzue.
|
|
1 Lauko taldeak osatuko dituzue.
|
Talde
bakoitzak lau aho korapilo bilduko ditu, eta horiek hitz guztiak ahoskatuz eta ahalik eta azkarren esango dituzue. Hori dena Aho korapiloen mezularien jolaserako jarraibideei jarraituz egin duzue.
|
|
|
Talde
bakoitzak lan bakarra aurkeztuko du.
|
|
|
Talde
bakoitzak blogaren deskribapena eta blogaren sarreraedo ongietorri bideoa aurkeztu behar ditu, blogproiektuaren nondik norakoak azalduz.
|
|
|
Talde
bakoitzak zereginaren arduraduna nor izango den erabakiko du. Jarduera honetan mapa bat eta zeharkaldiaren fitxa bat osatuko dituzue.
|
|
Bil zaitezte lauko taldetan.
|
Talde
bakoitzean aro bakoitzeko ikasle bana egongo da.
|
|
|
Talde
bakoitzak zibilizazio bana hautatu.
|
|
|
Talde
bakoitzak dagokion zibilizazioaren ezaugarri nagusiak azalduko ditu, egindako denbora lerroa aurrean duela.
|
|
Nola? 6 Berriz egin behar izanez gero, nola egingo zenukete? 3 Egin ezazue jolasari buruzko hausnarketa talde handian.3 Arakatze jardueraJarduera honetan Pasabidea eraikitzen jolasean izan dituzuen portaerak patxadaz aztertzen saiatuko zarete, eta baita, horiek gizartean izan dezaketen isla ikusten ere.1 Horretarako, launaka bildu eta erantzun egokitzen zaizuen galdera sortari.
|
Talde
bakoitzean idazkariak jasoko ditu erantzunak. Gero, talde handian, azal iezaizkiezue zuen kideei adostu dituzuen erantzunak.1 taldeaa) Erronka planteatu zaizuenean, hari erantzuteko, ehenbizi zer egin du ue, b) Hitz egiteko premiarik izan al duzue txandak anto atzekoc) No o, e ien, o o o b tert d p pol to a keago b b dba tz? 2 taldeaa) Hitz egin ondoren, jarraibide batzuk ad tu d uzue helbur uzatzeko Errespetatu da adostutakoa?
|
|
Lanerako, bana zaitezte gelako ikasle guztiak bost taldetan.
|
Talde
bakoitzak hiru webgune horien alderdi edo aspektu bana aztertuko du, eta, horretarako, alderdi bakoitzari dagokion fitxa beteko du.
|
|
2
|
Talde
bakoitzak bost minutu izango ditu bere aurkezpena egiteko eta gainerako ikasleek aurkezpenaren balioespena egingo dute (taldearena eta taldekide bakoitzarena), taula osatuz, emandako adierazleak erabiliz.
|
|
c)
|
Talde
bakoitzak ikertutakoaren aurkezpena egin gelan. Gainerako taldekideek galderak egingo dituzte.
|
|
c)
|
Talde
bakoitzak aukeratu duen bizi funtzioa zein gunetan edo lekutan ikertuko duen adostu. Esate baterako, erlazio funtzioan lokomozio aparatuari buruz galdetu behar duen taldeak ondo egingo luke kiroldegiko teknikariengana joatea, eta galdetu gaur egungo bizi ohiturek zer eragin duten.
|
|
1 Azter itzazue Euskal Herriko parke naturalak hiru lau ikaslez osaturiko taldeetan.
|
Talde
bakoitzak Euskal Herriko parke natural bana aukeratu, eta aztertu informazioa, ulertu eta jaso ideia nagusiak; ondoren, erantzun galderei eta egin ariketak. Amaitzeko, Euskal Herriko mapa batean parke horien kokapena eta haiei buruzko informazioa adieraziko dituzue.
|
2014
|
|
Lauko taldetan jarri, eta solasaldiak egingo dituzue.
|
Talde
bakoitzak bere solasaldia planifikatuko du; solasaldia gauzatzerakoan, berriz, taldeak binaka elkartuko zarete. Izan ere, talde batek tertulia egingo du, eta besteko kideek behatzaileen rola hartuko dute; behatzaileek, hain zuzen, ondo eginak azpimarratuko dituzte gero, eta hobetzeko proposamenak egingo dituzte modu egokian.
|
|
1 Hirunaka, jar itzazue hurrengo orrialdeko ezaugarriak kausa ondorio ordenan, eta Berant Erdi Aroko monarkiaren ezaugarriekin txantiloiaren antzeko kausa ondorio segidak sortuko dituzue.
|
Talde
bakoitzak gutxienez hiruzpalau urratseko bi segida egin behar dituzue. Hori egiteko hainbat modu daudenez, amaitutakoan beste hirukote batekin elkartu eta egindakoa azaldu batak besteari.
|
|
|
Talde
bakoitzak hautatu kolore bana, eta osa ezazue kolore horri dagokion zutabea.
|
|
|
Talde
bakoitzeko arduradun bat izendatu ondoren, planifikatu itzazue egin beharreko zereginak.
|
|
2
|
Talde
bakoitzak bost minutu izango ditu ikerketaren aurkezpena egiteko; gainerako taldeen aurkezpenaren balioespena egin eta adostuko duzue (taldearena eta ikasle bakoitzarena). Horretarako, ahozko aurkezpenerako taula erabili, emandako adierazleak oinarri harturik.
|
|
2
|
Talde
bakoitzak sor ditzala bi kremailera, aurreko jardueran sortutako engranajeekin erabiltzeko modukoak.
|
2016
|
|
Kontuan hartu jardueraren hasierako irudi bakoitzarekin lotzen diren aparatu guztiak landu behar dituzuela.
|
Talde
bakoitzak bi aukeratuko dituenez, adostu ezazue banaketa denon artean.
|
|
g)
|
Talde
bakoitzak lortutako emaitzak ikerketa dokumentu batean jaso eta gelako blogera igo. Ondoren, lanak balioesteko, erabili Ekigunean topatuko duzuen formularioa.
|
|
Elkar zaitezte narrazio digitala egiteko osatutako taldeetan, ikerketa egiteko.
|
Talde
bakoitzak ekosistema bana aukeratu eta ikerketa dokumentua osatuko du, biosferaren lehorreko ekosistema nagusiei buruzkoa. Kontuan hartu kontsultatuko dituzun informazio iturriek fidagarriak eta baliagarriak izan behar dutela.
|
|
|
Talde
bakoitzak 5 minutu izango ditu egindako ikerketaren berri emateko.
|
|
|
Talde
bakoitzak honako hauek azalduko ditu: egindako ikerketaren prozesua, ateratako ondorioak eta bidean taldekideekin batera ikasitakoa, hots, ateratako lezioa.
|
|
Irakasleak hala esaten duenean, aukeratutako mozioaren alde bozkatuko duzue webgunean.
|
Talde
bakoitzak ordezkaria zein izango den erabakiko du. Taldeko ordezkariak boto bakarra emango du, ikastetxearen eta taldearen erreferentzia emanez, administratzaile batek prozesua kontrola dezan.
|
|
a) Banatu ikastaldea hiruzpalau kideko zortzi taldetan.
|
Talde
bakoitzak kolore bateko markatzailea aukeratu du (adibidez, talde urdina, talde gorria, talde berdea, talde laranja, talde beltza, talde horia, talde marroia eta talde morea), eta parte hartzeko modu desberdin bat. Talde bakoitzeko jarduera fitxetan duzuen fitxa bakarra hartu eta bertan zuen parte hartzeko modua hautatu.
|
|
Talde bakoitzak kolore bateko markatzailea aukeratu du (adibidez, talde urdina, talde gorria, talde berdea, talde laranja, talde beltza, talde horia, talde marroia eta talde morea), eta parte hartzeko modu desberdin bat.
|
Talde
bakoitzeko jarduera fitxetan duzuen fitxa bakarra hartu eta bertan zuen parte hartzeko modua hautatu.
|
|
5
|
Talde
bakoitzeko ordezkariak ikastalde osoari azalduko dizkio aztergaia, hiru ekintza onenak eta horiek aukeratzeko arrazoia. Hortaz, prestatu taldearen justifikazioa, ekintzaren egokitasunean (testuinguru demokratikoan), praktikotasunean eta eraginkortasunean oinarrituta.
|
|
Eman hainbat arrazoi, zuen erabakia justifikatzeko.
|
Talde
bakoitzeko ikasle batek arbelean idatziko ditu.
|
|
c
|
Talde
bakoitzeko kideek dagokien rolaren larruan sartu duzue eta Turkia EBn sartzearen alde ala aurka egongo zareten identifikatuko duzue.
|
|
Banatu lau taldetan, eta, taldeak handiegiak badira, berriro zatitu.
|
Talde
bakoitzak bere' biziraupen txartela' izango du.
|
|
Lortu kontsentsua talde handian.
|
Talde
bakoitzeko ordezkariak ideiak arbelean idatziko ditu. Ondoren, aukeratu onenak denen artean.
|
|
|
Talde
bakoitzak jarduera fitxetan dagoen puzzlearen zati bana aukeratuko du eta bertan ageri den zereginaz arduratuko da.
|
2017
|
|
3
|
Talde
bakoitzak bost minutu izango ditu bere aurkezpena egiteko, eta gainerako ikasleek aurkezpenaren balorazioa egingo dute (taldearena eta taldekide bakoitzarena).
|
|
6
|
Talde
bakoitzak bost minutu izango ditu aurkezpena egiteko, eta gainerako ikasleek aurkezpena balioetsiko dute (taldearena eta taldekide bakoitzarena), taula betez eta emandako adierazleak erabiliz.
|
|
|
Talde
bakoitzak bete ditu bere ardurak.
|
|
2 Antolatu bosteko taldetan.
|
Talde
bakoitzak aurreko gertaeretako bat aukeratu, eta ekin:
|
|
Horrela, gertaera guztiak ikertu ondoren izango dugun ikuspegia osatuagoa izango da, eta galdera nagusiari denen artean emango diozuen erantzuna egokiagoa.
|
Talde
bakoitzak honako zeregin hauek izango ditu:
|
|
a)
|
Talde
bakoitzak bere gatazkaren ezaugarri nagusiak eta ondorioak azalduko dizkio gela guztiari.
|