2000
|
|
|
Pertsona
bakoitzak ezagupenaren bidez lortutako jakintza meta du bere kultura.Herri bati dagokionez, gizarte mailan ere, herri baten kultura nolabait aipa daitekeherri horren herritarrek batera duten kultura komuna adierazteko.
|
2002
|
|
|
Pertsona
bakoitzak bere erara hautematen ditu bere inguruko egitateak. Nork bereak diren irudikapenak dauzka egitateez; egitateak irudikapenak dira gizabanakoarentzat.
|
2005
|
|
|
Pertsona
bakoitzak taldean integratzeko zerbait eskaintzen die besteei.
|
|
|
Pertsona
bakoitzak bere mugak eta eremuak zehazten ditu, bere interesakfinkatzen joaten da. Taldekideek euren interesak argi azaltzen dituztenean, bateratu egiten dituzte.
|
|
|
Pertsona
bakoitzak duen egoeraren ikuspegiak gatazkaren pertzepzioabaldintzatzen du Z O
|
|
|
Pertsona
bakoitzak dituen balioek gatazkaren pertzepzioa baldintzatzendute Z O
|
|
|
Pertsona
bakoitzak duen informazioa asimilatzeko gaitasunak gatazkarenpertzepzioa baldintzatzen du Z O
|
|
–
|
Pertsona
bakoitzak duen gatazkaren ikuspegia: arazo honi buruz dugunikuspegia argitzea izango litzateke.
|
2006
|
|
|
Pertsona
bakoitza kontinente zatia da, lurraren partea.
|
|
pertsonetako batzuek publikoa osatzen duteneko egoeran, hain zuzen.
|
Pertsona
bakoitzak publiko aurrean irudi jakina aurkezten du: Goffman en autoeszenifikazioa dago muinean.
|
2007
|
|
deitzen dugu, eta asko erabiltzenda.
|
Pertsona
bakoitza bere argazkiarekin agertzen da eta arrakasta izan du. Atalhonetaz gain, albiste agentziak ere baditugu hemen, zerbitzu gida bat, hiztegiak...
|
|
|
Pertsona
bakoitzak ezagutzaren bidez lortutako jakintza meta du bere kultura.Herri bati dagokionez, gizarte mailan ere, herri baten kultura nolabait aipa daitekeherri horren herritarrek batera duten kultura komuna adierazteko.
|
|
«Le caractère des peuples influe sur celui des langues», dio Condillac-ek.
|
Pertsona
bakoitzak dauka bere hizkera («chacun a le sien»), nazio bakoitzak berea; pertsonaren hizkeran bere karakterea errebelatzen den moduan, baina ziurtasun handiagoz, gutxiago disimulatzen duelako, nazioaren hizkuntzan bere karakterea errebelatzen da832 Humboldt-ek sanskritoaren aiurri erlijioso eta filosofikoaren adibidea ematen duen eran, Condillac-ek latinarena ematen du: laborantzako hizkera latino guztia nobletasun konnotazioz («idées accessoires») jantzita dago.
|
2009
|
|
Oroitzea eta ahanztea norbanakoaren ahalmena da.
|
Pertsona
bakoitzak bereoroitzapen propioak ditu eta memoriari esker, une eta leku zehatz batzuetan gertatuziren iragan pertsonaleko esperientziak berariaz eta kontzienteki berreskuraditzake. Honela iraganeko edozein esperientzia gogora ekarriz, iraganeko gertaerabat berriz bizi izan edo berriz esperimentatu ahal izango du gertaera gogoraekartzen duen subjektu berberak, bizi izandako gertaerarekiko kontzientziaargiarekin.
|
|
Lupiañezek esan zuenguztia sinetsi zutelako Berrian.
|
Pertsona
bakoitzaren kontua baita, zenbaterainosinetsi edo ez. Baina kazetari bezala, gai honekin arazo bat daukagu:
|
2010
|
|
|
Pertsona
bakoitza bakarra dela kontuan izan behar da, hau da, ez dago gaixoguztientzat balio duen errezeta magikorik. Horregatik, komunikazioa hobetzekozehazten diren gomendioak gaixoaren komunikazio gaitasunari eta narriaduramailari egokitu behar zaizkie beti.
|
|
Euskal Herriko landa eremuez hitz egiten denean, hainbat errealitaterekin topatzen gara.
|
Pertsona
bakoitzaren ikuspegiaren arabera aldakorra bada ere, datuekerrealitate eta berezitasun asko daudela adierazte dute, berezkoak, eremu batetikbestera. Zaila egiten da adierazle bateratuak bilatzea.
|
2012
|
|
–
|
Pertsona
bakoitzak bere trapua edukitzea haien arteko kutsadura ekiditeko.
|
2015
|
|
kafeahartu eta edalontzia hartu.
|
Pertsona
bakoitzak exekuta ditzakeen bestelako ekintzak, modelatze prozesuautomatikoak ikasiko ditu, eredu oso eta espezializatuak lortuz (ikusi 1 irudia).
|