2003
|
|
Besteak beste, Bernardo Atxagak, Juan Kruz Igerabidek, Antton Kazabonek, Patxi Zubizarretak, Miren Agur Meabek edota Joxan Ormazabalek hartu dute parte.
|
Lan
honetan euskal haur poesiaren joera eta estiloak bildu nahi izan dituzte.
|
2007
|
|
Lau hitz darabildan terminologiaz.
|
Lan
honetan Euskal Herria eta Euskadi ez dira bat. " Euskadi" Hirurak Bat da, hots, Araba, Bizkaia eta Gipuzkoa.
|
2008
|
|
taldeak Arriaga plazan aurkeztutako Otsoko pieza Txano Gorritxo ren ipuinean oinarritzen da fabula berritzaile bat sortzeko.
|
Lan
honekin Euskal Ikuskizun Onenaren saria lortu du konpainiak Leioako Umore azokan, baina egiatan badirudi kontakizun ilun eta transzendentala eratu nahi izan dutela. Helburu horri begira, abilezia nabariarekin konbinatu dituzte jantzi beltz luzeak, borroka arteak, akrobazia ariketa sinpleak eta elementu eszenikoak.
|
2011
|
|
Euskaraz egindako literaturaren gainean hizkuntza ber ber horretan azaltzea.
|
Lan
honek Euskal Esnalearen 1927ko V. lehiaketan lehen saria jaso zuen (Iztueta, 2002a).
|
2012
|
|
|
Lan
honetan Euskal Estatuaren beharra ikuspegi jakin batetik aztertuko da: lan harremanen eta gizarte babesaren ikuspegitik. Erreferentzia Euskal Herri osoaizanik eta osotasun hori beti presente edukita, Ipar Euskal Herriari aipamen gutxiegingo zaizkio, besteak beste gaur egun azterturiko gaietan garapen propio osoeskasa duelako.
|
2013
|
|
478 Jean Elissalde, ofizialki.
|
Lan
honetan euskal ortografia garaikidean idatziko dugu: Elizalde.
|
2014
|
|
|
Lan
honetan euskal kulturaren definizio hau erabili dut: euskaraz egiten dena eta/ edo euskara erdigunean jartzen duena.
|
|
|
Lan
hau Euskal Herriko Unibertsitateak (UPV/EHU) 2010/ 2011 ikasturtean lau urtetarakoemandako Ikertzaileen prestakuntzarako laguntzari esker burutu ahal izan da (kodea: PIF10/ 2010/ PIF10017).
|
|
|
Lan
hau Euskal Herriko Unibertsitateak (GIU09/ 19), Eusko Jaurlaritzak (IXA Taldea, A mailakoikerketa taldea() (IT344), EUS SRL proiektua (S PE11UN098) eta Berbatek proiektua (IE09)) eta Espainiako Gobernuko Zientzia eta Berrikuntza Ministerioa (EPEC RolSem proiektua (FFI2008 E/ FILO) eta AncoraNet proiektua (FFI2009 E)) aipatutako ikerkuntzaegitasmoei eman dien diru-laguntzari esker egin da....
|
|
13
|
Lan
honetan euskal nazionalismoaren ikuspegi teorikoa behatzen ari gara, batik bat. Hala ere, azpimarratzekoa da abertzaleek 1936an lehen Eusko Jaurlaritzaren zuzendaritza eskuratzean ez zutela espainiar jatorriko euskal herritarren aurkako praktikarik burutu.
|
2015
|
|
Lehenengoan Euskal Herriko kostaldeko 5 puntu desberdinetako (Urdaibaiko estuarioa eta Deba, Pasaia, Ondarroa eta Santurtziko portuak) lazunak aztertu ziren.
|
Lan
hau Euskal HerrikoUnibertsitateko (EHU) Zoologia eta Biologia molekularreko lankideekin batera burutu zenkutsatzaileek arrainetan izan ditzaketen ondorioak kuantifikatzeko, intersexualitatea adibidez.Erauzketa burutu aurretik, hidrolisi entzimatiko urrats bat burutu behar da metabolizatutakokonposatuak aske uzteko. Ostean, erauzketa prozesu bat egiten da SPE bidez. Hidrolizatutako 100 pLbilis Plexa SPE kartutxoetatik (estireno dibinilbentzeno hidrofilikoa, 200 mg) pasarazten dira etakutsatzaileak 4 mL EtOAC kin berreskuratzen dira.
|
2016
|
|
Horien bidez ebolari esanahia emateaz gain arriskuaren hautemate maila eta emozioak ere bideratzen dira.
|
Lan
honek Euskal Herriko 294 pertsonak ebola nola ulertzen, hautematen eta sentitzen duten neurtu du 2014ko abuztu eta azaro artean, hau da, osasun krisiaren momentu gordinenean. Emaitzek adierazi dute ebola Afrikarekin lotutako gaixotasun arriskutsu gisa irudikatzen dela, baina gure gizartean izurritearekiko norberaren arrisku hautematea eta beldurra ez direla oso altuak.
|
2017
|
|
|
Lan
honek euskal narratiba garaikidea esentzialismotik antiesentzialismora doan ibilbide horretan non kokatu arakatu nahi luke, zenbateraino eusten dion oraindik ere pentsabide teleologiko modernoari eta zenbateraino barneratu den postidentitatearen promes paradoxikoen eremuan. Ari al zaizkigu aldatzen artea, maitasuna edota nazioa ulertzeko moduak, euskal narratiba garaikidean hain ugari jorraturiko gai horiek?
|
|
|
Lan
honetan euskal gatazkari lotutako tortura kasuak ikertuko dira. 1960 eta 2013 urteen arteko tartea oinarritzat hartuz.
|
|
|
Lan
honek Euskal Herriko Unibertsitateko Carlos Garcia Castillero eta Ganteko Unibertsitateko AnneBreitbarth irakasleek zuzendutako tesi proiektua du oinarri. Ikerketaren zati bat GantekoUnibertsitatean egin zen 2015eko otsailetik urte bereko maiatzera bitartean.
|
|
|
Lan
hau Euskal Herriko Unibertsitatearengatik UPV/EHU (UFI 11/ 37) eta EuskoJaurlaritzarengatik, ikerketa talde kontsolidatuen bitartez (IT810 B) izan da finantziatua.Innsbruck eta Bilboren elkarlanaren parte bat Austrian Science Foundation (FWF) ekfinantziatutako I 1482 N28 (DACH) zenbakia duen proiektuaren bitartez finantziatu da.
|
2018
|
|
* Eskerrak:
|
Lan
hau Euskal Herriko Unibertsitatearen laguntzaz egin da (GIU15/ 24, GIU18/ 88).
|
2019
|
|
Triple Questionaire liburuan (Euskaltzaindia, 1984). ?
|
Lan
hau euskal atlasaren hasikintzat ere jo liteke?, Iñaki Caminok dioenez,, baina atlasa izateko galdetegi urria zerabilen eta galderen norabidea ere ez zen atlas baten ohiko estandarra, Europako orduko hizkuntza atlasak beste zerbait ziren? (2018:
|
|
|
Lan
hau Euskal Unibertsitate Sistemako Oinarrizko eskubideak eta Europar Batasuna ikerketa taldekontsolidatuaren babesean egin da.
|
|
|
Lan
honek euskal eleberrigintzan hiriaren agerpena aztertu nahi du Saizarbitoriaren lehenobratik abiatuta eta hiriari buruzko zenbait teoria nagusi aintzat hartuta. Literaturan, hiriarenirudikapena modernitatearen sarrerarekin loturik egonik, espazio urbanoak garrantzi handiahartu zuen nazioarteko literaturan industrializazio prozesuak gertatzearekin batera.
|
2020
|
|
1
|
Lan
hau Euskal Unibertsitate Sistemako «Oinarrizko Eskubideak eta Europar Batasuna» ikerketa talde kontsolidatuaren babesean egina da. Egileak, era berean, Eguzkiñe Aiesa Udalbiltza Partzuergoko idazkariak euskara juridikoarekin emandako laguntza aitortu nahi du.
|
|
1
|
Lan
hau Euskal Unibertsitate Sistemako" Oinarrizko Eskubideak eta Europar Batasuna" ikerketatalde kontsolidatuaren babesean egina da. Egileak, era berean, Eguzkiñe Aiesa Udalbiltza Partzuergoko idazkariak euskara juridikoarekin emandako laguntza aitortu nahi du.
|
2021
|
|
1,
|
Lan
hau Euskal Ikasketetako Gradu Amaierako Lana da. Eskerrik asko bihotzez, lanean lagundu nauzuen eta nire alboan egon zareten guztioi.
|
2022
|
|
Gure lanaren azken atal honetan ondorioetatik harago joan nahi izan dugu.
|
Lan
hau Euskal Herriko hezkuntza komunitaterako ekarpena bat izango delakoan gaude eta, beraz, etorkizuneko urrats izan behar duten zenbait gogoeta eta proposamenenekin amaitu nahi genuke.
|
|
Laburpena.
|
Lan
hau Euskal Herriko gazteen profil soziolinguistikoan identifika daitezkeen bi ahulgunetatik abiatzen da: ezagutza eta erabileraren artean dagoen desoreka eta aurreiritzietan eragiteko beharra.
|