2003
|
|
–Zaude lasai, Permin!
|
Gure
Jainkoaren faboreak nahi badituzu, lehenik aitortza, eta gero penitentzia ugari egin dituzu! Nik erakutsiko dizut bidea, eta hara:
|
2007
|
|
|
Gure
Jainkoak izan gaitzala azkenian berentzako.
|
|
|
Gure
Jainkoak dezala zerun zabaldurikan besuak.
|
|
|
Gure
Jainkoak argitasuna emango al dit orainio.
|
|
Ez al den guztiz bitxia galdetzen du Onfrayk: ?
|
Gure
Jainkoa antropomorfikoa da bere itxuraz, eta zuria, eta arra; eta arrazaz ariarra, noski? (16).
|
|
(10)
|
Gure
Jainkoak, beti xuxen dabilana, ongi gidatzen baitu (M. Ariztia, Amattoren uzta, 16).
|
|
(10)
|
Gure
Jainkoak, beti xuxen dabilanaA, ongi gidatzen baitu (M. Ariztia, Amattoren uzta, 16).
|
2008
|
|
|
Gure
jainkoa da petrolioa. Jendeak dio Jesus, Buda, Ala edo
|
|
[Irregulartasunaz.] Gauzak ederki egiteko, izugarri gaizki egiten ere jakin behar da; kaka lana egiteari eta penagarri gelditzeari beldurra galdu behar zaie. Honetaz badakite zerbait torero jenialek eta
|
Gure
Jainkoak berak, zeinak harria eta ura asmatuz goiak harrapatu zituelarik, gure espezie hau egitean Bere izatea bera zalantzan jarri baitzuen.
|
2009
|
|
Hau da, Jainko (ar) ekin egin da historiaren filosofia (teologia), hots, bilbatu da historiari ustetzen zaion zentzua, gure herriaren historiari edo gizadiarenari arrazoizkotasun bat suposatuz, Probidentzia bat. ?
|
Gure
Jainkoa garaile!?, hots, biba gu. Gero, egunen batean, gure Jainkoa ez da atera garaile, abarrikatu egin gaituzte arerioek.
|
|
Antzinate germaniarrean bezala antigualeko gizarte egipto mesopotamiarretan, edo Ameriketako kultura prekolondarretan, izutzekoa da zein loturik agertzen diren beti tenplua eta boterea, maiz era zatar askoan.
|
Gure
Jainkoaren kontzeptuaren bilakaera krimenez josita dago. Israelgo historia erlijiosoa eta historia politikoa eskuz esku doaz, goiti beheiti politiko militarren arabera ikusten dugula eboluzio erlijiosoa.
|
|
Eta hil anonimoon hiltzea, munduaren alde honetatik haraindi aldeko arbaso eta puntarengo jaun haien mundura joatea bezala ulertuko da.
|
Gure
Jainkoaren ideia seguruenik den mila motiboren laburbilduman, kontu bat funtsezkoenetakoa agian arbaso jainkozkotuen hauxe da. Izan ere, Jainkoaren ideia eta heriotzaren ideia elkarrekin oso lotuak daudela suposa genezake; baina lotura hori nolakoxea den, oso gutxi dakigu jakin.
|
|
–Inor, Bera bizi zitekeen, bai, ispilu baten aurrean, hain da Handia, Zuzena eta Majestuosoa, baina ez da bizi?
|
Gure
Jainkoa, izan ere, apaizak meza santuan sagaratutako ostian bizi da, badakizu. Baina ostia zirkulu zuri bat ere bada, eta zirkulua, forma simetrikorik simetrikoena.
|
|
–Inor, Bera bizi zitekeen, bai, ispilu baten aurrean, hain da Handia, Zuzena eta Majestuosoa, baina ez da bizi...
|
Gure
Jainkoa, izan ere, apaizak meza santuan sagaratutako ostian bizi da, badakizu. Baina ostia zirkulu zuri bat ere bada, eta zirkulua, forma simetrikorik simetrikoena.
|
2014
|
|
ERRETORA:
|
Gure
Jainkoak holakorik ez du galdatzen. Erreparatu ba, behar duzu, Jainkoari eta gizoneri bainan aitorra, kofesioan dugu bakarrik zor, Jainkoaren ordainari.
|
|
|
Gure
Jainkoarekin hitz egiten.
|
|
Eritasun bortitz batek ereman du polliki polliki.
|
Gure
Jainkoak har dezala Graxiana bere erresuman. Doluminik bizienak familia guziari.
|
2015
|
|
Horren guziaren berme hauxe izan zuten, hots, nihaur, alde bereko eta ideia bereko nintzen hau, ez nintzela hitzetan soilik gelditzen, baina bai egitez bestaldera iragaiten, Frantziako karguak bazterturik eta Espainiako Erregeen neholako eskaintzek erakarri gabe, nahiz eta gero aski laster Salamancara joan nintzen.
|
Gure
Jainko Jaun On eta Handiak berak badaki ene urrats horrek zer ospe eman zion Zesarri eta zer lasaitasun ekarri zien aipatu ditugun lagunei. (218 or.)
|
|
|
Gure
Jainkoak!
|
|
|
Gure
Jainkoak beira dezala orai zeruko lorian
|
2016
|
|
|
Gure
Jainko Aitaren
|
|
|
Gure
Jainko Jaunak deizku ezarri mundian
|
|
Elizkizunak egin dira Aldudeko elizan, bere apez lagunak ondoan zituelarik bai eta Bankako, Aldudeko, Urepeleko eta auzo herrietako jendeak.
|
Gure
Jainkoak onar dezala bere artzaina bere lagunen artean.
|
2017
|
|
Haien Inti edo Quilla143 gurtzen ote ditugu bada?
|
Gure
jainkoa iparraldekoa da: Vizcilipuztli144 du izena; gerraren jainkoa da eta gizakien odola edaten du, Thlaloc145 jainko guztiak bezala...
|
|
|
Gure
jainko eta jainkosak izanen lirateke, hasiera batean, zitalkerien eta zin faltsuen lekuko, eta luze gabe, horien guztien mendekatzaileak. mniATZEnn
|
2018
|
|
|
Gure
Jainko Jaunaren omenez Zurea da erreinua, boterea eta loria betiko, Jauna.
|
2019
|
|
Mogueimek ez daki hiltzeko beldurrez ote dagoen. ...tu, baina egunotan zeren beldur den bere buruari galdetzeko gauza balitz, agian esango luke ez dela hainbeste hiltzeko posibilitatearen beldur, batek daki hurrengo erasoan bertan ez ote den gertatuko, baizik eta beste gauza baten beldur, galera edo deituko duguna, ez biziaren galera, doi, baizik eta bizitzan gertatzen diren gauzen galera, esaterako, etzi Ouroana berea izaten ahal bazen, patuak edo
|
Gure
Jainkoaren borondateak nahi izatea bera etzira ez iristea, bihar bertan hil behar duelako. Jakin badakigu Mogueimek ezin dezakeela hau bezalako pentsamendurik eduki, bera bide zuzenagotik doa, datorrela berandu heriotza, datorrela agudo Ouroana, eta emakumea iristen den eta gizona joango den orduen artean dagoela bizia, baina pentsamendu hau ere biziki konplexua da, beraz, amore eman dezagun, ez dakigu Mogueimek benetan zer pentsatzen duen, gertaeren argitasun zoragarriari egin diezaiogun men, izan ere, gertaerak pentsamendu itzuliak baitira, pentsamenduetatik gertaeretara pasatzean hainbat gauza kendu eta beste hainbat gehitzen badira ere, eta honek azken finean esan nahi du oso gutxi dakigula gure pentsamenduei buruz, eta beste hainbeste egiten dugunari buruz.
|
|
Hemen esaten da hauek izan zirela San Antoniok, bizirik zegoela, egin zituen mirakulurik garrantzizkoenak, baina hil eta gero ere zenbatu ezin ahala mirakulu egin zituela, eta hain kalitate handikoak non ez baitaude zorretan, gaur den egunera arte, bere presentziaren bidez eragin zituenekin, paper honetan horietako bat aipatzen da, esan den guztiaren frogagarri, eta honako hau da, San Antoniok bere debotoa zen emakume antzu bat emankor bilakatu zuela, eta itxura gabeko puska batez erditu zelarik, izaki dotore bihurtu zuela, hala mirakulu erdia baizik ez zena mirakulu oso bilakatu zuelarik. Eta bi etzanik zeudela, biak lo gelditu ziren, eta euren ametsetan berehala Henrique zalduna agertu zitzaien, erromero jantzi eta itxuraz, eta eskuan bazekarren palmondozko pordoi bat, eta bi gizonezkoei hitz egin zien, honela esanez, Jaiki eta olgatu eta plazer handia eduki, zoazte eta jakin ezazue nire merezimenduei eta hemen dautzan martiri hauen merezimenduei esker
|
Gure
Jainkoaren grazia irabazi duzuela, zuekin egon bedi, eta hau esan eta gero, desagertu egin zen, eta bi gizonak, iratzarri zirenean, antzeman zuten entzuten ahal zutela, baita mintzatzen ere, baina totelka mintzatzen ziren, ordea, halako moldez non ez zegoen antzematerik zer hizkuntzatan ari ziren, ingelesen hizkuntzan, akitaniarrenean, bretoienean, flandestarrenean edo koloniarrenean ari ote zire...
|
|
...ezala, bai forma eta bai musika zaintzeko arta eduki zuen, orduan erregea, zenbait minutuz Bragako artzapezpikuarekin eta Portoko gotzainarekin kontsultatu eta gero, zeinetarako harritik jaitsi behar izan baitzuen, berriz harri gainera igo zen, eta honako hau esan zuen, Jakin ezazue, jaunak, etorri zareten Portugaleko lur hau, ez hemen, hegoalderago baizik, eta zortzi urte baizik ez direla, Kristo
|
Gure
Jainkoaren agerpen mirakuluzko baten lekua izan zela, eta, ni Josue ez naizen arren eta nire jendea hebraitarra ez bada ere, Berak Jerikon izan garaipenari eta antzeko kalitatea duten garaipenei zorrik ez dien garaipena obratu zuela, handik beldurrak hartuta dardaraz begiratzen diguten etsai horiek baino izugarriagoak ziren etsaien aurka, eta horrelako ekintza bat egiteko gauza izan baldin bagine... Erregea mintzatzen zen bitartean, artzapezpikuak eta gotzainak baietz egiten zuten buruarekin, atseginez, eta erregeak bere predikua dotoreki bukatu zuenean, esku beteka jo zituzten txaloak, sutsu, eta gainontzeko portugaldarrek festari lagundu zioten, biak bezain sutsu haiek ere.
|
|
—Ezin dut eraman nire aurrean
|
Gure
Jainko Jaunaren kontrako irainik.
|
|
Norbaitek Jainkoa atera zuen hizpide, justifikatzearren: " Hau
|
Gure
Jainko Jaunaren kausa duk, Hura gurekin zegok". " Ez bagara jotzen aurrenak jo egingo gaitiztek gero".
|
2020
|
|
|
Gure
jainkoak Iban Zaldua handia da eta Mahoma bere profeta!, gure jainkosak ez dira ezer beraientzat. Ikusezinak dira.
|
2021
|
|
16.4.1c Aposizioan, izen sintagmaren postposizio marka bera duela, eta arruntean izen sintagmaren ondotik:
|
Gure
Jainkoak ditu bai segur laguntzen/ hartzen dituzten sailen denen bururatzen (Xalbador); Hiri hura dena ibili eta inguratu ondoren (Loramendi); Sail honi denari azken hitz bat eman behar (Xalbador); Anitzek dute beren gorputza/ zauri odolez dena estali (M. Etxamendi); Beretu zuen kasik dena Espainia (Hiribarren). Erakusle baten aposizioan:
|
|
Kondesak, pozaren pozez hura heldu zelako, Florideri erran zion eta eranztera bidali zuen senarraren ganberara, jiteko agin ziezaionerako prest egon zedin, jendeak oro erretiraturikoan. Floridek, zeina ez baitzen oraino bere onera itzulia bere lehen beldur hartatik, ez zion deus erran amari, baina kapera batera joan zen
|
Gure
Jainkoari gomendatzera, eta arren egin zion bere bihotza begira zezan sentimendu gaizto orotatik, oroituz Amadourrek maiz laudatua ziola bere edertasuna, zeina ez zegoen batere mendratua, luzaz eri egonagatik; eta horrela, bere begitartea kaltetzea nahiago izan zuen edertasunez gutituz, harengatik gizon onest baten bihotza hain su gaiztoz erretzen pairatu beharra baino, eta, kaperan zegoen harri ... Eta, nehork susmo txarrik ukan ez zezan egin zuenaz, kondesak dei egin ziolarik bere burua erortzen utzi zuen kaperatik ateratzean, aurpegiaz lurra joz eta goraki oihu eginez.
|
2022
|
|
izan ere, eslaviarrok ez dugu nahikoa indar plastikorik izan ez estatu handiak sortzeko, ezta jainko jakin batzuk osatzeko ere.
|
Gure
jainko zaharrek −Erben poeta txekiarra, Kostomarov historialari errusiarra eta horrelakoak bazter utzita−, gaur egun ere talde lainotsua izaten segitzen dute, leuntasun hutsa, ziurgabetasun hutsa. Baina, agian, artikulu berezi bat idatziko dut noizbait, berariaz burutsua, jainkoak eta gizakiak alderatuz.
|
|
Horixe egin dugu beti, horrexegatik joko dit idiarena emazteak lurbira osotik injustizia eta txirotasuna desager daitezen bitartean. Inoiz ez diogu
|
Gure
Jainko Jaunari hutsik egingo.
|
|
Hitz egin ezazu. Berritu itzazu
|
Gure
Jainko Berpiztuari lotzen zaituzten lokarriak.
|
2023
|
|
Dama horrek ezin ukan zuen ekidin senarra heriotzaz galtzea, baina anaiaren kolerak senarra luzaz eri edo samurturik ikustetik libratu zuen. Eta harekin ukan zuen aisetasuna
|
Gure
Jainkoaren zerbitzu bilakatu zuelarik, bere burua guziz dohatsutzat hartzen ahal zuela erranen nuke".
|
|
Eta apezak, preso hartu zuten bezain zalu aitortu zuen bere gaiztakeria, eta nola aholkatu zion arrebari erraten zuena erratera, elkarrekin ukana zuten bizitza estaltzeko, eta ez soilik estakuru arin batez, ezpada erakustera emate faltsu batez, zeinaren bidez ohoretsu ageri baitziren jende ororen aitzinean. Eta neskari zin eginarazteko
|
Gure
Jainkoaren gorputza hartzeko bezain tzarra nola izan zen erantzuki egin zitzaionean, ihardetsi zuen ez zela bera hain ausarta, eta hartu zuen ogia ez zegoela ez sagaratua eta ez benedikatua10 Eta egin zitzaion erreporta Angulemako kondeari, zeinak galdegin baitzion justiziari zuzena zena egin zezan. Iguriki zuten arreba erdi zen arte, eta, seme eder bat ukan zuelarik, erre egin zituzten elkarrekin anai arrebak, eta populu osoa balditurik gelditu zen, ikusi zutenean halako beztimenda saindu baten pean hain munstro ikaragarria zegoela, eta halako bizimodu laudagarri eta sainduaren pean hain bizio hastiagarria zela nagusi.
|
|
Lorian izana ez den inork ez duke horrelako gizonik ikusi. Eta aldi berean suspertu zitzaizkion bihotza eta hatz behatz izoztuak, gizon hura egiten ari zen unean irudikatu baitzuen
|
Gure
Jainko Jauna. Karnabak eta enarak egin zituen egun berean.
|
|
Ahoak arrosak eta haragitsuak, matrailak belusezkoak, begiak pozez hezatuak, bihotzak urrezkoak eta tunikak zetazkoak, oinutsik eta lauteak joz. Eta aingeruen erdian zegoen
|
Gure
Jainko Jauna, begitarteari heldu eta musuak emanez," Ongi etorri Loriara" xuxurlatuz. Francesci esan zion gauza berbera, harrera egin zionean.
|
|
" Ongi etorri Loriara", esan zion belarri ertzera, eta esku sendo eta lakar haiek hartu eta muinez bete zituen. Francescen hatz lodiak, esku barrenak, bizkarraldeak, eskumuturrak musukatu zituelako
|
Gure
Jainko Jaunak. Ondoren begiratu eta musu eman zion bekokian, bi musu matrail garbietan, musu gehiago bekainen artean, sudurrean, zin  tzur sagarrean, kokotsaren erdiko zuloan, eta ezpainetan.
|