2000
|
|
hemen agertzen da nabarmenen egunkari abertzaleen eta erregionalista edomadrildarren arteko aldea. Bigarren multzoarentzat (hemendik SUD OUEST kanpoanutzirik)
|
Euskal
Herria Hegoaldeko lau lurraldeek osatzen dute, kasurik onenean ere.Lurralde penintsularrei emandako espazioa Euskal Herriari emandakoaren %93tikgora baitago guztietan, leku gutxi eginez bai Iparraldeari (ikusi dugun legez) baiEuskal Herria bere osotasunean hartzen duen ikuspegiari ere. Egunkari abertzaleetan, ordea, Hegoaldeak ez du agortzen Euskal Herriko errealitatea, baina bistan da aldenabarmenak daudela beren artean.
|
2012
|
|
1936 urteko gerrak galtzaileentzat bilakaera oro errotik moztu zuen; kulturala, soziala, ekonomikoa eta zer esanik ez politikoa. Gerraren amaierak erbestea ekarrizuen euskaldun askorentzat eta
|
Euskal
Herriaren hegoaldean gelditu zirenentzaterrepresioa. Erbestean eta errepresiopean herri baten garapena ezinezkoa egitenda.
|
|
1936 urteko gerrak galtzaileentzat bilakaera oro errotik moztu zuen; kulturala, soziala, ekonomikoa eta zer esanik ez politikoa. Gerraren amaierak erbestea ekarrizuen euskaldun askorentzat eta
|
Euskal
Herriaren hegoaldean gelditu zirenentzaterrepresioa. Erbestean eta errepresiopean herri baten garapena ezinezkoa egitenda.
|
2017
|
|
Baina gaur egungo eskoletan aplikatzeko erak, klabe pedagogikoak, eraikitzeke daude. Ikerlan honetan eraikuntza prozesuan urrats bat eman da Pedagogia Libertarioak Hezkuntza Emantzipatzaileari egiten dion ekarpena aztertuz, hezkuntza formalean eta
|
Euskal
Herriaren hegoaldean kokatuta, maila teorikoan. Pedagogia Libertarioaren printzipioek Hezkuntza Emantzipatzailea nola elikatzen duten aztertu da, eta haietan oinarrituz printzipio gehigarri bat proposatu da, zapalkuntzei buelta emanez bestelako gizarte bat sortzeko gai izango diren subjektu politikoak garatzeko hezkuntza proposamen osoa lortzera bidean.
|
|
Lan honen helburua, honenbestez, Pedagogia Libertarioak Hezkuntza Emantzipatzaileari egin diezaiokeen ekarpena aztertzea da, hezkuntza formalean eta
|
Euskal
Herriaren hegoaldean kokatuta, maila teorikoan2.
|
|
Pertsona gehienek eskolara joateko beharrezkotasuna duten heinean, parte hartzaile guztiengan kontzientizazio prozesu batek subjektu politikoen eraikuntza ugariagoa ekarriko luke. Bestalde, ikergaia
|
Euskal
Herriaren hegoaldean kokatzen da berau baita lanaren eragin esparrua eta ondorioen lehen aplikagunea, autorearen kokapenagatik eta hezkuntza sistemen antzekotasunagatik. Artikulu honetan ez da urrats hau plazaratu, gainontzeko urratsak honen ondorio dira eta.
|
|
Ahal den heinean autogestioa lortzea, kanpo eragileekiko dependentziak autogestioa lausotzen du eta. Gaur egun ikerlana kokatzen den
|
Euskal
Herriaren hegoaldeko hezkuntza formalean printzipio hau aurrera eramatea zaila den arren, interesgarria da buruan ahalik den maila gorenean autogestioa lortzea maila guztietan.
|