Emaitzak: 10
2008 | ||
Kabiar gabe lasai asko bizi daiteke. | Baina hezkuntza edo osasuna negozio bihurtzea, esku pribatuetan uztea, hori ez dut onartzen. Zerbitzu horiekin negozioa egitea legez debekatuta egon luke. | |
2009 | ||
| Baina hezkuntzari ezarritako kooperatiba kontzeptuaren arrakastak ez die erantzuten soilik aurretik aipatu ditugun arrazoi guztiei, hala nola kalitateari eta Bikaintasuna lortzeko etengabeko ahaleginari. Arrazoi horietaz gain, kooperatibistaren berezko filosofiak, eta ikastetxe batek zer izan behar duen eta haren helmugek zer izan behar duten nola ulertzen duen, horrek ere gure hezkuntza bidearen arrakasta dakar. | |
2010 | ||
Urte horietan handituz joan da: | Baina Hezkuntza Ordezkaritzatik eragozpenak baino ez ditugu jaso. | |
2011 | ||
Tatek, adibidez, bisitariei beren interpretazioak museoan «zintzilikatuta» ikusteko aukera ematen die. | Baina hezkuntza jardueretan asmo hori ez da hain argia, eta Euskal Herriko eta Espainiako museoetan gertatzen dena gertatzen da: adituen edo artisten interpretazioak dira bisitarienei gailentzen zaizkienak. | |
2020 | ||
guztiak. | Baina hezkuntzan edo sistema soziosanitarioan ez dago inor gure umearen ikuspegi globala eman eta gida gaitzakeenik. Guk urteak egin ditugu itsu itsuan: | |
2022 | ||
Eta «omen» diot, oraindik zirriborroa delako. | Baina Hezkuntza Sailak ikastetxe guztiak dantzan ditu maila bakoitietako programazio berriak atzoko nahi zituela esanez. Exijituz. | |
2023 | ||
| Baina hezkuntza sistemaz gain, administrazio publikoek ere izango dute zereginik, ezta? | |
Herrialdeko indarren korrelazioa ikusita, adosteko eta giza-aliantzarako puntu errealista zen. | Baina Hezkuntza Sailak —beste indar politikoen isiltasun edo konplizitatearekin— egin duen garapenak ituntze unibertsalaren kontsolidazioren norabidea hartu du. Kataluniako Hezkuntza Legearekin gertatutakoa errepikatzera kondenatuta gaude? | |
Nire ikasle bat euskaltegira joaten zen arratsaldero, bazekielako batxilergoa euskaraz egin nahi zuela. | Baina hezkuntza sistemak ez dio aukera hori ematen. Ematen diren eskola orduekin ezin duzu nor nori nork ere irakatsi, eta subjuntiboa jakitea eskatzen diote. | |
Hala, segregazioa handitzen da. | Baina Hezkuntzako sailburuorde Begoña Pedrosak esan du «EAEko esparru eleaniztunak ez duela zerikusirik Ebrotik behera» gertatzen denarekin, eta «ez duela segregaziorik eraginen». Zergatik? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
baina | 10 (0,07) |
Lehen forma
Baina | 10 (0,07) |
Argitaratzailea
Berria | 10 (0,07) |
Konbinazioak (2 lema)
baina hezkuntza | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
baina hezkuntza sail | 2 (0,01) |
baina hezkuntza sistema | 2 (0,01) |
baina hezkuntza ezarri | 1 (0,01) |
baina hezkuntza jarduera | 1 (0,01) |
baina hezkuntza ordezkaritza | 1 (0,01) |
baina hezkuntza sailburuorde | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |