Emaitzak: 9
2000 | ||
| Baina helburu aski esplizitu horiekin batera, bazen elementu sakonago bat horrenguztiaren barnean estalita: zinema, orduko fenomeno teknologiko berria? | |
2007 | ||
Ezberdina izan daiteke edukia; «niknire helburuak jakin nahi ditut» esan diezazuke batek eta bataren eta bestearenhelburuak ezberdinak izan daitezke. | Baina helburuak jakiteko nahi hori, baibatak eta bai besteak, biek izango dute. | |
2009 | ||
Inflazio helburuak zehazteko orduan sortzen diren zalantzen ondorioz, errenta nominalarekin loturiko helburuak erabiltzea proposatu dute aditu batzuek. | Baina helburu horiek desabantaila nabariak dituzte ere: | |
Tresna horiek kudea daitezkeen elementuak dira, ahal den neurrian diru politikaren helburuak lortzeko asmoz. | Baina helburuen eta tresnen arteko harremana ez da zuzena. Tresnen eta helburuen artean, zeharbidezko helburuak daude. | |
2010 | ||
| Baina helburu horiek ez ezik, beste batzuk ere dezente errepikatzen dira. Hasteko, jasangarritasunaren kontzeptua bizi kalitatearekin lotzen da. | |
| Baina helburu hori ez dator bat gaur eguneko industri politiken benetako helburuekin. | |
2011 | ||
Azpiratze eredua baino «leunagoa» dirudi trantsizio ereduak, eskolaldiaren zati batean irakasleak haurraren etxeko hizkuntza ulertu eta kontuan hartzen duelako. | Baina helburuak berberak dira bi ereduetan: haurrak etxeko hizkuntza bazterrean utzarazi eta hizkuntza, kultura eta komunitate handian txertatzea. | |
Hizkuntza gutxituak irakaskuntzarako erabiltzen dituzten programak dira iraupen programak edo mantentze programak (Bilbao, 1998). | Baina helburua ez da haurrak euren hizkuntza gutxituan elebakar izatea, baizik eta etxeko hizkuntza mantentzeaz gain, haurrek hizkuntza nagusia ere ikastea. Labur esanda, hizkuntza gutxitua babesten eta bultzatzen da, baina hizkuntza nagusiaren ikaskuntza ere bermatuta. | |
2017 | ||
Lerroen metodoan, espazioan eta denboran independenteki garatzen dute egokitzapena. | Baina helburuetara orientatutako egokitzapenean, aldagai biak ageri direneko problemaren formulazio bariazionalaezinbestekoa da problema duala eta interes kantitateko errorea definitu nahi badira. Espazio eta denboraren formulazio bariazionala French autoreak 1993 lanean eta Hulbert eta Hughes autoreek 1990lanean azaltzen dute. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
baina | 9 (0,06) |
Lehen forma
Baina | 9 (0,06) |
Argitaratzailea
UEU | 9 (0,06) |
Konbinazioak (2 lema)
baina helburu | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
baina helburu horiek | 2 (0,01) |
baina helburu aski | 1 (0,01) |
baina helburu berberak | 1 (0,01) |
baina helburu ez | 1 (0,01) |
baina helburu hori | 1 (0,01) |
baina helburu jakin | 1 (0,01) |
baina helburu orientatu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |