Emaitzak: 7
2009 | ||
Inflazio helburuak zehazteko orduan sortzen diren zalantzen ondorioz, errenta nominalarekin loturiko helburuak erabiltzea proposatu dute aditu batzuek. | Baina helburu horiek desabantaila nabariak dituzte ere: | |
2010 | ||
| Baina helburu horiek ez ezik, beste batzuk ere dezente errepikatzen dira. Hasteko, jasangarritasunaren kontzeptua bizi kalitatearekin lotzen da. | |
2013 | ||
Bestalde, jakina da EBren lehen helburuak Europako herrialdeen arteko kohesioa eta ongizatea garatzea zirela. | Baina helburu horiek ez dira inoiz gogoko izan britainiarrentzat, are gutxiago Thatcher eta Tony Blairrentzat. Hauen nahia eta helburua Europa osoa, ekialdeko herrialdeak barne, merkatu libre bihurtzea izan da, gizarte kohesioa alde batera utzita. | |
2016 | ||
Ondorioz, berariazko bi helburu dauzka banaketak: kostuak minimizatzea eta bezero zerbitzua maximizatzea; | baina helburu horiek alderantzizko erlazio bat daukate; izan ere, zerbitzu maila igo ahala, igo egingo dira kostuak ere; eta enpresek kostuak murriztu nahi badituzte, jaitsi egingo da zerbitzuaren kalitatea. Hori dela eta, gutxieneko zer zerbitzu maila eskainiko den ezarri eta gero, kostuak murrizteko zer neurri hartu behar diren eratzen dute enpresek. | |
Ibilbide nagusi horrek, aldi berean, bide aukera anitzak ere eskaintzen ditu.Horren helburu nagusia da balio natural handiko guneak eta beren biodibertsitatea kontserbatzea, eta baita herriaren kanpoaldeko gune degradatuak berreskuratzea ere. Horrekin batera, naturarekiko sentsibilizazioa bultzatzea; herritarren aisialdia eta osasuna hobetzea; turismo eredu ezberdina eskaintzea; kirol baliabide gisa baliatzea eta kultur ondarea balorean jartzea ere ekarriko du.Agenda 21 sailak jarri du martxan, | baina helburu horiek kontuan izanda, bestelako sailekin elkarlanean koordinatuko dute proiektua, Ingurumen, Turismo, Kirol eta Kultura departamentuekin, hain zuzen. Duela bi agintaldi osatutako aurreproiektua berreskuratu eta eguneratu egin dute. | |
2017 | ||
| Baina helburu horiek lortzeko, helduen irakaskuntza antolatu, > diruztatu> eta> garatu> behar da. Eskaintzari dagokionez, irakaskuntza lekuen sarea osatzea beharrezkoa da. | |
2018 | ||
Orain, Eusko Jaurlaritzaren Hezkuntza Akordiorako proposamenak dio ikasleek, Lehen Hezkuntza amaitutakoan, gutxienez B1 maila lortu behar dutela, eta B2 maila DBH amaitutakoan. | Baina helburu horiek oso urrun daude, ez dira lorgarriak, A eta ereduetan ikasten ari diren ikasleentzat, ezta ereduan ikasten ari diren askorentzat ere. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
baina | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 2 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
LANEKI | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
hiruka | 1 (0,01) |
Zarauzko hitza | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
baina helburu | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
baina helburu horiek | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |