Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 7

2009
‎Inflazio helburuak zehazteko orduan sortzen diren zalantzen ondorioz, errenta nominalarekin loturiko helburuak erabiltzea proposatu dute aditu batzuek. Baina helburu horiek desabantaila nabariak dituzte ere:
2010
Baina helburu horiek ez ezik, beste batzuk ere dezente errepikatzen dira. Hasteko, jasangarritasunaren kontzeptua bizi kalitatearekin lotzen da.
2013
‎Bestalde, jakina da EBren lehen helburuak Europako herrialdeen arteko kohesioa eta ongizatea garatzea zirela. Baina helburu horiek ez dira inoiz gogoko izan britainiarrentzat, are gutxiago Thatcher eta Tony Blairrentzat. Hauen nahia eta helburua Europa osoa, ekialdeko herrialdeak barne, merkatu libre bihurtzea izan da, gizarte kohesioa alde batera utzita.
2016
‎Ondorioz, berariazko bi helburu dauzka banaketak: kostuak minimizatzea eta bezero zerbitzua maximizatzea; baina helburu horiek alderantzizko erlazio bat daukate; izan ere, zerbitzu maila igo ahala, igo egingo dira kostuak ere; eta enpresek kostuak murriztu nahi badituzte, jaitsi egingo da zerbitzuaren kalitatea. Hori dela eta, gutxieneko zer zerbitzu maila eskainiko den ezarri eta gero, kostuak murrizteko zer neurri hartu behar diren eratzen dute enpresek.
‎Ibilbide nagusi horrek, aldi berean, bide aukera anitzak ere eskaintzen ditu.Horren helburu nagusia da balio natural handiko guneak eta beren biodibertsitatea kontserbatzea, eta baita herriaren kanpoaldeko gune degradatuak berreskuratzea ere. Horrekin batera, naturarekiko sentsibilizazioa bultzatzea; herritarren aisialdia eta osasuna hobetzea; turismo eredu ezberdina eskaintzea; kirol baliabide gisa baliatzea eta kultur ondarea balorean jartzea ere ekarriko du.Agenda 21 sailak jarri du martxan, baina helburu horiek kontuan izanda, bestelako sailekin elkarlanean koordinatuko dute proiektua, Ingurumen, Turismo, Kirol eta Kultura departamentuekin, hain zuzen. Duela bi agintaldi osatutako aurreproiektua berreskuratu eta eguneratu egin dute.
2017
Baina helburu horiek lortzeko, helduen irakaskuntza antolatu, > diruztatu> eta> garatu> behar da. Eskaintzari dagokionez, irakaskuntza lekuen sarea osatzea beharrezkoa da.
2018
‎Orain, Eusko Jaurlaritzaren Hezkuntza Akordiorako proposamenak dio ikasleek, Lehen Hezkuntza amaitutakoan, gutxienez B1 maila lortu behar dutela, eta B2 maila DBH amaitutakoan. Baina helburu horiek oso urrun daude, ez dira lorgarriak, A eta ereduetan ikasten ari diren ikasleentzat, ezta ereduan ikasten ari diren askorentzat ere.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia