2005
|
|
d. Lan-taldeei erabakiak hartzeko autonomia emango die,
|
baina
helburuak, nahitaez bete behar dituzte.
|
2007
|
|
Enpresako pertsona guztiak,% 100ean, lan-taldeetan jarrita. Talde horietanlider edo koordinatzaile bat egongo da
|
baina
helburuak, kualitatiboak zeinkuantitatiboak, taldeko guztien artean jartzen dituzte. Helburuak eurenakdirenez, bada, motibatuta egoten dira lortzeko.
|
|
Horrek ez du esan nahi, dena ala ezerezko, politika denik:
|
baina
helburua argi behar dugu. Argi izan behar dugu, esaterako, euskal herri euskalduna (alegia, euskaraz bizi den jendartea) nahi izatea eta harenalde borrokatzea guztiz zilegia dela.
|
|
Horretarako, Shen ek (1975a, 1975b) egindako bereizketa lagungarri gerta dakiguke, hots, alfabetizazio zientifikozibikoa, praktikoa eta kulturala bereiztea. Hiru aukera horiek ez dira baztertzaileak,
|
baina
helburuak, audientziak, edukiak, deliberaziorako moduak desberdinak dira:
|
|
Animaliaren forma, tamaina, kolore, adin eta ibilerari dagozkion elementu konkretuak adierazten dituzte guztiek. Oso urrun daude bereizkuntza horiek edonolako sailkapen zientifiko edo sistematikotik,
|
baina
helburu oso ezberdinak betetzen dituzte. Amerikako tribu indioen hainbat hizkuntzatan hitz ugaritasun harrigarri handia aurkitzen dugu halako ekintza partikularra adierazteko, adibidez, ibiltzea edo norbait jotzea adierazteko.
|
2008
|
|
Birkonpilazioaren helburua optimizatzea bada, ez da fitxategi berririk behar,
|
baina
helburua bertsioa eguneratzea edo adabakiren bat jartzea izanez gero, lehenik fitxategi berriak eskuratu dira. Azpibertsioa aldatzeko, nukleo berri bat da; adabakiak gehitzeko, berriz, adabaki fitxategiak.
|
2009
|
|
Atzera bota zutenean ere ez zuen etsi nahi izan. Esperientzia hartatik irakaspena ateratzen asmatu zuen; egitasmoa eraldatu egin zen,
|
baina
helburu berari begira jarraitu zuen: euskarazko egunkaria.
|
|
Praktikan, honek ez du batere murrizten konekta daitezkeen sareen multzoa. Zatiketa bideratzaileek egiten dute,
|
baina
helburuko konputagailuak berreraiki du jatorrizko datagrama, zati guztiak jaso ondoren. Zatiketa lana zama estra bat da bideratzaileentzat; horregatik, aukera hori kendu egin da IPren bertsio berrian, non zatiketa egitekotan jatorrizko konputagailuak egin behar duen, ez bideratzaileek.
|
2010
|
|
Baina ez zuen Julian Abandorentailerrean zuen giroa gustuko eta ahal bezain laster Euskalduna Ontzioletan jarrizen beharrean. Euskaldunara joatearen arrazoia erbestera aldentzeko ontzietarahurbiltzea izan zen,
|
baina
helburu hau ere ez zuen lortu eta «gosearen eta Valladolideko zenturien erasoei» ihes egiteko, amak hala eskatu ondoren, etxera itzultzea erabaki zuen 1942ko urrian.
|
|
Dibisa merkatuetan moneta ezberdinak salerosten dira eta dibisen prezioakmerkatuak finkatzen dituenetik, hau da, flotazioa nagusitu denetik, dibisa eragiketen hiru laurden inguruk helburu finantzario hutsa dute, hau da, espekulatzaileakdira. Dibisa eragiketa bat ez da espekulatzailea izango, helburua nazioarteko eragiketa burutzea bada;
|
baina
helburua dibisa salerosketa hutsarekin irabaziak lortzeabada, orduan espekulatzailea dela esaten da. Dibisen gaineko espekulazioa ekonomiarako kaltegarria izan zitekeela batzuek garbi ikusi zuten Bretton Woods ekosistema jausi eta berehala, eta espekulazio hori gelditzeko neurriak ere proposatuziren.
|
|
AIZ askotan atzerrikoenpresen titulu erosketan gauzatzen da baina erosketaren helburua enpresa proiektuan zuzenean parte hartzea da. Karterako inbertsioa ere nazioarteko merkatuetakotitulu erosketan gauzatzen da
|
baina
helburua bakarrik errentagarritasuna bilatzeada. Ez da beti erraza izaten AIZ eta karterako inbertsioen artean bereiztea etahorretan laguntzeko Nazioarteko Diru Funtsak (NDF) dio inbertsio bat zuzenaizango dela baldin enpresaren kapital sozialaren% 10etik gora erosten bada, etahortik behera karterakoa izango da.
|
2011
|
|
objektu jakin batekin oheratu beharra (pelutxea, txupetea?), egunero gurasoei ipuin bera kontatzeko eskatzea, kolore zehatz bateko jakiak nahi ez izatea, eskailerak igotzen diren heinean horiek zenbatzea, egunero arropak ordena berean janztea, ohetik eskuin hankarekin altxatzea, kolore jakin bateko lurreko baldosak saihestea, edota zorte ona emango duten esperoan azterketetara zinginarriak eramatea. Jokabide horiek guztiak asmo desberdinak direla-eta gauzatzen dira,
|
baina
helburu nagusia jolastea edo herstura maila gutxitzea izaten da. Dena dela, nerabezarora gerturatu heinean erritual eta jokabide errepikakorrek gutxiagora egin ohi dute, adin horretarako eguneroko bizitzako egoerak kontrolatzeko baliabide pertsonal gehiago eskuratzen baitira (Echeburúa eta Corral, 2009).
|
2012
|
|
Batetik, elebidun hartzaileen hazkunde hori nahi eta ezin bezala uler daiteke: saiatu, bai, saiatu dira euskalduntzen,
|
baina
helburua erdietsi gabe. Bestetik, argi dago euskarabigarren hizkuntza bezala (L2) ikasteak asko laguntzen duela euskaldunen kopuruahedatzen eta euskaldunak ez diren elebidun hartzaileen elebitasun mugatuak ereeuskararen erabilerarako zenbait aukera berri zabaltzen duela; adibidez, ekimenjakin batzuk euskaraz burutu daitezke, ozta ozta bada ere denek ulertzen dutelako.
|
|
Horien artean, phising delakoa. Iruzurrezko teknika horien bidez, entitate finantzarioen mezuak jasotzen direla ematen du,
|
baina
helburu bakarra hau dute: mezu hartzaileak banku datuak ematea eta ezagutaraztea.
|
2015
|
|
Horreksuposatzen duen malgutasuna behar dugu, eragile ezberdinen arteko konfiantza behar dugu, agian, hasieran gara auto berean joan, baina bai bide beretik. Erakundeak bere aldetik, herritarrakbere aldetik, errepide berean, bi autotan,
|
baina
helburua da auto berean joatea.
|
|
Honetara iritsi gara. Seguru honek ere moldaketak izango dituela,
|
baina
helburua honekinhastea da, eta honi ekarpen eta egokitzapenak egiten joatea. Talde txiki bat arituko gara honetanlanean, orduan hau zabaltzen doan heinean eta jendea erabiltzen doan heinean, seguru ekarpenaketa egongo direla, eta moldaketak izan izango dituela.
|
2017
|
|
7 irudiaren bidez, ikasleei galdetzen diet euren alfabetatze eta integrazio prozesuan gainontzeko irakasleek erakutsitako inplikazio mailaz. Irakasle hauen lana ez da soilik ikasleak alfabetatzen laguntzea,
|
baina
helburu hori ere zeharka bete lukete.
|