Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 153

2000
‎Areago, gure ildoan eta jokabide politikoetan baztergarri diren instituzioetan ere babesa eskaintzen diogu EAJri eta dagoeneko azaldu diogu prest gaudela Jaurlaritza sostengatzeko aipatu bidean abiatuz gero. Baina gu ez gara geldi egongo, EAJk eta EAk jarrera noiz aldatuko zain, eta prozesuarentzat ardatz diren gaiak presoenean, esaterako sendo bultzatuko ditugu.
‎Pentsatzen dut, dena izango dela munduan beharrezkoa. Baina gu ez gara inperiorik eta gurea eginnahi dugu. –China no puede ser gobernada del mismo modo que la republica deLucca?, esaten zuen Voltairek oso modu plastikoan.
Baina gu ez bezala, dei deigarri hark deitua izan zen Pedro Huizi, itxura batean... eta harenganat gindoazen osaba eta biok, Florentziarat, gogoz gainezka, amak —Ubarneko damak— emanikako direkzionerat. Baita kezkaturik ere, zeren baitzirudien ezen urtebete zeramala Pedroren amak semearen berririk jaso gabe.
‎Fiskalak (T) bere jarduna amaitu bezain laster, Esther txaloka hasi da eta epaileak (L) bai hari bai edanean eta solasean ari ginenoi, non geunden oroitarazi behar izan digu. Baina gure artean ez baitzegoen giro, bost minutuko atsedenaldia proposatu du. Horren ondotik, abokatu defendatzailearen (I) txanda heldu da.
2001
‎Ezkerreko politika egiteko sail bat baino gehiago dago; batzuk beste batzuk baino egokiagoak dira, egia da. Baina gu ez gara itxita. Gure aldetiko akordioa ez dago sail bat ematearen menpe.
‎Zure amamak" sama" deituko lioke horri, berak bizkarrari deitzen baitio lepoa. Baina guk ez.
2002
‎Berak eduki ditzake behar diren beste langile ordainduta, seguru eta guzti. Baina guk ez dugu langile bat ordaintzeko ere, eta lan guztiak borondatez egin behar ditugu. Larrialdi batean aurkitzen gara.
‎oihanetan ehizan jarduten dutenak, iturrietako uretan bizi direnak eta beste hainbat. Baina guk ez dakigu ezer ninfei buruz. Zoritxarreko hiru atso besterik ez gara, ilunpean ibiltzen diren hiru emakume xahar, betidanik hirurontzat begi bakar bat besterik eduki ez dugun koittadu hirukotea.
2003
‎Norberaren egoera eskas hori azaltzen da obra batean eta gero beste testuinguru batean erakusten da. Baina gurea ez da hori, bertsoa jendaurrean gauzatzen da. Kasu horretan egoera txarrean egoteak ez du mesederik egiten.
‎Egunkaria egina dator; guk disfrutatu egiten dugu, erabili, bai lanerako bai denbora pasarako, edo bazterrean uzten dugu eskasa baldin badator. Baina guk ez dugu aginterik, ez irizpiderik egunkaria egiteko orduan. Egunkaria helburu ideologiko, ekonomiko edo bien arteko nahasketaren arabera egindako produktu bat da, eta guregan bilatzen duen onespen bakarra erosle gisa eman diezaiokeguna da.
‎Eguerdi inguruan, gutarrek bi urde zorri zaku garbitu zituzten Bizkaia aldean eta erantzun bortitza espero genuen. Baina gu ez geunden besoak gurutze egoteko. Eta espero zitekeen greba orokorrari aurre egin behar genion.
Baina gu ez gara bainatzera etorri; bera, bai.
2004
‎" Baina gu ez gara espainolak..." entzun zuen Harakin esaten.
2005
‎Hamaika galdera egin euskuezan, amari batez be, haurdunaldi aurretik eta bitartean zer jan eta zer edan eban, botikarik edo sendabelarrik hartu ete eban, ea familian herrenik egoan, eta halakoak. Baina guk ez geunkan ezer berezirik erantzuteko, ezin geuntsen gehiago lagundu. Beste haurdunaldien aldean zantzurik edo susmorik igarri ete eban galdetzerakoan, zalantza aurpegia jarrita amak, erantzun egiten eban erantzun sabeletik oroimenerainoko bidea egin eban doinuarena.
2006
‎Ez geneukan denbora galtzerik, gure aurretik haitzetan behera norbait jaitsi bazen, gauza bera egingo genuen guk ere. Baina guk ez genekien biderik.
‎espazioarekin eta, jakina, denborarekin. Baina gurea ez den denboraren pertzepzioa (iraganarena eta, esan bezala, agian etorkizunarena ere bai) eten egiten da esna gauden bitartean, eta laugarren dimentsioari lapurtutako espazioa da gauzatzen den emaitza bakarra: horixe izan zen, apustu egingo nuke, Nobel saria jaso zuten lau (edo bost) fisikari haiek deskubritu zutena.
2007
‎–Horixe, eta odolbilduak ere bai, pasatu egiten dira. Baina gu ez gara gorputzeko minez ari, Olaia, uste nuen amore minez ari ginela. Badakit maiteminak ere pasatu egiten direla, baina une honetan gezurretan ariko nintzateke, Ikerri maite dudala esango banio.
Baina gure aurrean ez dute jaten.
‎Bi komunikazioen arteko koherentzia ezinbestekoa da, bilatzen eta azaltzendenak bat izan behar duelako. Baina gu ez gara sartzen bilatu behar denareninguruko definizio horretan. Helburuak, jada, ezarrita daude eta behin helburuhoriek ezagututa, bakoitzak bere esparruan egin behar duena erabakitzen du.
‎6 Baina guk ez dugu aztergai hori perspektiba pedagogiko partzialegi batetik kontsideratu behar. Elkarrizketa hori, egiaz, ez da helduen munduan —gure gaurko gizartean— burutua dagoen zerbait.
2008
‎STELLA: Baina guk ez genuenâ? ¦
Baina guk ez dugu sekula izan bezero aberatsik
‎AGURTXZANE. Baina gurea ez da film bat.
‎Ez dela erre behar eta... Baina guk ez dugu denborarik ere minbiziaren ukaiteko!». Arbelbidek argitu du:
‎Mallorca ere talde ona da. Baina guk ez diogu aurkariari begiratu behar. Gure egoeran hil edo biziko neurketa da.
‎Jean: Baina guk ez dugu inoiz halako aitortzarik bilatu; Alpeetara joan izan garenean, adibidez, ez gara pirinista gisa aurkeztu.
‎Guk probabilitate txiki bat badaukagu, ekiten erraza bada. Baina guk ez dakigu zenbat egingo dugun, ezta arrastorik ere”, uste du Inaxiok. Beharbada, astoak zaila izango du:
2009
‎– Baina guk ez genekien urpera joango ginenik? –esan zuen Hamarrek, burumakur.
‎(OFF) Abiadura (ON) handiak harrapa ditzakegu, eta egungo tren elektrikoen adinako azelerazioak lortu ere. Baina guk ez dugu tren horiek behar duten elektrizaziorik behar.
‎Edo bai. Baina guri ez digu ezer esan. Jende honek badaki ahoa neurrian irekitzen.
‎GERMAN: Baina gu ez gaude hilda!
‎Gogoan dut Realeko Gerardok eskatu zidala, Malagan zegoela, elastikoak biltzeko ohitura duelako. Baina guk ez daukagu jokalariek beste elastiko. Uste dut harenarekin aldatu nuela, baina ez da ohikoa.
‎Ez dago eskubiderik naturan. Baina guk ez dugu horrela bizi nahi; eta, espezie gisa, geure buruaren definizio berri bat egiten ari gara. Abere bizkorrak gara, eta beraz krudelak, aprobetxatu egiten gara....
‎–Etorkinen batek zerbait gaizki egin badu, ordain dezala. Baina guk ez dugu ezer egin. Zergatik ordaindu behar dugu guk haiek egindakoa??.
‎Bilera asko egin ditugu gaiaz hitz egiteko. Baina guk ez dugu elkarrizketa horietatik ezer garbirik atera. Gobernuak ez digu azaldu nola egingo duen posible agintzen duena.
‎–Gurearen moduko erakundea izan liteke horietako bat. Baina guk ez dugu zigor eskumenik, eta zigorrik gabeko legeak askotan hutsalak dira?.
‎Edozein adituk edo medikuntza liburuk gisa horretako deformazioak ingurumeneko kutsadurari zor zaizkiola esango lukete, azaldu du Abdel Gani medikuak. Baina guk ez daukagu estatubatuarrek erabili zituzten armen ondorio zuzena direla erakusten duen behin behineko frogarik.
‎Baina uste dut ondo aterako garela. Baina gu ez gara bakarrik aterako. Inguruaren laguntza behar dugu.
‎– Baina gu ez gara baserritarrak, idazleak eta artistak baizik, erantzuten zioten harrokeriaz, elorri taupada hura nekazaritzarekin loturik zegoela uste baitzuten?. Zertarako nahi dugu zorioneko elorri taupada hori gureganatu?
‎" Vamos a aprender el Cara al Sol, que va a venir el inspector". Baina guk ez genuen kantatzen horrelakorik eskolan, inspektorea etortzen ez bazen.
2010
‎Ezker abertzalea kanpo geratzen bada, eta gainerako indar abertzale guztiak sakabanatuta gaudenez gero, panorama zaila da. Baina gu ez gara horren erantzuleak. Adibidez, guk ez dugu Hamaikabat alderdia sortu, ezta?
‎Multierresistenteak diren birusak odoletik garbitzeko erabiltzen da enfuvirtide, ez baitute harekiko erresistentziarik. Baina guk ez dugu fase horretan ikertzen, birusaren txertaketa eragozten saiatzen gara.
‎– Baina guk ez genuen behin ere onartu proposamen hori. Egigurenek.
‎– Baina guretzat ez zegoen prozesurik eta, beraz, ez zegoen proposamenik. Gu hara ez ginen joan Nafarroari buruz hitz egitera.
‎nik estatutuarena jarri nuelako, berak kaka zaharra jarri zuen. Baina gureak ez zuen ukatzen ordura arte egindakoa. Forma jakin bat ematen zion.
‎Eztabaidagarria izan daiteke forma hori, erabilitako metodoa, estrategia eta abar. Baina guk ez genuen ukatzen zirriborroa. Norabide jakin bat ematen genion.
‎–Badakit fama txarra daukagula Euskal Herrian. Baina guk ez dugu inor hiltzen eta gutarikoak, aldiz, zenbat hil dituzte?
‎Botila kopuru zehatz bat erosten bazan, horrenbeste litro gaseosa oparitzen eben. Baina guk ez genduan inoz ezer oparitu, asko kostaten jakulako gure beharra aurrera ateratea. Enpresa horreek euren lekua hartzen joan ziran apurka apurka, eta guk gaseosea egiteari itxi behar izan geuntsan.
‎maitatuago, babestuago. Baina gu ez ginen urrituentzako harrera zentro bat, eta bere bidea egiten utzi behar genion.
‎Trenean etortzen zen bera ere, eta geltokira iritsi orduko korrika abiatzen zen entrenatzea komeni omen zitzaiolako. " Baina gu ez gara atletak, gu normalak gara", esan zion Martinek behin. Bere erantzunak zentzu bikoitza izan zuen, zeren Aguirianok burutik nahastuta zegoelako ospea baitzuen kolegioan.
‎Aseguruak esan digu terrorismotzat jotzen badute partzuergoak erantzungo duela herritarren aurrean. Baina guk ez dakigu zer jartzen duen txostenean.... Ertzaintzak BERRIAri berretsi dio kale borrokarekin lotzen duela erasoa.
2011
‎«Athleticen behatzaileak Osasunaren harrobiko jokalariren bat fitxatzen ahalegintzen direnean izaten dira liskarrak, batik bat. Baina guk ez dugu horrekin zerikusirik; harreman ona daukagu Osasunarekin. Hura da Nafarroako klub indartsuena, eta gu haren aurkari onena izaten saiatzen gara.
‎Egia da sasoian egon behar duzula eta hala ez bada ez zarela ongi sentitzen. Baina guk ez dugu soilik nahi jauzi handiagoak egin edo azkarrago dantzatu. Hori izango litzateke dantzari tradizionalaren jokaera.
‎–Uste dut maputxe herriaren ondarea guztiz aberatsa dela, nola tradizioaren aldetik, hala adoreari eta jakinduriari dagokienez. Baina guk ez dugu jakin hori aitortzen eta balioesten, europarren aldetik datorkigun kutsu arrazionalista dela medio eta europar kulturari diogun miresmenagatik?. María Elena Riveros E., Religión e identidad en el Pueblo Mapuche.
‎–Euskaldunon gaitzari/ victimismo izena/ ezarri diote orain. / Baina gurea ez da victimismo gaitza,/ gurea víctima izan beharra da?. Bitoriano Gandiaga, Euskalminez, 2005, 116 or.
‎– Baina guk ez zekiagu ezer horretaz. Tuercas Simonen ondoan eseri zen?. Zirkuluarena ergelkeria bat izan zuan:
‎– Baina gu ez gara sekula elkarrekin ibili...
2012
‎Pertsona horrek beste lanik ez badu, figura hori txarto erabiltzen ari gara. Baina guk ez dugu erabakitzen langileen soldata, Espainiako Gobernuak eta Eusko Jaurlaritzak baizik. Selektibitatean, Euskara eta Literatura ikasgaiko azterketek zeresana eman izan dute beti.
Baina guk ez.
‎Zer esan? ...o bortxaren lehen kausak (eta horiek ageriki aipatzerik ez daukatela ikusiko da agian, deliturik egin edo delituaren oso susmagarri bilakatu gabe); edota, edozein ezkondena isilek baino bortxakeriaren eragileago, de fakto, politiko harro eta hedabide zaratatsuen zenbait kondena moduk, erdeinuk, burlak dirudiela, edo jazarpen, atxiloketa, tortura, epaiketa injustu oso gutxi kondenatu anitzek, etab. Baina guri ez zaigu hemen norgehiagoka dialektikorik interesatzen. Interesatzen zaiguna, objekzio horren barne barneenean ebidentzia bezala funtzionatzen ari dela ematen duen kontzientziako ziurtasuna da, zio ideologiko edo afektiboengatik batzuetan transijitu egiten badugu ere, bortxa, berez, beti gaitzesgarria dela.
‎Are atsekabe handiagoa agertu genuke jakinda Fridak izan zuen min fisiko kronikoari arimaren mina atxiki zitzaiola. Baina guk ez dugu horrelakorik sentituko. Hasierako harriduraren segidan ez dator tristezia, atsekabe edo tragedia sentimendurik.
‎Benetako aberatsak topau dau babesa, bankuek aurkitu dabe nork ordaindu eurak oker egindakoa. Baina guk ez, urteetan aberats plantan bizi izateko sortutako zorra ordaindu beharra daukagu orain eta nork lagundu gero eta gutxiago.
‎A prioritasunean Kantekin deskubritua dugu ezagutza unibertsala, nonbait, sokratismora itzuliz, kosmos material honen definizio unibertsala, kosmos material honen esentzia ezagutzen da a prioritasunezko fenomenoetan (miriarietan batez ere), eta beraz, baita mundu inorganikoa eta baita mundu organikoa ere ezagutuak dira osoro, perfektuki, eta edozein objektu (inorganikoa ala organikoa) materialaren definizioa unibertsala da, eta hor esentzia ezagutzen dugu, guztiaren izatea, izaera. Baina guk ez, hau teorizazio hutsa da misterio batez, baina misterio hortatik, Jainkoaren misterioa deitua, ezagutuak gara guk geure burua ezagutzen dugun baino hamaika bider hobeto, perfektuki, eta horregatik esaten da Jainkoak guk baino hobeto ezagutzen duela zer behar dugun, guk eskatu baino aurretik, a priori.
‎aberririk ez omen duena, etab.), beti xifra bat. Baina guk ez ditugu kontzeptuak askatu behar, eta bai gizonak. Guk hemen, Aturri eta Ebro arteko gizonak.
‎argitaletxeek ez dutela liburutegietan pentsatu euren negozio eredua ezartzerakoan. Baina guk ez diegu negoziorik kentzen. Alderantziz, erabiltzaile askok ondoren liburuak erosi egiten dituzte?.
2013
‎Ez da soilik garrantzi bera dutela, jende batentzat askoz ere garrantzitsuagoa da Berdekoa Trinitatekoa baino. Baina guk ez dugu bata bestearengandik banatu. Ez diogu izen propio bat eman Agertoki Berdeari, eta are garrantzitsuagoa dena:
‎«Jakitun gara patronala asko ibiltzen dela Lakuako korridoreetatik. Baina gurekin ez du harremanik izan. Larria da, zuzeneko erantzukizuna baitu sektorean.
‎Orobat azpimarratu da zer nolako garrantzia duten markatzaileek testuaren, arkitekturan?. Baina gure artean ez da behar beste azpimarratu, gure iritziz, diskurtso markatzaileei buruzko ikerketa teorikoek aspalditik nabarmendu duten ideia bat (Blakemore, 2002; Martín Zorraquino eta Portolés, 1999: 4057; Martí Sánchez, 2011:
‎KANDIDO: (irribarre txikia eta) Arrazoi duzu. Baina guk ez dugu aginduak bete beste erremediorik. Kasua haiena denez...
Baina gu ez gara hemen protagonistak, Sinda baizik, berak aurkitu baitzuen pendrivea.
2014
‎Zinegotzi batek esan zigun kontzientziazio kanpaina bat egingo zutela Iruñerriko bezeroekin, jokaera zibilizatuak izan ditzaten. Baina guk ez dugu hori eskatzen. Zuzenean sustraietara joan nahi dugu, eskubide kontua delako, eta auzoaren iraupena jokoan dagoelako.
‎Hartu astia pentsatzeko, eta pentsatu ondo. Baina guk ez badugu dirua erreklamatzen, ez du beste inork erreklamatuko?
‎Gerra pizten duk eta gizonak frontera joaten dituk. Baina gu ez gaituk herri serio bat, gu autonomia bat gaituk, eta horregatik ez hago frontean. Bizitza erosoa daukak, patxadaz bizi haiz, pilota partidak ikusten dituk eta apustutan aritzen haiz.
Baina gu ez gara misteriotsuak.
Baina guretzat ez.
Baina guk Ez.
Baina gu ez gara besteak bezalakoak.
2015
‎Egia da. Baina guk ez genuen inor hil.
Baina gu ez gara Grezian bizi, ala, pitxita?
‎Mesedez?. ? Baina guk ez dugu akabera hori merezi, Karl! Jainkoaren izenean!
‎Faraoiaren okinak bezala, zuhaitz batera altxatuko haugu. Baina gu ez gaituk horren bihozgabeak.
Baina guk ez diogu kontaketa horri ekingo, asko luzatuko ginateke eta. Hau da nire laburpena:
‎Mutil gazteak gu, zazpi lagunak beti batera, eta zaindu egiten gintuzten, kontrolatu. Baina guk ez genekien. Dantzaleku batera joaten ba­ginen, hantxe beti gure itzala, baina guk ez genekien ezer.
‎Bala orok jasotzailearen izena idatzita omen darama. Baina gu ez gara inor. Izenik gabeko itzalak ihesecm.
‎Mitologiak, zenbat eta pobreago, orduan eta arrakastatsuago. Baina gu ez ginen izanen, ez ginen izan, hiriaren kumeak. Besteak ziren.
Baina gu ez gaituzte behar.
2016
‎Azken ertzean, ikusleak daude. Baina guk ez dugu ikusleentzat lan egingo. Ikusleek lan egingo dute guretzat.
2017
Baina guk ez dugu hala egiten. Egunetik egunera gabiltza:
‎Eta gure problema da emakumeen eta gizonen arteko berdintasuna ez dela egun bateko kontua, ezta urte osokoa ere, baizik mendeetakoa. Baina guk ez ditugu molestatzen.
‎I. A.: Baina guk ez dugu bilatzen ez miresmena, ez gorrotoa. Guk nahi dugu jaian berdintasunez parte hartu.
‎Prentsa arrosa, aire girotuak urtu gabe gordetzen dituen txokolateak eta euskaldunoi halako ezinegona eragiten diguten souvenir espainiarrak. Baina gureak ez dira askoz ere hobeak. Gure nortasunaren gabeziak azaleratzen dituen handitasun konplexuaren ajeak ez badira, zer dira bestela?
‎Resident Evil 5 (Izutu itxura) Baina guk ez dugu zerikusirik izan! Desiren kontua izan da?
‎– Badakit fama txarra daukagula Euskal Herrian, giro jakin batzuetan behintzat. Baina guk ez dugu inor hiltzen eta gutarikoak, aldiz, zenbat hil dituzte?
Baina guk ez dakizkigun arrazoiak direla eta, bideoa oharkabean igaro eta ia galdu egin zen zerbitzariaren artxiboen artean.
2018
‎" Epe guztiak pasatu dira eta proiektua datorren astean onartuko dute Gipuzkoako Foru Aldundian. Baina gu ez gaude etsitzeko prest, ez ditugu gauzak horrela utziko. Udalarekin ezer ezin dela egin ikusi dugunez, zuzenean aldundira eta Arartekora jo dugu zer gertatu zaigun azalduz.
‎Gizon modernoak, dibortzioaren instituzioarekin, gauza bera egiten du lege barruan. Baina guk ez genuen legerik. Ohiturak ziren gure araua, eta gai honetan, hain zuzen, promiskuo samarrak ginen.
‎Askotan pentsatu izan dut, geroztik, izotz geruza iparraldetik lur azalera zabaldu ahala etortzekoak ziren ezin konta ahalako negu hotzen aitzindaria zela hura. Baina guk ez genuen ikusi izotz geruza hori. Belaunaldi asko joango ziren gure taldearen ondorengo belaunaldiak hegoalderago aldatu edo bertan geratu eta ingurunearen egoera aldatuara egokitu ziren arte.
‎Halaxe izan zen Mundu Sortuberri hartan bultzada berri bat. Baina guk ez genuen bultzada hori. Hasten ari ginen, eta belaunaldi bakarrean ezin ginen oso aurrera iritsi.
‎– Baina guk ez diegu beldurrik hondakinei, mundu berria daroagulako gure bihotzetan. Mundu hori oraintxe hazten ari da?, Buenaventura Durruti.
‎– Baina gu ez gara Kar. Karren onerako.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia