2000
|
|
|
Baina
gu ez bezala, dei deigarri hark deitua izan zen Pedro Huizi, itxura batean... eta harenganat gindoazen osaba eta biok, Florentziarat, gogoz gainezka, amak —Ubarneko damak— emanikako direkzionerat. Baita kezkaturik ere, zeren baitzirudien ezen urtebete zeramala Pedroren amak semearen berririk jaso gabe.
|
2002
|
|
oihanetan ehizan jarduten dutenak, iturrietako uretan bizi direnak eta beste hainbat.
|
Baina
guk ez dakigu ezer ninfei buruz. Zoritxarreko hiru atso besterik ez gara, ilunpean ibiltzen diren hiru emakume xahar, betidanik hirurontzat begi bakar bat besterik eduki ez dugun koittadu hirukotea.
|
2006
|
|
Ez geneukan denbora galtzerik, gure aurretik haitzetan behera norbait jaitsi bazen, gauza bera egingo genuen guk ere.
|
Baina
guk ez genekien biderik.
|
2007
|
|
–Horixe, eta odolbilduak ere bai, pasatu egiten dira.
|
Baina
gu ez gara gorputzeko minez ari, Olaia, uste nuen amore minez ari ginela. Badakit maiteminak ere pasatu egiten direla, baina une honetan gezurretan ariko nintzateke, Ikerri maite dudala esango banio.
|
2009
|
|
–
|
Baina
guk ez genekien urpera joango ginenik? –esan zuen Hamarrek, burumakur.
|
2010
|
|
–
|
Baina
guk ez genuen behin ere onartu proposamen hori. Egigurenek.
|
|
–
|
Baina
guretzat ez zegoen prozesurik eta, beraz, ez zegoen proposamenik. Gu hara ez ginen joan Nafarroari buruz hitz egitera.
|
|
nik estatutuarena jarri nuelako, berak kaka zaharra jarri zuen.
|
Baina
gureak ez zuen ukatzen ordura arte egindakoa. Forma jakin bat ematen zion.
|
|
Eztabaidagarria izan daiteke forma hori, erabilitako metodoa, estrategia eta abar.
|
Baina
guk ez genuen ukatzen zirriborroa. Norabide jakin bat ematen genion.
|
|
maitatuago, babestuago.
|
Baina
gu ez ginen urrituentzako harrera zentro bat, eta bere bidea egiten utzi behar genion.
|
2011
|
|
–Uste dut maputxe herriaren ondarea guztiz aberatsa dela, nola tradizioaren aldetik, hala adoreari eta jakinduriari dagokienez.
|
Baina
guk ez dugu jakin hori aitortzen eta balioesten, europarren aldetik datorkigun kutsu arrazionalista dela medio eta europar kulturari diogun miresmenagatik?. María Elena Riveros E., Religión e identidad en el Pueblo Mapuche.
|
|
–Euskaldunon gaitzari/ victimismo izena/ ezarri diote orain. /
|
Baina
gurea ez da victimismo gaitza,/ gurea víctima izan beharra da?. Bitoriano Gandiaga, Euskalminez, 2005, 116 or.
|
|
–
|
Baina
guk ez zekiagu ezer horretaz. Tuercas Simonen ondoan eseri zen?. Zirkuluarena ergelkeria bat izan zuan:
|
2012
|
|
|
Baina
guk ez.
|
|
Zer esan? ...o bortxaren lehen kausak (eta horiek ageriki aipatzerik ez daukatela ikusiko da agian, deliturik egin edo delituaren oso susmagarri bilakatu gabe); edota, edozein ezkondena isilek baino bortxakeriaren eragileago, de fakto, politiko harro eta hedabide zaratatsuen zenbait kondena moduk, erdeinuk, burlak dirudiela, edo jazarpen, atxiloketa, tortura, epaiketa injustu oso gutxi kondenatu anitzek, etab.
|
Baina
guri ez zaigu hemen norgehiagoka dialektikorik interesatzen. Interesatzen zaiguna, objekzio horren barne barneenean ebidentzia bezala funtzionatzen ari dela ematen duen kontzientziako ziurtasuna da, zio ideologiko edo afektiboengatik batzuetan transijitu egiten badugu ere, bortxa, berez, beti gaitzesgarria dela.
|
2014
|
|
Hartu astia pentsatzeko, eta pentsatu ondo.
|
Baina
guk ez badugu dirua erreklamatzen, ez du beste inork erreklamatuko?
|
2015
|
|
Egia da.
|
Baina
guk ez genuen inor hil.
|
|
|
Baina
gu ez gara Grezian bizi, ala, pitxita?
|
|
Mesedez?. ?
|
Baina
guk ez dugu akabera hori merezi, Karl! Jainkoaren izenean!
|
|
Faraoiaren okinak bezala, zuhaitz batera altxatuko haugu.
|
Baina
gu ez gaituk horren bihozgabeak.
|
|
|
Baina
guk ez diogu kontaketa horri ekingo, asko luzatuko ginateke eta. Hau da nire laburpena:
|
2017
|
|
Prentsa arrosa, aire girotuak urtu gabe gordetzen dituen txokolateak eta euskaldunoi halako ezinegona eragiten diguten souvenir espainiarrak.
|
Baina
gureak ez dira askoz ere hobeak. Gure nortasunaren gabeziak azaleratzen dituen handitasun konplexuaren ajeak ez badira, zer dira bestela?
|
2018
|
|
–
|
Baina
guk ez diegu beldurrik hondakinei, mundu berria daroagulako gure bihotzetan. Mundu hori oraintxe hazten ari da?, Buenaventura Durruti.
|
|
–
|
Baina
gu ez gara Kar. Karren onerako.
|
|
Taberna atarian atentatua egin zion ETAk Joxe Txikiri, bala baten zuloa gordetzen du oraindik ere sarrerako zutoinak.
|
Baina
guk ez genion arreta handirik jarri sekula zulo hari, bestelako kontuak genituen buruan, normalean bala zuloa ez genuen ikusi ere egiten, ez genuen ezagutu Joxe Txiki, kontatu digutena baino ez dakigu, axola ere ez asko, zerk mugitzen du mundua, gorde dezakegu geurea ez den memoria?
|
2019
|
|
batez ere, aztertzen ditugunean emakumeei ihes faltsurako eskaintzen zaizkien bideak.
|
Baina
guk ez diegu emango Freuden eta Adlerren jarraitzaileek ematen dieten esanahi bera. Guretzat, emakumea gizaki bat da balio bila dabilena balioz osaturiko mundu batean, eta ezinbestekoa da mundu horren egitura ekonomiko eta soziala ezagutzea; guk ikuspegi existentzial batetik aztertuko dugu, bere egoera osoan.
|
2022
|
|
Orduantxe hasiak ziren sartzen lehenbiziko ordenagailuak enpresan.
|
Baina
gu ez ginen tuntunak, eta ordenagailuari norbaitek datuak sartu behar zizkiola erraten genien. Denetik bizi izan genuen!".
|