Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 98

2011
‎Eta bigarren konparatzailearen irteeretatik? Adieraz ezazu IV. taulan.
‎Eta bigarren konparatzailearen irteeretatik? Adieraz ezazu IV. taulan.
‎12 Zer kondizio bete behar du bakoitzak gaituta egoteko? Adieraz ezazu ekuazio logiko baten bidez.
‎12 Zer kondizio bete behar du bakoitzak gaituta egoteko? Adieraz ezazu ekuazio logiko baten bidez.
‎4 Idatz ezazue arbelean ezagutzen dituzuen eta berariaz haurren arloa lantzen duten edo harekin lotuta dauden GKE en zerrenda bat. Adieraz ezazue zein den horietako bakoitzaren lehentasunezko ekintza helburua.
‎Azter itzazu hurrengo kasuak, eta koka itzazu diagraman. Adieraz ezazu zer hezkuntza estilo den nagusi bakoitzean, zer ezaugarri dituzten eta zer ondorio izan ditzaketen haurrentzat.
‎Deialdia ikasturtea hasi eta hiru astera egingo da. Adieraz ezazue nola helaraziko diezuen deialdia gurasoei, zenbateko aurrerapenarekin eta zer ordutegitan egingo duzuen, bai eta bururatzen zaizuen beste edozein antolaketa neurri ere.
‎12 Adieraz itzazu familiaren eta haur eskolaren arteko komunikazio handiagoa eskatzen duten hiru egoera, eta nola esku hartu bakoitzean.
‎6 Adieraz itzazu bost adierazle fisiko, bost jokabidearenak eta beste bost familiarenak, tratu txarren aztarnak eman ditzaketenak, eta azaldu ezazu zein izan daitekeen horietako bakoitzaren arrazoia.
‎8 Jarraian, aurreko ariketan adierazitako dokumentuek betetzen dituzten zeregin edo funtzio batzuk jarri ditugu. Adieraz ezazu zeri dagokion bakoitza:
‎Arrazoitu ezazu. Adieraz ezazu nola egon daitekeen konfiguratuta eta zer ezaugarri dituen.
2012
‎PROPOSATUTAKO JARDUERAK 3 Adieraz ezazu honako baieztapen hauek egia edo gezurra diren: a) Merkataritza dokumentu guztiek egitura formal bera dute. b) Idazteko, beharrezkoa da idazkiaren xedea jakitea. c) Enpresa askok dokumentu komertzialen eredu propioa dute.
‎PROPOSATUTAKO JARDUERAK 6 Adieraz ezazu zein den honako mezu hauek bidaltzeko transmisio kanalik egokiena: a) Langile bat kaleratzea. b) Langile bat berriz onartzea.
‎a) Hitzaldia berandu samar amaitu zen. b) Ez da berriro gertatu behar joan den urteko egoera. 22 Adieraz ezazu honako baieztapen hauek egia edo gezurra diren: a) Merkataritza dokumentu guztiek egitura formal bera dute. b) Idatzizko komunikazioak informazio konplexua zehatz mehatz transmititzeko balio du, eta hori abantaila handia da. c) Zirriborroak pertsona batek presta ditzake eta testua beste norbaitek idatz dezake. d) Idazteko, beharrezkoa da idazkiaren xedea jakitea. e) Enpresa askok idatzizko komunikazioko estilo propioa dute.
‎1 Adieraz ezazu honako baieztapen hauek egia edo gezurra diren: a) Posta elektronikoa enplegatuei kargu hartzeko kanal egokia. b) maila da enpresa marketina egiteko bitartekorik egokiena. c) Mezu elektronikoetan zenbat eta informazio gehiago bidali, hainbat hobeto. d) Mezu bera hainbat hartzaileri bidaltzen badizkiegu, hobe da hartzaileen datuak ezkutatzea, haien helbideak BCC eremuan idatzita eta gure helbidea To Norentzat eremuan jarrita. e) Ez da beharrezkoa hasieran agurrik jartzea. f) Ez da egokia oso mezu laburrak bidaltzea. g) Interesagarria da ahal den guztietan zerrendatuak erabiltzea; izan ere, irakurterrazak dira. h) Telefonoz ari garen bitartean berrikus ditzakegu mezuak. i) Letra larriz idatzi behar dira mezuak, idazkiei garrantzi handiagoa emateko. j) Ideiak ondo antolatzeko, egokia izan daiteke aurretik zirriborro bat egitea.
‎PROPOSATUTAKO JARDUERAK 1 Adieraz ezazu honako baieztapen hauek egia edo gezurra diren. Arrazoitu erantzunak. a) Sarrerako posta Correos zerbitzu tradizionalaren bitartez jasotzen dena da. b) Erregistro zigiluak sarrera edo irteera erregistroaren oinarrizko datuak biltzen ditu. c) Korrespondentzia ausaz banatzen da. d) Lehendabizi presazko korrespondentzia entregatzen da, eta, ondoren, gainerakoa.
Adieraz ezazu, 2 jarduerako egoera bakoitzean, honako hau:
‎PROPOSATUTAKO JARDUERAK 7 Adieraz ezazu zer babes maila aplikatu behar zaion honako fitxategi hauetako bakoitzari. Justifikatu erantzuna:
‎AZKEN JARDUERAK 1 Zergatik sailkatu behar dira artxibatzen diren dokumentuak? 2 Adieraz ezazu sailkatzeko sistemari buruzko gomendio orokorren bat. 3 Sailka itzazu alfabetikoki honako bezero hauen fitxak:
‎PROPOSATUTAKO JARDUERAK 2 Adieraz ezazu zer babes mailatan aplikatu behar diren fitxategi automatizatuei buruzko segurtasun neurriak: a) Eskuratze erregistroa egitea, datuak nork eta noiz eskuratu dituen idatzita geratzeko. b) Segurtasun dokumentua idaztea. c) Segurtasun arduraduna izendatzea.
‎AZKEN JARDUERAK 1 Zer dira datu baseak? 2 Adieraz itzazu ezagutzen dituzun datu base komertzialen izenak. 3 Zer funtzio betetzen dute Datuak Babesteko Agentziek edo Bulegoek?
‎3 Zer funtzio betetzen dute Datuak Babesteko Agentziek edo Bulegoek? 4 Adieraz ezazu sistema informatikoen definizioa. 5 Zer da karpeta bat?
‎14 Zer da posta arau bat? 15 Adieraz ezazu zer abantaila dituen postara Webmail bidez sartzeak. 16 Zer abantaila ditu postara posta bezero bidez sartzeak?
‎Lot ezazu sailkapen hori enpresarekiko harremanaren eta errentagarritasunaren irizpideetan oinarritzen direnak, eta identifika itzazu antzeko ezaugarriak dituzten bezero motak. 3 Adieraz ezazu zer portaera jarraibide hartu behar dituzten aintzat saltzaileek honelako nortasuna duten bezeroekin jarduten dutenean: mesfidatia, zorrotza eta eztabaidazalea.
‎5 Azter itzazu premia erlazionalen eta emozionalen arteko aldeak, eta adieraz itzazu premia horietako bakoitza betetzera bideratuta dauden lur orotako ibilgailuen ezaugarriak. 6 Adieraz ezazu zein den kontsumitzailearen portaeran eragina duten barne eta kanpo faktoreen arteko aldea. Deskriba ezazu, labur, horietako bakoitza.
‎eta aipa ezazu hura zehazteko aztertu behar diren erosteko azturei buruzko informazioa. 9 Adieraz ezazu zer desberdintasun dagoen, betiere kontsumitzailearen portaeraren ikuspegitik, pertsona baten erreferentzia taldearen eta haren familiaren artean, familia taldea den aldetik. 10 Matrikulatuta zauden eskola talde bat da.
‎10 Matrikulatuta zauden eskola talde bat da. Adieraz ezazu haren tipologia, eta arrazoitu erantzuna. 11 Bezeroarentzako arretaren triangeluaren aplikazio praktikoak bezeroaren arretarako zerbitzu orok izan behar dituen oinarrizko hiru elementu zehazten ditu.
‎Era berean, kasu askotan, gehien erosten dituzten produktuen prezioa jaisten dizkieten eskaintza pertsonalizatuak jasotzen dituzte. Adieraz itzazu, zure iritziz, txartel horiek erabiltzeak enpresentzat eta bezeroentzat dituen abantailak, eta, ondoren, aldera itzazu unitatean azaldu ditugunekin.
‎Jarduerak 1 Adieraz ezazu, zure iritziz, zer abantaila dituzten bezero nahiz enpresentzat leialtze txartelek. 2 Bila itzazu Interneten affinity txartelaren kontzeptua eta puntuen bidez leialtzeko txartelaren kontzeptua.
‎KASU PRAKTIKOAK 1 Antolakuntza mota egokia?? Adieraz ezazu honako kasu hauetarako bezeroaren arretarako departamentuaren antolaketa mota egokia: a) Ostalaritzako makineriako enpresa handizkaria, harremana jatetxeekin soilik duena. b) Telefonozko edo Internet bidezko komunikazio zerbitzuen enpresa. c) Enpresa ertaina, etxetresna elektrikoak merkaturatzen dituena. d) Aseguru konpainia bat.
‎PROPOSATUTAKO JARDUERAK 1 Defini ezazu bezeroaren arretarako zerbitzua, epigrafe honetako aurreko orrialdeetan ematen den informazioan oinarrituta. 2 Adieraz itzazu, adibide baten bitartez, bezeroaren arretarako zerbitzuak bete behar dituen hiru funtzio. 3 Adieraz ezazu, erantzuna arrazoituta, zein den honako enpresa hauetako bezeroaren arretarako zerbitzurako antolakuntza eredurik egokiena:
‎2 Adieraz itzazu, adibide baten bitartez, bezeroaren arretarako zerbitzuak bete behar dituen hiru funtzio. 3 Adieraz ezazu, erantzuna arrazoituta, zein den honako enpresa hauetako bezeroaren arretarako zerbitzurako antolakuntza eredurik egokiena: a) MERCADONA (Supermerkatu katea). b) ONO (Komunikazio zerbitzu integrala:
‎Arrazoitu erantzuna. 6 Adieraz ezazu zertan diren desberdinak iradokizuna, kexa eta erreklamazioa. Jar ezazu adibide bat janaria etxera eramateko zerbitzu baten erabileran oinarrituta.
‎7 Bezeroaren arretarako zerbitzuaren hurbilerraztasuna sistemaren gardentasun maila baldintzatzen duten faktoreetako bat da. Adieraz ezazu, intuizio hutsez eta burura datozkizun moduan, bezeroaren arretarako zerbitzuak pozik ez dauden bezeroentzat hurbilerrazak izateko. 8 Adieraz itzazu enpresentzat bezeroen erosi osteko erreakzioak baloratzea garrantzitsua dela esateko bi arrazoi.
‎Adieraz ezazu, intuizio hutsez eta burura datozkizun moduan, bezeroaren arretarako zerbitzuak pozik ez dauden bezeroentzat hurbilerrazak izateko. 8 Adieraz itzazu enpresentzat bezeroen erosi osteko erreakzioak baloratzea garrantzitsua dela esateko bi arrazoi.
‎Zerbitzu hori kontratatzeko, beste telefono batera deitu behar duela esan dio, han argituko baitiote fakturazio prozesua. Adieraz itzazu kasu honetan urratu diren bezeroaren arretaren printzipioak. Soluzioa??
‎13 Deskriba itzazu enpresek, bezeroaren arretarako zerbitzua ebaluatzeko, erabili ohi dituzten ebaluazio irizpideetako bi, kexak eta erreklamazioak kudeatzeko funtzioari dagokionez. 14 Adieraz ezazu zer eduki izan behar duen bezeroaren arretarako zerbitzuak egindako kexa erregistroak. 15 Egizu kexak kudeatzeko prozesuan sortzen diren dokumentu guztiak biltzen dituen eskema, dokumentu bakoitzaren igorlea adierazita.
‎AZKEN JARDUERAK 1 Aipatu eta azal itzazu, adibide baten bitartez, bezeroaren arretarako zerbitzuaren funtsezko funtzioak. 2 Adieraz ezazu zer helburu lortu nahi duten enpresek bezeroaren arretarako departamentuaren betebeharren artean, estatistikak egitea sartuta. 3 Defini itzazu bezeroaren arretarako zerbitzuaren antolakuntza erabakitzeko kontuan hartu behar diren faktoreak.
‎6 Deskriba ezazu zer desberdintasun dagoen bezeroaren arretaren era guztietako kostuen artean. 7 Adieraz ezazu zer ondorio izan ditzakeen enpresarentzat bezeroek, enpresak gogobetetasunik eza sortzen dienean, jarrera pasiboa hartzeak. 8 Gustura ez dagoen bezeroak eman ditzakeen erantzun guztietatik, zein da arriskutsuena enpresarentzat?
‎d) Deskriba itzazu enpresetako bezeroaren arretarako departamentuak bezeroen eskaerak kudeatzeko prozeduran sortuko dituen dokumentuak. 11 Adieraz ezazu zer ebaluazio irizpide aplikatu behar dituen bezeroaren arretarako zerbitzuak bere jardunak ebaluatzeko, kexak kudeatzeari dagokionez. 12 Adieraz ezazu ISO 9000 eta ISO 10002 arauen artean dauden desberdintasunak, kexen kudeaketaren garapenari dagokionez.
‎11 Adieraz ezazu zer ebaluazio irizpide aplikatu behar dituen bezeroaren arretarako zerbitzuak bere jardunak ebaluatzeko, kexak kudeatzeari dagokionez. 12 Adieraz ezazu ISO 9000 eta ISO 10002 arauen artean dauden desberdintasunak, kexen kudeaketaren garapenari dagokionez. 13 Adieraz itzazu kalitatearen ezaugarriak, kalitatearen definizioa aztertuta.
‎12 Adieraz ezazu ISO 9000 eta ISO 10002 arauen artean dauden desberdintasunak, kexen kudeaketaren garapenari dagokionez. 13 Adieraz itzazu kalitatearen ezaugarriak, kalitatearen definizioa aztertuta. 14 Zer da hautemandako kalitatea?
‎Irakur itzazu lehia posizioa ziurtatzeko 14 puntuak eta gerentziaren zazpi gaixotasunak. Adieraz itzazu kexa eta erreklamazioen kudeaketaren kalitateari zuzenean aplika dakizkiokeen puntuak eta gaixotasunak.
‎Horren ondorioz, garbiketa produktu horren partida bat kendu dute merkatutik eta kontsumitzaileari kalte ordainak ematera eta hondatutako ondasunen balioa ordaintzera behartu dute fabrikatzailea. Adieraz ezazu kontsumitzailearen zer eskubideri eragiten dien egoera honek. Soluzioa??
‎PROPOSATUTAKO JARDUERAK 1 Adieraz itzazu esku artean duzun testuliburua erostean kontsumitzaileari dagozkion oinarrizko elementuak. 2 Aipa itzazu kontsumitzaileen oinarrizko eskubideak, eta osa ezazu erantzuna eskubide bakoitzaren adibide bat jarrita.
‎PROPOSATUTAKO JARDUERAK 8 Adieraz itzazu, erantzuna arrazoituz, bezeroaren portaeran erosteko jardueraren unerik garrantzitsuenak, horien azterketaren ikuspegitik. 9 Adieraz ezazu, eta adibide bat jarri, bezeroaren portaera aztertzea garatzen zailtasunak eragiten dituen jarduera izatearen arrazoietako bat.
‎PROPOSATUTAKO JARDUERAK 8 Adieraz itzazu, erantzuna arrazoituz, bezeroaren portaeran erosteko jardueraren unerik garrantzitsuenak, horien azterketaren ikuspegitik. 9 Adieraz ezazu, eta adibide bat jarri, bezeroaren portaera aztertzea garatzen zailtasunak eragiten dituen jarduera izatearen arrazoietako bat. 10 Kirol talde baten zale bat kirol emankizun bat ikusten ari da; jokaldi eztabaidagarri jakin batean, esatariak beste taldearen aldeko iruzkina egin du.
‎PROPOSATUTAKO JARDUERAK 14 Deskriba ezazu nola eragiten duen kulturak bezeroen portaeran, eta jar ezazu adibide bat. 15 Adieraz ezazu gutxienez zer osaera izan behar duten merkatuan aitzindariak diren enpresek bezeroari arreta emateko bidaltzen dituzten gutunek. Horretarako, har ezazu kontuan El Corte Inglés enpresaren jarduteko modua.
‎Era berean, erreklamazio bat idatz dezakeela esan dio, produktu horren ordez produktu berri berria emateko. Adieraz ezazu nola bete diren bezeroari arreta emateko komunikazio jarraibideak.
‎Bezero berritsuak salerosketa eragiketarekin zeri­kusirik ez duten askotariko gaiez (eguraldia, kirolak, politika, ekonomia, etab.) jarduten du, etengabe. Adieraz ezazu saltzaileak zer portaera izan behar duen era horretako bezeroekin. Soluzioa??
‎PROPOSATUTAKO JARDUERAK 1 Adieraz itzazu bezeroaren kontzeptuan dauden desberdintasunak eta antzekotasunak, produkzio departamentuaren eta marketin produkzioren ikuspegiak kontuan hartuta. 2 Azter itzazu honako egoera hauek:
‎Bere asmo nagusia ez da erostea, nabarmentzea baizik. Adieraz ezazu saltzaileak kasu bakoitzean aintzat hartu behar dituen portaera jarraibideak. 4 Pertsona bat denda batean sartu da, eta saltzaile batek arreta eman arte itxaron behar du, saltzaile guztiak lanpetuta baitaude.
‎Lagun iezaiozu saltzaileari, bezero hori zer motatakoa den identifikatuz eta zer portaera jarraibideren arabera jardun behar duen adieraziz. 5 Adieraz ezazu, zure ustez, zer abantaila eta zer desabantaila dituzten enpresa batentzat honako bezero mota hauek: a) Erosketa baldintzatuko bezeroak. b) Bezero sustapenzaleak. c) Bezero alderraiak.
‎7 Bezeroak errentagarritasunaren eta fidagarritasunaren arabera sailkatuta, lau motatako bezeroak daude. Adieraz ezazu, zure iritziz, zer jarrera izan behar duen enpresak bezero mota bakoitzarekin, honako bi ikuspegi hauek aintzat hartuta: errentagarritasuna eta, enpresa etikaren arabera, enpresa guztiek izan behar duten zerbitzu publikoko bokazioa.
‎PROPOSATUTAKO JARDUERAK 9 Imajina ezazu honako egoera hau: irakasleak banakako lan bat entregatzeko epemuga jarri du. a) Adieraz ezazu bat epemuga hori jarri izanarekin, hitzen ordez nahitako keinua eginez. b) Onar ezazu ahoz epemuga, zure hitzak indartzeko keinu bat erabiliz. c) Epemuga hitzez onartu eta indartzeko keinuak erabiltzeaz gain, adieraz ezazu irakaslearen erabakiak eragin dizun emozioren bat. d) Orain, pentsa ezazu data hori ez dela batere egokia zuretzat, arrazoi pertsonal eta pribatu bat dela-eta, baina emoz... Zure ustez, ba al da nabarmen utz zaitzakeen keinuren bat?
‎13 Adieraz itzazu harreman publikoetako departamentuek erabil ditzaketen zenbait tresna.
Adieraz ezazu honako baieztapen hau egia ala gezurra den, eta arrazoi ezazu erantzuna: –Hartzaileak guk ez bezalako pentsaera izan dezakeela baloratu behar dugu beti.?
‎PROPOSATUTAKO JARDUERAK Orain arte irakurri duzuna kontuan hartuta, egizu komunikazioaren definizio propioa. Adieraz ezazu honako baieztapen hauek egia edo gezurra diren: a) Komunikazioak ez du erantzunik behar. b) Informazioak erantzuna behar du, eutsiko bazaio. c) Komunikazioak portaerak aldatzeko helburua du. d) Komunikazioak jarreran eragina izateko helburua du. e) Gauza bera dira hizkuntza teknikoa eta jargoia. f) Gauza bera dira ingurumen informazioa eta informazio korporatiboa.
‎PROPOSATUTAKO JARDUERAK Imajina ezazu eguneroko egoera bat zure eskoletako batean; irakaslea gai bat azaltzen ari da. Adieraz itzazu komunikazio prozesu horretan parte hartzen duten elementuak.
‎PROPOSATUTAKO JARDUERAK Adieraz ezazu, hartzailea zaren aldetik, zer iradokitzen dizuten hitzik gabeko komunikazioko keinu hauek: a) Esku irekia aldeetarantz astintzea. b) Erpurua gorantz ateratzea. c) Hatzak alkandoraren lepotik pasatzea. d) Etengabe ilea ukitzen aritzea, aurpegitik kentzeko. e) Begi kontaktu luzea. f) Begietara begiratzeari utzi eta begiak beheratzea. g) Irribarrea. h) Tonu atsegina. i) Bostekoa indarrez ematea. j) Bostekoa ia indarrik gabe ematea.
‎PROPOSATUTAKO JARDUERAK 8 Adieraz ezazu, erantzuna arrazoituta, honako kasu hauetatik zeinetan erabil daitekeen kontsumoko arbitraje sistema: a) Kontsumitzaile batek 9.000, ko balioa duen larruzko jantzi baten inguruan jarritako erreklamazioa. b) Bankete batean gonbidatu ugari intoxikatu direla-eta kontsumitzaile elkarte batek jarritako erreklamazioa. c) Ikastetxe bateko ikasleek ikasketa amaierako bidaian izandako arazoak direla-eta kontsumitzaile elkarte batek jarritako erreklamazioa. d) Etxebizitza erosi duen batek garajeko jabetzaren inguruan eraikitzaileari, eraikina saltzean iruzur egin izana egozten diotenari, jarritako erreklamazioa.
‎–Kontsumoko arbitraje sistema borondatezkotasunaren printzipioan oinarritzen da?. 11 Adieraz ezazu zer betebehar hartzen dituzten beren gain enpresaburuek beren borondatez kontsumoko arbitraje sistemari atxikitzen zaizkionean. 12 Defini itzazu honako organo hauek:
‎Azal itzazu haien arteko antzekotasunak eta desberdintasunak. 13 Adieraz itzazu kontsumoko arbitraje batzordeek bete behar dituzten bost funtzio, eta azaldu gaur egungo kontsumoko arbitraje batzordeen mailak. 14 Azal ezazu zer datu bete behar dituen kontsumitzaileak kontsumoko arbitraje eskaeran.
‎Erantzun iezaiezu honako galdera hauei, erantzunak arrazoituz: a) Adieraz ezazu kasu honek kontsumitzailearen zer eskubideri eragiten dien zuzenean. b) Kontsumitzaileak uko egin al diezaieke bere oinarrizko eskubideei, c) Kontsumitzailea bere herriko KIUBera joan da informazio eske.
‎http://www.kontsumobide.euskadi. net/ y10 kbhome/ eu/; edo zure udalaren web orrira. d) Kontsumitzaileak zuzenean edo dagokion kontsumitzaile elkartearen bitartez aurkez dezake erreklamazioa; elkarte baten bitartez aurkeztea erabakitzen badu, esazu zer motatako elkarteak diren ohikoenak eta adierazi elkartearen eskubideak. e) Produktuak saldu osteko bermea eduki behar du. Adieraz ezazu kontsumitzailea defendatzeko zer arauk biltzen dituen saldu osteko bermea. f) Kasu hau kontsumoko arbitraje sisteman konpon al daiteke. Erantzuna baiezkoa bada, egizu prozesuaren faseen eskema.
‎Erantzuna baiezkoa bada, egizu prozesuaren faseen eskema. 4 Adieraz itzazu autonomia erkidegoetako kontsumitzaileak defendatzeko erakundeen funtzio nagusiak. 5 Bilboko kontsumitzaile batek produktu bat erosi du Londresen.
‎Bilbora itzulitakoan, produktua akastuna dela ikusi du. Adieraz ezazu kontsumitzailearen defentsarako zer erakundetara jo behar duen, bere interesak defendatzeko zer egin behar duen jakiteko. Arrazoitu erantzuna.
‎Egin itzazu honako ataza hauek: a) Adieraz ezazu kasu hau kontsumitzailearen zer oinarrizko eskubideri dagokien. b) Adieraz ezazu zer abantaila izan dezakeen Laster Garbi SL enpresarentzat kontsumoko arbitraje sistemari atxikita egoteak. c) Bete ezazu enpresak atxikitzeko konpromisoa hartzeko bete beharreko dokumentua. Horretarako, Kontsumobidek ematen duen formularioa bete dezakezu. d) Bete ezazu arbitrajea eskatzeko inprimakia. e) Adieraz ezazu zer motatako arbitraje elkargo osatuko den kasu honetarako.
‎Egin itzazu honako ataza hauek: a) Adieraz ezazu kasu hau kontsumitzailearen zer oinarrizko eskubideri dagokien. b) Adieraz ezazu zer abantaila izan dezakeen Laster Garbi SL enpresarentzat kontsumoko arbitraje sistemari atxikita egoteak. c) Bete ezazu enpresak atxikitzeko konpromisoa hartzeko bete beharreko dokumentua. Horretarako, Kontsumobidek ematen duen formularioa bete dezakezu. d) Bete ezazu arbitrajea eskatzeko inprimakia. e) Adieraz ezazu zer motatako arbitraje elkargo osatuko den kasu honetarako.
‎a) Adieraz ezazu kasu hau kontsumitzailearen zer oinarrizko eskubideri dagokien. b) Adieraz ezazu zer abantaila izan dezakeen Laster Garbi SL enpresarentzat kontsumoko arbitraje sistemari atxikita egoteak. c) Bete ezazu enpresak atxikitzeko konpromisoa hartzeko bete beharreko dokumentua. Horretarako, Kontsumobidek ematen duen formularioa bete dezakezu. d) Bete ezazu arbitrajea eskatzeko inprimakia. e) Adieraz ezazu zer motatako arbitraje elkargo osatuko den kasu honetarako. Soluzioa??
‎AZKEN JARDUERAK 1 Adieraz ezazu honako baieztapen hauek egia edo gezurra diren: a) Gutuna garrantzi handikoa bada, letra larriz idatzi behar dugu. b) Ez da oso gomendagarria hitzak edo esaldiak azpimarratzea. c) Goiburukoa da gutunaren zatirik formalena. d) Gutunak hasteko modurik onena pentsatzea da. e) Gutun komertzialetan, testu laburrek idazkia guztiz ulertzea zailtzen dute. f) Interesatzen ez zaigun gutunen bat jasotzen badugu, ez dugu erantzun behar. g) Gutun komertzialak hainbat interpretaziotarako irekita utzi behar dira. h) Testua paragrafoetan banatzeak gaiaren profesioa ulertzen laguntzen du. i) Hobe da marjina guztiak handiak izatea. j) Korrespondentzia komertzialean ez da kritikarik egin behar.
‎(HARTUKO DEN JENDE KOPURUA MUGATUA DA, OSTALARITZA ARAUARI JARRAIKI). OPARIREN BAT AGORTZEN BADA, BALIO BEREKO EDO HANDIAGOKO BESTE BAT EMANGO DA HAREN ORDEZ. a) Adieraz ezazu zergatik idatzi duten gutun hori eta nola lortu nahi duen erakuslearen interesa piztea. b) Zer iradokitzen dizu gutun horrek markaren nortasunari eta ematen duen enpresa irudiari buruz, c) Zer tonutan dago idatzia?
‎c) Zer tonutan dago idatzia? d) Adieraz ezazu zer iruditzen zaizun testuak dokumentuan duen banaketa. e) Zer gomendatuko zenioke VALENOR enpresari bere gutun komertzialen aurkezpen formalari dagokionez, f) Bereiz itzazu dokumentuan hiru zatiak (goiburukoa, gorputza eta amaiera), baita zati bakoitzaren atalak ere. g) Zure ustez, egokia al da eranskinen bat txertatzea?
‎PROPOSATUTAKO JARDUERAK 2 Adieraz ezazu merkatu segmentazioa barnean hartzen duen marketin planaren zatia, eta aipa ezazu zer garrantzi izan dezakeen estrategia komertziala diseinatzerakoan. 3 Inditex taldeak hainbat markaren bitartez garatzen du bere jarduera komertziala:
‎eta nola lortu? Adieraz ezazu marketin planaren zer zatik erantzuten dion galdera bakoitzari.
‎KASU PRAKTIKOAK 4 Zenbait banaketa estrategia?? Adieraz ezazu zer banaketa estrategia erabiltzen den honako kasu hauetan: a) Telebistan publizitate kanpaina handiak egiten zaizkion elikadura produktu bat. b) Kirol autoa. c) Gama zuriko etxetresna elektrikoa.
‎Arrazoitu erantzuna. 9 Adieraz itzazu honako produktu hauentzat egokienak diren banaketa estrategiak: laranjak, ordenagailu pertsonalak eta makina industrialak.
‎12 Aurreko orrialdeak behar adinako arretaz irakurri ez badira, marketina, komunikazio prozesua den aldetik, eta publizitatea gauza bera direla ondoriozta daiteke. Adieraz itzazu bi kontzeptu horien arteko desberdintasunak. 13 Azal ezazu, adibide baten bitartez, zer esan nahi duen publizitatearen funtzioak informatzea, gogatzea eta gogoraraztea izateak.
‎16 Enpresak bere produktua beste herrialde batzuetako merkatuetan sartu nahi du. Adieraz ezazu hartarako erabili beharreko publizitate estrategia egokia. 17 Azter itzazu publizitatearen eta harreman publikoen kontzeptuak, enpresen komunikazio politikaren tresnak diren aldetik.
‎17 Azter itzazu publizitatearen eta harreman publikoen kontzeptuak, enpresen komunikazio politikaren tresnak diren aldetik. Adieraz itzazu haien antzekotasunak eta desberdintasunak, bien helburuak bereziki aintzat hartuta. 18 Jar ezazu prentsa ohar baten eta prentsaurreko baten adibidea, benetazkoa edo zeuk asmatua.
‎Esazu zer alde dagoen harreman publikoen bi tresna horien artean. 19 Adieraz ezazu zer komunikazio tresna erabiltzen den honako egoera hauetako bakoitzean: a) Kirol talde batekin kontratua egitea elastikoetan enpresaren izena eraman dezan. b) Produktuak supermerkatu baten apalategietan kokatzeko modua. c) Finantza produktu bat telefonoz eskaintzea. d) Bidaia baten eskaintzaren berri ematen duten mezu elektroniko bat jasotzea.
‎PROPOSATUTAKO JARDUERAK 20 Enpresen komunikazio globaleko estrategiak kanpo komunikaziorako marketineko komunikazio tresnak erabiltzea dakar. Adieraz itzazu tresnarik egokienak, eta arrazoitu erantzuna: a) Kontsumitzaileentzat. b) Lan merkatuarentzat. c) Herritarrentzat.
‎merkaturatzea eta heldutasuna. Adieraz itzazu bakoitzarentzat egokiak diren estrategiak. 7 Jar ezazu produktu baten prezio estrategietarako adibide bana, unitatean azaldu diren prezio estrategiak kontuan hartuta.
‎a) Marketin estrategikoaren ikuspegitik, zer estrategia orokor garatu da kasu honetan, pruduktuaren arabera? b) Sailka itzazu kasu honi dagozkion produktuak. c) Adieraz ezazu produktuaren bizi zikloko zer etapatan dauden Espainiako telefonia mugikorreko zerbitzuak. d) Identifika itzazu kasu honetan erabili diren prezio estrategia eta prezioak jartzeko metodoa. e) Aipa ezazu zer motatako banaketa kanala aplikatzen den produktu horietan. f) Deskriba itzazu kasu honetan egin litezkeen publizitate ekintza bat eta babes ekintza bat. Soluzioa??
‎Jarduerak 1 Adieraz ezazu zein den artikuluan azaldutako hiru marketin motetako bakoitzaren funtsezko xedea. 2 Bila ezazu hiztegian emozio terminoa eta lot iezaiezu marketin aldagaiei (produktuari, prezioari eta komunikazioari).
‎PROPOSATUTAKO JARDUERAK 6 Adieraz ezazu honako datu hauek Datu pertsonalak babesteari buruzko 15/ 1999 Lege Organikoak babesten ote dituen. Justifikatu erantzuna. a) Sozietate anonimo baten identifikazio datuak. b) Langile baten sindikatu afiliazioari buruzko datuak.
‎PROPOSATUTAKO JARDUERAK 6 Adieraz itzazu taula batean artxibo mota guztien arteko desberdintasunak eta berdintasunak.
‎IHP baten helburuak aintzat hartuta, presta ezazu galdetegi bat, helburu horiek lortzeko ekintzak egiten diren ebaluatzeko. Adieraz ezazu, halaber, galdetegia nori pasatu litzaiokeen. Irakasle hezitzaileen parte hartzea sustatu etengabeko formakuntzan.
‎11 Adierazi zein den laneko istripuak saihestea helburu duen prebentzio teknika. a) Laneko segurtasuna. b) Higiene industriala. c) Ergonomia. d) Laneko psikosoziologia. 12 Adieraz ezazu, arriskua ondo zenbatesteko, zein diren aztertu beharreko alderdiak. a) Probabilitatea b) Antzekotasuna c) Larritasuna d) Iraupena 13 Arriskua murriztu arte lanean hasi ezin bada, eta litekeena bada arriskua kontrolatzeko baliabide nahikotxo behar izatea, zein arrisku motaren aurrean gaude, a) Hutsala b) Onargarria c) Neurrizkoa d) Handia e) Onartezina 14 Prebentzio ordezkariak?
‎32 Adierazi gezien bidez zein ezaugarri dagokion prebentzioaren antolaketa mota bakoitzari. Enpresariak berak Lan arriskuan formazio maila egokia Bertako prebentzio zerbitzua Prebentzioan espezializatutako enpresa Enpresako langile bat edo gehiago Enpresa txikia Kanpoko prebentzio zerbitzua 500 langiletik gorako enpresa 33 Adieraz ezazu seinale hauen esanahia. Arnasbideak derrigorrean babestu Arrisku elektrikoak Maila beretik erortzeko arriskua Baimenik gabeko pertsonak ezin dira sartu Segurtasun dutxa Erradiazio ez ionizatzailea Arrisku biologikoa Betebehar orokorra (seinale gehigarri bat lagundu dezake) Ezin da urarekin itzali Intentsitate handiko eremua
2013
‎6·· Adieraz itzazu enpresaren kulturaren, haren balioen, kudeaketa etikoaren eta irudi korporatiboaren artean egon daitezkeen harremanak.7·· Enpresaren etika jakinaraztearen ikuspegitik, koherentea iruditzen zaizu energia elektrikoa lortzen eta komertzializatzen duen enpresa batek ingurumenaren kontserbazioa gogorarazten duen irudi korporatibo bat garatzea. Arrazoitu zure erantzuna.
‎1·· Adieraz ezazu zer ezaugarri bete behar dituen enpresa batek pertsonen komunitatetzat jotzeko.
‎9··Defini itzazu" kode etikoa" eta" etika batzordea" kontzeptuak. Adieraz ezazu zer lotura dagoen bien artean.
‎6·· Adieraz itzazu langileen kudeaketarekin lotutako zeregin eta ataza nagusiak taula batean.
2014
‎–11 Adieraz ezazu zeure koadernoan, hau bezalako taula batean, zer lizpaper erabili behar den substratu hauekin gainazala prestatzeko P565 epoxi 2K inprimazioa aplikatu aurretik.
2015
‎karotenoak, a klorofila, b klorofila eta xantofila. Adieraz ezazu zein pigmentu dagokion zerrenda bakoitzari.
2017
‎1 Adieraz ezazu zein izan daitezkeen honako hauen arrazoiak:
Adieraz dezakezu bi offsetek balio bera izatea profilean zehar simetrikoak izanaraziz.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia