Emaitzak: 4
2012 | ||
Prozesua amaitzean, amaierako ebaluazioa egin behar da. Ebaluazio horrek jakinaraziko die hezitzaileei haur bakoitzak | zer nolako heltze bilakaera orokorra izan duen, eta zenbateraino bete dituen ezarritako helburuak. Halaber, pertsona helduen esku hartzeak, estrategiak eta erabilitako baliabideak aztertuko dira. | |
Orduan, | zer nolako heldu eredua eskaintzen den behatu dugu; gauza guztien gainetik, koherentzia... | |
2017 | ||
Zer nolako erabilera eman genioke, beraz? | Zer nolako helduak ekoitzi. Zeri eman lehentasuna? | |
Hor dago, Joxe Azurmendiren aburuz, gakoa; eskolak, altruismoa eta elkarlaguntza indartuz, ikuspegi pertsonalista eduki luke, heldutasun eredu jakin baten trokelatua egin beharrean, ume eta gazte bakoitzari behar diona eskaintzea, bakoitzari bere neurrian. Deweyk aldarrikatu bezala, umea, gaztea eta heldua ondo bereizi lituzke eskolak eta, ondorioz, trebaketak ume eta gazteen inguruan biratu luke, | zer nolako heldua izatera ailegatu behar duen kontuan hartu barik. Garrantzitsuena ez da etorkizunean (profesionalki) egin dutena, ezta hiritar demokratiko on eta zintzoak bilakatzea, unean uneko beharrak baizik, arazoei nola egin diezaioketen aurre ikastea. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
zer | 4 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
zer nolako | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
zer nolako heldu | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |