2003
|
|
Berriro erreparatzen baldin badiegu ZBen komunikazio idatzietan agertzenziren gaiei ikusiko dugu Biosferaren ardatza deitu dugunak (naturarekiko begirunea, arriskua, osasuna, kutsadura, herriko erdigunetik hurbilegi egotea, naturarekiko umila izatearen beharra) gai bilduma osoaren %23, 59a betetzen duela etabakarrik Demokrazia eta Parte Hartzearen ardatzak okupatzen duela espazio komunikatibo gehiago (jadanik azaldu dugu zergatik gertatzen den hori). Baina, besteurrats bat emanez, ikertzen badugu
|
zer
nolako espazioa betetzen duten pertsonenosasunak eta bizimoduak biosferaren ardatza horretan ikusiko dugu mezu horien%59, 26a, hain zuzen ere, jendearen osasun arriskuei eta bizimoduan jasango dituzten kalteei dagokiela. Gai horrek, horrela bakartua, ZBen gai bilduma osoaren%13, 97 esanguratsu bat betetzen du.
|
2008
|
|
Itxura txarra hartu diot. Esandakoagatik, eraikin ederra sortu nahi dute ezer berririk ez sartzeko; honezkero sakabanatuta dituzten trasteak bildu egingo dituzte eta etxe berrian sartu (euskara eskolak atzerrian, euskal etxeak, ferietako txangoak); baina, nik dakidala, ez dute jo kulturgileengana galdetzera
|
zer
nolako espazioa luketen institutu berrian, zer egiteko, zeintzuk diren beharrizanak. Jauregi handi eta hutsa eraikitzen ari dira, eta kulturgileok baxera txiki eta hezeak ditugu trastez beteta, kabitu ezinik.
|
2016
|
|
Ikusgarrien kasuan harreraren ikerketa Patrice Pavisen eskutik jorratu dugu. Azterketa horiekin saiatu gara Larzabalen lana begiratzen, ulertzen
|
zer
nolako espazioa ireki zen eskainiak ziren ikusgarri horietatik.
|
|
Hau sentimendu gisa har daiteke, erran nahi baita batzuk arte egin diren lanetatik bil daiteken sentimendu bat, baina ikusi dugu prentsaren bitartez, aztertu dugun euskal prentsaren bitartez, zein eremu mugatua zuen euskal kulturak, euskal letrak. Egia da gehiengoa euskalduna zela, baina adituen eremua, jakitatearen eremua, espazioa ez zen euskalduna, hori ikusi dugu sortu ziren elkarte eta antolakundeek
|
zer
nolako espazioetan ari ziren azaldu dugularik. Ikusi dugu noren laguntza, zer mailatako laguntza jaso zuten.
|
2018
|
|
Hirian jaialdiaren antolatzaileek ondo dakite
|
zer
nolako espazioan eskainiko dituzten emanaldiak. Eta, musika programazioari dagokionez," proposamen freskoak, erakargarriak eta gaurkotasunezkoak bezain askotarikoak" eraman nahi dituzte bost agertokietara.
|
2022
|
|
Gune bat sortzea da zuen helburuetako bat.
|
Zer
nolako espazioa izango da?
|
2023
|
|
Aztertutako dokumentuek kanpainak gainbegiratu behar direla aipatzen dute eta kanpainek dituzten ezaugarrien artean, nori zuzenduak dauden, zer nolako jarduerak egiten diren eta zer baliabide dauden,
|
zer
nolako espazioak eta materialak erabiltzen diren ikuskatu behar dela azpimarratzen dute.
|
|
hauek ere aztertuz: adina, egoera zibila, klase soziala, estatusa, azalaren kolorea, maila akademikoa, kultura, arraza, etnia, erakargarritasuna, gorpuzkera, altuera, janzkera, jarrera, lanbidea, motibazioa, jarrera psikologikoa eta
|
zer
nolako espazioan dauden, publikoa, pribatua, etxe eremua, aire zabalean, lan eremuan, fikziozko eremuan, eta gisakoak (Eusko Jaurlaritza, 2014). Irudien protagonismoa ere aztertu behar dela adierazi dute zenbait autorek (Blanco Magadan et al., 2009; Bauman et al., 2006; Davila, 2017; Global equality, 2018; Piedra et al., 2013; Orta, 2014), eta hala, ageriko irudietan protagonista objektua ala pertsona den egiaztatu behar da (Blanco Magadan et al., 2009; Global equality, 2018).
|