Emaitzak: 5
2002 | ||
Hasierako aldi honetan, oso alderdi inportantea iruditzen zaigu lanerakoerritmoa adostea eta erregularitateak markatzea, bai epeetan (hau da, saioaknoizero izango diren: egunero, astero, hamabostero...), bai eginkizunetan( | zer nolako ariketak planteatuko diren, zertarako...). Horren helburua daikasleak ohitura batzuk hartzea eta momentu oro zer egin behar duen jakitea. | |
2007 | ||
Hauek euskaltegira motibazio ezberdinek bultzatuta etortzen dira: etorkizun batean titulu bat lortzeko asmoa dutenak, baina horretarako, lehenengo prestakuntza beharrezko dutenak; Berria eta aldizkari ezberdinak eroso eta erraz irakurri nahi dituztenak; hitz egiten duten erraztasun berarekin bere ama hizkuntzan idatzi nahi dutenak…Bi ordu horietan | zer nolako ariketak, lanak egin behar izaten dira. Agurtzane Sarasola. | |
2014 | ||
Kolesterolari begiratzea baino hobe genuke jendeei galdetzea, medikuok diogun moduan" galdekatzea", jakiteko nola bizi diren, azterketa zehatzak eginez, arteriak ukituz, estetoskopioz behatuz… Pertsonak istripu kardio-baskularra nozitzeko daukan arriskua askoz hobeto neurtuko genuke. Esperientziak esaten digu jendeei galdetzea zer jaten duten, zenbat pipatzen duten, | zer nolako ariketa fisikoa egiten duten… askoz bide egokiagoak direla istripuok saihesteko kolesterola neurtzea baino. | |
2021 | ||
Baina oraindik ere gaiaren eta generoaren aukeraketarekin lotzen dugu idazlearen eta literaturaren prestigioa, eta ez horrenbeste idazlearen mailarekin. Gehiago baloratzen dugu | zer nolako ariketa hautatu duen idazle bakoitzak eta ez horrenbeste egin duen ariketarekin zer nolako maila lortu duen. Sinesgaitza da errealismoa ez den guztiari ze konfiantza gutxirekin begiratzen diogun eta ze modu zaharkituan. | |
2023 | ||
Gehiago izango ziren ariketa praktikoak. | Zer nolako ariketak izan dira. Ipuin bat kontatzeko jakin behar den egitura minimo bat erakutsi diegu, baina beti jolasen bitartez. Horrek balio izan digu umeek jakiteko derrigorrez zer hartu behar den kontuan ipuin bat kontatzeko orduan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
zer | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
ELKAR | 1 (0,01) |
goiena.eus | 1 (0,01) |
UEU | 1 (0,01) |
Argia | 1 (0,01) |
aiurri.eus | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
zer nolako | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
zer nolako ariketa | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |