2009
|
|
Ausartu gaitezen definitzen hizkuntza trebetasun jakin batean gabezia izatea
|
zer
komunikazio eginkizunetan ez den erabakigarria. Zeren, adibidez, euskaraz mintzatzeko gai den baina mediku txostenak euskaraz idazteko gai ez den mediku euskaldun zahar eta euskaltzale batek... zer egin diezaioke euskararen normalizazioari?
|
2010
|
|
Adibidez: lana bilatzeko bidaltzen den eskutitza(+ curriculuma) errefuxatzeko idazten diren gutunak,
|
zer
komunikazio helburu luke. Nef autorearen arabera, hautagaiaren eskutitza eta curriculuma errefutxatzeko gutun batek helburu komunikatibo bakarra luke, hots, ezezko bat adieraztea.
|
2012
|
|
PROPOSATUTAKO JARDUERAK 6 Unitate didaktikoan aurrera egin baino lehen, egizu gogoeta galdera honen inguruan: Enpresek
|
zer
komunikazio mota zaindu lukete gehiago. Unitatea amaitutakoan, egiozu berriz galdera bera zure buruari.
|
|
Esazu zer alde dagoen harreman publikoen bi tresna horien artean. 19 Adieraz ezazu
|
zer
komunikazio tresna erabiltzen den honako egoera hauetako bakoitzean: a) Kirol talde batekin kontratua egitea elastikoetan enpresaren izena eraman dezan. b) Produktuak supermerkatu baten apalategietan kokatzeko modua. c) Finantza produktu bat telefonoz eskaintzea. d) Bidaia baten eskaintzaren berri ematen duten mezu elektroniko bat jasotzea.
|
2013
|
|
Unean uneko hizkuntz sistemak (ezaugarri multzo bizi eta aldakorra den aldetik) premiatzen duena; alegia, sistemaz at dagoen guztia debeku duena, berbeta sistema konbentziozko horri ez dagokiolako, ezinbestean modu jakin batean, eta horretan soilik? adierazi beharrekoa, hiztuna edo idazlearen guraria gorabehera, komunikazio eraginkorra gertatuko bada (jakina, arau horiek ez betetzeak ez du
|
zertan
komunikazioa galarazi, komunikazioaren bi alderdiek araua hausten duten elementuak ulertzen badituzte, baina osagai horiek hizkuntza horretakoak ez direlako kontzientzia izango dute). Gainerako guztia, aukera?
|
|
1 Gelakideok sei taldetan banatuko zarete. Taldean, irakurri arretaz honako esapide hauek, eta identifikatu
|
zer
komunikazio asmori dagozkion:
|
|
|
Zer
komunikazio asmori dagozkion esapideak.
|
2015
|
|
Betetzea dagokizu:
|
zer
komunikazio asmori erantzun nahi dio eskema bakoitzaren
|
2016
|
|
|
zer
komunikazio asmo duen emanaldiak, zein diren hartzaileak, zer den emanaldiaren gaia?
|
|
3)
|
zer
komunikazio ekintza egin eta zer tresna erabili zehaztea
|
|
|
zer
komunikazio tresna erabiliko diren
|
|
Betetzea dagokizu:
|
zer
komunikazio asmori erantzun nahi dio eskema bakoitzaren edukiak eta hura antolatzeko moduak. Hautatu eskema bakoitzaren komunikazio asmoa honako hauen artetik:
|
2017
|
|
Hartara, duela 50 urte, baliabide digitalik ez zegoenean egiten ziren kartelak eta gaur egun egiten direnak ez dira berdinak, baliabide digitalek adierazpide berriak eskaintzen dituztelako. Areago, gaur egun egiten diren diseinuek, baita ingurune kultural berean ere, ez dute
|
zertan
komunikazio kode berdinak erabili, xedea zein den (haurrentzako produktuak edo jende nagusiarentzako zerbitzuak saltzea, esaterako) lengoaia ezberdina baliatuko baitute. Diseinatzailearen ardura izango da leku eta garai bakoitzean zein dagoen indarrean eta bakoitzaren komunikazio ahalmena ezagutzea.
|
|
Planifikatu atal horietarako testuak:
|
zer
komunikazio asmo dute. Zer informazio emango duzu atal bakoitzean?
|
|
Lehenengo, ordea, poemaren sarrera nolako emanaldi baterako den erabaki duzue:
|
zer
komunikazio asmo duen emanaldiak, zein diren hartzaileak, zer den emanaldiaren gaia
|
2018
|
|
Zenbat erreferentzia ez akademiko?
|
Zer
komunikazio bide? (idatzizkoa, ahozkoa…).
|
|
Gure iritzian, bertzalde, hiztun gazteenek kanon murritzegia edo zurrunegia jaso bide dute beren ikaste prozesuan, eta ez dute hainbertzeko kezka izan ea
|
zer
komunikazio arazo etor litekeen kanon hori zorrozki aplikatzetik. Horrek esplikatuko luke zati batean behintzat eta bertzelako arrazoien balizko eragina gutietsi gabezergatik erakutsi duten joera zurrunagoa goien mailako adituek baino, eta baita batxilergoko irakasleek baino.
|