Emaitzak: 13
2009 | ||
Ausartu gaitezen definitzen hizkuntza trebetasun jakin batean gabezia izatea | zer komunikazio eginkizunetan ez den erabakigarria. Zeren, adibidez, euskaraz mintzatzeko gai den baina mediku txostenak euskaraz idazteko gai ez den mediku euskaldun zahar eta euskaltzale batek... zer egin diezaioke euskararen normalizazioari? | |
2010 | ||
Adibidez: lana bilatzeko bidaltzen den eskutitza(+ curriculuma) errefuxatzeko idazten diren gutunak, | zer komunikazio helburu luke. Nef autorearen arabera, hautagaiaren eskutitza eta curriculuma errefutxatzeko gutun batek helburu komunikatibo bakarra luke, hots, ezezko bat adieraztea. | |
2012 | ||
PROPOSATUTAKO JARDUERAK 6 Unitate didaktikoan aurrera egin baino lehen, egizu gogoeta galdera honen inguruan: Enpresek | zer komunikazio mota zaindu lukete gehiago. Unitatea amaitutakoan, egiozu berriz galdera bera zure buruari. | |
Esazu zer alde dagoen harreman publikoen bi tresna horien artean. 19 Adieraz ezazu | zer komunikazio tresna erabiltzen den honako egoera hauetako bakoitzean: a) Kirol talde batekin kontratua egitea elastikoetan enpresaren izena eraman dezan. b) Produktuak supermerkatu baten apalategietan kokatzeko modua. c) Finantza produktu bat telefonoz eskaintzea. d) Bidaia baten eskaintzaren berri ematen duten mezu elektroniko bat jasotzea. | |
2013 | ||
1 Gelakideok sei taldetan banatuko zarete. Taldean, irakurri arretaz honako esapide hauek, eta identifikatu | zer komunikazio asmori dagozkion: | |
2015 | ||
Betetzea dagokizu: | zer komunikazio asmori erantzun nahi dio eskema bakoitzaren | |
2016 | ||
| zer komunikazio asmo duen emanaldiak, zein diren hartzaileak, zer den emanaldiaren gaia? | |
3) | zer komunikazio ekintza egin eta zer tresna erabili zehaztea | |
| zer komunikazio tresna erabiliko diren | |
Betetzea dagokizu: | zer komunikazio asmori erantzun nahi dio eskema bakoitzaren edukiak eta hura antolatzeko moduak. Hautatu eskema bakoitzaren komunikazio asmoa honako hauen artetik: | |
2017 | ||
Planifikatu atal horietarako testuak: | zer komunikazio asmo dute. Zer informazio emango duzu atal bakoitzean? | |
Lehenengo, ordea, poemaren sarrera nolako emanaldi baterako den erabaki duzue: | zer komunikazio asmo duen emanaldiak, zein diren hartzaileak, zer den emanaldiaren gaia | |
2018 | ||
Gure iritzian, bertzalde, hiztun gazteenek kanon murritzegia edo zurrunegia jaso bide dute beren ikaste prozesuan, eta ez dute hainbertzeko kezka izan ea | zer komunikazio arazo etor litekeen kanon hori zorrozki aplikatzetik. Horrek esplikatuko luke zati batean behintzat eta bertzelako arrazoien balizko eragina gutietsi gabezergatik erakutsi duten joera zurrunagoa goien mailako adituek baino, eta baita batxilergoko irakasleek baino. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
zer | 13 (0,09) |
Lehen forma
zer | 13 (0,09) |
Argitaratzailea
LANEKI | 4 (0,03) |
Ikaselkar | 4 (0,03) |
ELKAR | 2 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Euskera Ikerketa Aldizkaria | 1 (0,01) |
Alberdania | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
zer komunikazio | 13 (0,09) |
Konbinazioak (3 lema)
zer komunikazio asmo | 6 (0,04) |
zer komunikazio tresna | 2 (0,01) |
zer komunikazio arazo | 1 (0,01) |
zer komunikazio eginkizun | 1 (0,01) |
zer komunikazio ekintza | 1 (0,01) |
zer komunikazio helburu | 1 (0,01) |
zer komunikazio mota | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |