Emaitzak: 11
2009 | ||
Hiru aukera zeuden. Lehenengoa, poliziak | zer zekien jakin arte itxaron, eta ezer jakin ezean, bankura lanera bueltatzea; bigarrena, poliziak zerbait jakinez gero, liberatzea; eta hirugarrena, bertatik liberatzea, poliziak zer zekien jakin arte itxaron gabe. Mario/ Carlosek azken aukera zuen gogokoena, Langile Frontean lan egiteko liberatzea, alegia. | |
Hiru aukera zeuden. Lehenengoa, poliziak zer zekien jakin arte itxaron, eta ezer jakin ezean, bankura lanera bueltatzea; bigarrena, poliziak zerbait jakinez gero, liberatzea; eta hirugarrena, bertatik liberatzea, poliziak | zer zekien jakin arte itxaron gabe. Mario/ Carlosek azken aukera zuen gogokoena, Langile Frontean lan egiteko liberatzea, alegia. | |
2010 | ||
Kontrola lezake, neurri handian eta badugu lehen ez genuen abantaila hauxe: jendeak gutaz | zer dakien jakin dezakegu. | |
283 EAEko irakasleek dimentsio horretaz | zer dakiten jakiteko ebaluazio gutxi egin da, dakidalarik, eta orduan ere aski neurketa apalak izan dira. Lehen hurbilketazko emaitzarik badago, ordea, eta ondorio batzuk deigarriak dira. | |
2012 | ||
Inguruan | zer dakidan jakin nahian | |
2014 | ||
Haien izaera kontrajarriak eta nolabaiteko lanbide jelosia dezenteko arrazoi ziren elkarren gogoko inondik inora izango ez zirela uste izateko. Alabaina, ez zuten elkarrengandik alde egin eta, are gehiago, bata bestea galdekatzen saiatu ziren, eguneko berriei buruz besteak | zer zekien jakiteko asmoz. Azken finean, bi ehiztari ziren, lurralde berean, erreserba berean, ehizan zebiltzanak. | |
Unitatearekin lanean hasi aurretik, gure ezagutzetan sakonduko dugu, hasi behar dugun garaiari buruz | zer dakigun jakiteko. | |
2017 | ||
Ohetik altxatu zen lagunek | zer zekiten jakin beharra piztu zitzaion bat batean. Hain azkar altxatzean, ez erortzearren, ohe ondoko aulkiari bi eskuez eutsi behar izan zion, eta burua lehertzear zuela ohartu zen. | |
Ikastorduetan zehar, tailer batetik bestera joan etorrian ibiltzen dira haurrak, baina “ez da inongo iskanbilarik sumatzen, oso giro lasaia dugu eskolan”. Haurrek mundua ikusteko duten modu bereziaz ere hitz egin zuten eskolako kideek, “izan ere, haurrak ez baitira heldu txikiak. Bestalde, ezinezkoa da haur batek | zer dakien jakitea. Horretarako egin dezakegun bakarra entzutea da, eta ez belarriekin bakarrik. | |
Halako deserosotasun urduri bat eragin zion. Eta barne barnean | zergatik jakin bazekien ere, ez zen ausartu zerabilena garunaren eremu konszienteetara ekartzen, ekarritakoak eraginen zionaren beldur. | |
2020 | ||
Badakit arriskutsua dela baina | zer dakien jakiteko modu bakarra hitz egin dezan lortzea da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
zer | 11 (0,07) |
Lehen forma
Argitaratzailea
ELKAR | 3 (0,02) |
Alberdania | 2 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Ikaselkar | 1 (0,01) |
aiurri.eus | 1 (0,01) |
Susa | 1 (0,01) |
Open Data Euskadi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
zer jakin | 11 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
zer jakin jakin | 11 (0,07) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |