Emaitzak: 6
2012 | ||
Non geratzen da, boterea erabili eta manipulatzen duten horien aurrean, hiritar xumea? | Zer informazio klase ematen zaio eta noraino uzten zaio erabiltzen aurrerapen tekniko sorta hori? | |
2016 | ||
—Auskalo | zer informazio daukaan hik. Baina azken hitza nik oraintxe emandakoa duk. | |
2017 | ||
Une hartan Minak bere eskuetan zeukan Korsoaren etorkizuna eta jarraipena. Hala, senez baino ez bazen ere, Minak bazekien zuhur jokatu eta azkar erabaki behar zuela | zer informazio mota eman eta zer ezkutatu, nola saihestu galderak eta noiz eta nola eman alferrikako informazioa ezinbestekoa balitz bezala. Joko arriskutsua Minarena: | |
Hitz gutxitan, Ken Robinson eta Noam Chomsky bezalako pentsalarien ikuspegietan oinarrituz, 2030ko eskolan ez da arlorik egongo eta, ondorioz, notarik ere ez; irakaslearen lana ez da notak banatzea izango; inork ere ez du suspenditzen eta, horrenbestez, ez da frakasorik egongo; adinagatiko mailak desagertuko dira, horien artean egiten diren azterketa eta errebalidekin batera; flippedclassroom ereduari jarraituz, asistentzia semipresentziala litzateke, ikasleak etxetik egingo baitu lan kide eta irakasleekin sarean konektaturik; egutegia malgua da, pertsonalizatua; adinak nahasirik taldean egingo dute lan; ikasketa 24 ordu eta zazpi egunetakoa da, taldekideen ordutegi eta eguteagiaren araberakoa; eskola ez da presondegia gehiago izango, coworking espazio baten antzekoa baizik, tailer, sukalde, gelak eta bestelako bulegoz josia; eta, azkenik, garrantzitsuena, irakaslearen papera aldatuko da erabat, ikasten ikasi behar baitute ikasleek. Teknologia berriek lagundurik, behin testu-liburuak bazterturik, irakaslea gidaria baino ez da izango, ikasleak | zer informazio erabili eta zein baztertu behar duen adierazteko. Gainontzeko guztia ume eta gazteen (eta beraien gurasoen) esku omen dago. | |
2021 | ||
Arazoa sare sozialek darabiltzaten algoritmoetan omen dago, ikuspegi aniztasuna eskaini beharrean interes jakin batzuetara zuzentzen dituelako gizabanako hipermodernoak. Ikuspegi bakarretara ohiturik, inozoak ez du gehiago | zertan informazioa kontrastatu, kontrakoa baizik, bere baieztapen edo sinismen konkretuekin bat ez datorren guztia konspirazio, manipulazio edo faltsukeriatzat hartzen bukatzen baitu. Inozo on batek bezala, dio Ruizek, inozo hipermodernoak galdu du besteari, bestela pentsatzen duen horri, aditzeko gaitasuna. | |
Polizia nobela batean bezala, ahots berri bakoitzak bere bertsioa kontatzen du eta arrasto kontrajarriak ematen ditu. | Zer informazio atera dezakegu garbi buru hausgarri durduzagarri honetatik. Zein da kontakizunen eta isiltasunen atzean gordetzen den errealitate desenfokatua? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
zer | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Pamiela | 6 (0,04) |
Konbinazioak (2 lema)
zer informazio | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
zer informazio atera | 1 (0,01) |
zer informazio eduki | 1 (0,01) |
zer informazio erabili | 1 (0,01) |
zer informazio klase | 1 (0,01) |
zer informazio kontrastatu | 1 (0,01) |
zer informazio mota | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |