Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 10

2002
‎(...) Kantatu ere egin behar da, beste gauza asko egin behar diren bezala Euskal Herri honetan. Gu horretan ari gara urte luzez, eta zergatik ez jarraitu. Jende askok egiten du, gero eta gehiagok, esaterako, jende gazteak.
2008
‎«Oso garrantzitsua da haurrak erritmo egokia hartzea. Fruta eta barazkiekin ohitzen ditugu oso txiki direla; zergatik ez jarraitu gero ere, nahiz eta irabiatuak izan. Erritmo hori galdu egingo da askotan jantoki handietan hasi ahala, baina berreskuratzea ere errazagoa izango da haur horientzat; jakina, familiak ardura hartu behar du, eta gosari eta afariak zaindu.
‎Jolas bat bezala hasi da dena, beraz, euskararen antzinatasunaren mitoa eztabaidan jarri ez dudan une beretik. Zergatik ez jarraitu bide beretik?, galdetu diot neure buruari. Azken batean, askoz ere zirraragarriagoa da euskararen historia horrela kontatzea, eta ez gure ohiko Filologiako eskoletan erabili behar ditugun zuhurtzia neurri guztiekin eta nahitaez aitortu behar ditugun hutsune zientifiko deseroso guztiekin.
2009
‎Kazetari sena piztu zaio. Geltokiaren kanpoaldean, hegoalderantz doan Bartzelona Hiria etorbidea hartu eta zera pentsatu du, ideia txoroa, zergatik ez jarraitu trenbideari, eta Atochara iritsi baino lehentxeago lehertu den trenaren bila abiatu. Abiatu, eta ahal bezainbeste hurbildu.
2010
Zertan ez jarraitzea, hitz egiten?
2011
‎Kantatu ere egin behar da, beste gauza asko egin behar diren bezala Euskal Herri honetan. Gu horretan aritu gara urte luzez, eta zergatik ez jarraitu. Jende askok egiten du, gero eta gehiagok, esaterako, jende gazteak.
2016
‎Hutsik dagoela frogatu dugu aspalditik eta gure bigarren egoitza izaiten ahal zitekeela pentsatu dugu. Zergatik ez jarraitu gure ikerketa arriskutsuak planeta horretan, eta sortuko ditugun izakiaz hura bete. Ez litzateke batere arriskurik guretzat izango lortu ditugun izakiak han bizitzera eramaten bagenitu, ezta ere etorkizunean lortuko ditugun besteak hantxe kokatzen bagenitu ere.
2020
Zergatik ez jarraitu
2021
‎Barruan badaukat lehiarako grina hori, eta pentsatu nuen pena izango zela orain uztea, hurrengo Jokoetan bi modalitatetan aritzeko aukera izanda. Aukera hori izanda, zergatik ez jarraitu, ezta. Ibilbidea pittin bat luzatu modalitate hori probatzeko.
2022
‎Hor sentitzen gara eroso, eta hor sentitzen dugu gure esentzia, eta hori aldarrikatu nahi dugu. Zergatik ez jarraitu hor?»
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia