2000
|
|
Hori nafarrei planteatuz gero, eta nafarrek horionerako izango dela ikusten baldin badute, guk Erkidego Autonomoan horrekemaitza onak ematen dituela demostratu izan dugulako, ez ote lukete onartuko. Iparraldean, berriz, kontzientzia mailako lan oso gogorra egin behar da. Ikusaraziegin behar zaie, euskalduna izateak
|
zer
esan nahi duen. Eta horrez gain, Departamenduaren eskakizuna bultzatu behar dugu, bertako jendeak tresna propioekinemaitza hobeak lortzen direla ikus dezan.
|
|
Ni bertako hizkuntzalarihandi bati buruzko zerbait idatzia nintzen arin eta bromoso, Koldo esaten zitzaiolaorain, berak bere buruari beti Luis esaten zionari. Ba, hartaz galdetu zidaten hainzuzen ere,
|
ea
zer esan nahi nuen harekin. Ezer ez, esan nuen, hori besterik ez.
|
|
Baina kultura, fiktio mentis? izanik, berari buruz hitz egiteko orduankonparazioaren teknikaren laguntza ezinbestekoa zaigu,
|
zer
esan nahi dugunadierazteko izadian aurkitzen dugun zerbaitetaz baliatuz.
|
|
Lehen Ihardunaldiak? izeneko liburuanbegiratzea nahikoa da,
|
zer
esan nahi den ikusteko.
|
|
Hitzaren polisemia sorgina!
|
Zer
esan nahi ote zidan. Azare hutsa izan zela ala ezinbestekoa. Eta azken kasuan, Jainkoaren kutizia ala berekideen guraria...?
|
2001
|
|
Izan ere, jarraian ikusiko dugun bezala, ikasgelarako testucorpusa zehazteak baditu inplikazio metodologikoak.
|
Zer
esan nahi du horrek. Bada, nolabait, programazioak eratzeko testu tipologia batzuetan edo besteetanoinarritzeak helburu jakinak erdiesteko ahalbide batzuk eskainiko dizkigula, baina, halaber, baita zenbait muga ere.
|
|
....................................................................................... Lehen askoz gehiago erabiltzen zen.Eta
|
zer
esan nahi duen. Gehienetan familia artean erabiltzen da eta horrela erabiltzen da, ez?
|
|
i) Gezurretan:
|
zer
esan nahi du. Egiaren kontrako kontzeptua al da alabenetakoren kontrakoa?
|
|
Hots, aurretik buruan ditugun errepresentazioei esker baizik ez ditzakeguinterpreta begitik sartzen zaizkigun informazioak. Ordenagailuek legez, oinarrizkoprogramarik gabe ez dakigu nor garen, zer egiteko gai garen eta kanpotik sartukodizkiguten informazio berriek
|
zer
esan nahi duten. Horrexegatik baiezta daitekeerrealitatea eraikuntza bat dela, berez ez dela existitzen, eta, hortaz, literaturak proposatzen digun munduaren errepresentazioa gehienez ere aurretik genuen besteerrepresentazio bati kontrajartzen zaiola, beharbada, hau ere aurreko hamarkadetako literaturak guregan ezarria?, eta inolaz ere ez errepresentazio bat baino egiagoa litzatekeen gauza bat, zeina errealitatea deituko litzatekeen.
|
|
Alabaina,
|
zer
esan nahi dugu Saizarbitoriaren nobelak modernoak direlaesaten dugunean. Modernitatea, kasu honetan, nobela bera ulertzeko moduaridagokio.
|
2002
|
|
Etazentzu horretan, ez zaigu erabilgarria iruditzen, emakume kapareak beren generoaren perspektibaren baitan bakarrik aztertzea, norbanako emakume modura batezere, Antzinako Erregimeneko gizarte korporatibo eta estamentalean murgildurikzeudenean, eta etxearen baitan zuten eginkizuna ulertu nahi dugunean. Ulertu beharduguna honako hau da, alegia,
|
zer
esan nahi zuen emakume kapare eta etxe batenpartaide izateak Gipuzkoako Antzinako Erregimenean; eta horrelaxe ulertukodugu, zer gizarte zentzu zuen genero femeninoak konfigurazio hartan. Eta, agian, esan dugu, generoa ez zela etxearen egituran haiek zeukaten tokiadefinitzen zuen elementu bakarra.
|
|
Jose Antonio Mann-ek Loyola leinuaren kasuan aztertzen du
|
zer
esan nahi duen haien etxeanoble bihurtzea, aldaketa hori XVI. mendean gertatu zelarik. Nahiz eta guk aztertutako leinuakahaide nagusienak ez diren, eredua aplikagarria iruditzen zaigu.
|
2004
|
|
Alabaina, badago zerbait auzihorien guztien azpian diziplina panikularrek ezin dutena ukitu, cz baita haien betebeharra; baina epistcmologiak uki dczakeena. Fisikariak gauza zchatza ezagutzen du, hizkuntzalariak bcstc horrenbeste, halaber ekonomistak, kimikariak. etab. Haatik,
|
zer
esan nahi duesparru berezi horietan zerbait ezagutzeak. Zer edo zer baieztatzen duguncan, zer irizpidease behar ditugu hura zuzena edo ez zuzena deia esateko?
|
|
Zer nolakoa da Descartesek aipatzen duen zuzeneko esperientzia?
|
Zer
esan nahi duzuzenean ezagutzeak. Zer edo zeren esperientzia dugunean arbuia daitezke, besterik gabe, bitartekariak?
|
|
Epistemologia naturalizatuaren helburua sentimen ebidentzia eta teoria (zicntifikoa) nola eriaziona ditzakegun aztertzea da, zeren naturari buruzko edozein teoriaizan dezakegun edozein ebidentziaz harago baitoa. Baina,
|
zer
esan nahi du, ebidentzia, kQuinek erabilitako moduan. Ez du zerikusirik esanahi arau-emaile tradizionalarekin, Quineren iritziz ebidentzia honako hau baita:
|
|
Orientabide horren antzutasunak legearen izaera beste modu batez planteatzera behartu zuenfilosofoa:
|
zer
esan nahi du zerbait legea dela, eta ez bakarrik enuntziatu deskribatzailea, adibidez. Zer da legea?
|
|
zelan ulertu behar dugu egokitzapen erregelek teoriaren kontzeptu teorikoentzakointerpretazio enpirikoa ematea?
|
zer
esan nahi du, azkenean, teorian kontzeptu teorikoak kenditzakegula esanahigarritasun enpirikorik galdu gabe, hori behaketa kontzeptuetan gauzatzen baita?
|
|
Nola erabaki dezakeguekintza bat zuzena ala okerra den?
|
Zer
esan nahi dugu pertsona batek hau edo hori eginbehar lukeela diogunean. Noia funtsa dezakegu iritzi hori?
|
|
Sinboloarcn kontzeptuarcn azpian abstrakzioaeta adierazgarritasuna ezkutatzen dira. Baina,
|
zer
esan nahi du sinbolo, hitzaz Langerrek. Hain zuzen giza sentimendua abstrakzioaren bitartez adicraz daitekeda, hots, arteiana gizasentimenduaren ikonoa dela definizioz.Sinboloan, orduan, Langerrek bi idcia bereizten ditu garbiki; artea sinbolo gisa, aldebatetik, eta sinboloa artean, bestetik.
|
|
Haatik, azaipen horrek ez zuen Danto bera ere asebete.
|
Zer
esan nahi zuen testuinguru artistikoaren ideiaz. Bi gauza, batez ere:
|
|
Funtsezkoa den guztia azaltzeak irakurketa argitzen du. Izan ere, terminoak ez badira definitzen, edo argudioak ez badira behar bezalaaurkezten, irakurleak ez du ongi ulertuko
|
zer
esan nahi dugun.
|
|
Horretarako, eztena non sartu ondoaukeratzeko alegia, asko irakurtzea komeni da, Asko irakurtzea eta, oroz gainetik, irakurketa hori modu hautatu eta kritikoan egitea.
|
Zer
esan nahi du horrek praktikan. Honahemen hiru aholku:
|
2005
|
|
(...) Eta, hain zuzen ere,
|
zer
esan nahi ote du, beti, horrek, Historian iraganeko unebakoitza aurrekoaren eta ondokoaren desberdina bada?
|
|
Jarrera enuntziatibohonek destinatzailearen eta destinatarioaren arteko alde handiaz ohartarazten gaitu, konpartitutako unibertso eta datu esanguratsuetatik aldenduta baitaude biak alabiak. Eginen eta El Diario Vascon, aldiz, irakurlea eta gaia zeinen estu lotutadauden argigarri, maiz ikusten dira azalpen beharrik ez omen duten esamoldeak, hala nola «iaz gertatu zena» edo IBAA siglak,
|
zer
esan nahi duten esan beharrik ezbalego bezala.
|
|
|
Zer
esan nahi du, zelularismo, kontzeptuak?
|
|
11
|
Zer
esan nahi du, progresio bikoitza, kontzeptuak?
|
|
12
|
Zer
esan nahi du, departamentalizazio, kontzeptuak?
|
|
Agiri operatibo honen beharra ere justifikatu behar dugu.
|
Zer
esan nahi duZuzendaritza Proiektua planifikatzeak, exekutatzeak eta ebaluatzeak?
|
|
Informazio fasea(
|
Zer
esan nahi du honek?): bere lana zergatik egiten duenera horretan arrazoitzea litzateke.
|
2006
|
|
Zigorretan, bestea, auzokidetasuna eta ofizio publikoetan ezin parte hartzea da, ikusi dugu definizioetan auzokide izateak
|
zer
esan nahi zuen eta, ondorioz, azpimarra dezagun haren galerak zeukan garrantzia, besterik gabe.
|
|
moduan(, aur.? laburtzapenarekin, baina azaldu gabe
|
zer
esan nahi duen). Bada ere, c.?
|
|
Artikuluak (PLOren 8.3 art.) dituen alde txarren artean, klausula zehaztugabea aipa dezakegu. Klausula horrek administrazioak gauzatu (banatu) behar duen lehiaketa ona eta leiala printzipioa jasotzen duenean, ez da zehazten
|
zer
esan nahi duen: ea lehiaketa leial horrek iragarle eta lehiakideen artean izan behar duen, ala administrazioak enpresa publikoei lehentasuna eman liekeen pribatuen kaltetan aurretiko baimen horiek onartu behar dituenean (De la Cuesta, 1995:
|
|
Zergatik eska daiteke zuzenketa publizitate jarduera amaitu eta gero? Horrek inolako zentzurik badu, etorkizuneko publizitateari lotu zaio; baina, orduan
|
zer
esan nahi du iragarleak zuzenketa onartu eta zazpigarren egunera arteko epearen barruan gertatu behar izateak. Atal horren arabera, zuzenketa eska daiteke soilik publizitatea egiten ari den bitartean.
|
2007
|
|
Orain, bat batean, kooperatiba baten barruan dagoen enpresabat da, guztiz desberdina dena. Kooperatiba hori SAren barruan egongo da, baina horrek Frantzian
|
zer
esan nahi duen izan behar dugu kontuan, ezinbaikara joan Espainiako Fagor Elektrotresnak garela esaten. Ez dauka inolakozentzurik, ez baitauka inolako baliorik.
|
|
|
Zer
esan nahi duen horrek. Fagor Elektrotresnak, gaur egun, oso enpresaezaguna dela Espainian.
|
|
Pertsonengan oinarritutako enpresa eredua da zuena.
|
Zer
esan nahi duhorrek?
|
|
Lehen kalitatea eta bikaintasuna izan ziren; enpresaren gizarte erantzukizuna dator orain.
|
Zer
esan nahi du horrek?
|
|
Horrek
|
zer
esan nahi du, besteak beste. Besteak beste, honako hau esan nahidu:
|
|
|
Zer
esan nahi izan dugu orain artekoarekin. Zer esan nahi du gizartearenidentitate kolektibo orokorraren eta hizkuntza identitate soziolinguistikoaren artekoelkarreragin eta elkar mugatze horrek?
|
|
Zer esan nahi izan dugu orain artekoarekin?
|
Zer
esan nahi du gizartearenidentitate kolektibo orokorraren eta hizkuntza identitate soziolinguistikoaren artekoelkarreragin eta elkar mugatze horrek. Esan dugunean zuzen baldin bagabiltza, elkarrekiko osagarriak dira bi identitate dimentsio horiek:
|
|
|
Zer
esan nahi du horrek, egia izatekotan. Egia izatekotan horrek esan nahi dugizarte identitate kolektibo bakoitzari hizkuntza bat dagokiola.
|
|
Baina, tira, abia gaitezen halere bere iritzianoinarrituta, hori nahi baldin bada: orain hemen gaude, duela zenbait urte bainohobeto edo okerrago, azken hau ere egia baita euskararen lurraldean?; bainahobeto baldin bagaude ere, hobeto egote horrek
|
zer
esan nahi du zehatz mehatznormalizazio bidean. Zer da hobeto egotea, izan ere, hobeto egote hori desagertzeko zorian egotea baldin bada?
|
|
|
Zer
esan nahi du zehazki azaldu dudan iritziak. Besteak beste, hauxe esan nahidu:
|
|
Sexua ezaugarri biologiko bat da, emeak eta arrak bereiztea ahalbidetzenduena. Generoa, aldiz, sexu bakoitzari dagozkion ezaugarri psikosozialei dagokie; hau da, adierazten du
|
zer
esan nahi duen emakume edo gizon izateak psikologikoki. Generoa gizarte eraikuntza dinamiko bat da, eta aldatzen da kulturaren, talde etnikoaren, gizarte klasearen eta pertsonek talde horietan duten kokapenarenarabera (Martinez, 1999).
|
|
Baina,
|
zer
esan nahi da ohiko egoiliarra izatea. Kasu bat baino gehiago aurreikusten dira:
|
|
Errealitatearen berri eman nahi izaterakoan hizkuntzarekin topo egiten genuela genioen arestian. Baina
|
zer
esan nahi dugu horrekin. Mundua ezagutzeak hizkuntzaren presentzia eskatzen duela, hau da, errealitatearen ezagutza hizkuntzaren
|
2008
|
|
Baina itxura denez eztabaidatu, eztabaidatu zen.
|
Zer
esan nahi du horrek. Aktak jasotzean desadostasunak isildu eta akordio hutsak islatzeko joera zegoela?
|
|
«avanzado». Ez dakigu zehatz mehatz
|
zer
esan nahi duen, muturreko karlistak zirela ala karlistak izan arren, aurrerakoiak zirela. Beste lau «dudoso» legez agertzen dira, eta sei «ausente» zeuden, horien artean Ciriaco Iturrioz«?
|
|
Baina, karlisten agintaldietan aritu ziren udalkideen nortasunak aztertzen baditugu, lur jabe ezagunekin topo egiten dugu.
|
Zer
esan nahi du horrek. Funtsean, karlismoak gorputz bat bezala funtzionatzen zuela, organismo bat bezala, pieza bakoitza bere tokian, batzuk elizan, besteak udalean eta gainerakoak lubakietan, denok Lege Zaharraren magalean, eta horregatik berorregatik, elkarrekin nahastu gabe.
|
|
|
Zer
esan nahi du giza garapenak aztertzen dituela gizabanakoarengan gertatzen diren jarraitutasuna eta aldaketa sistematikoak?
|
|
|
Zer
esan nahi dute honako kontzeptu hauek. Garapen normatiboa.
|
|
|
Zer
esan nahi du giza garapenaren psikologiak optimizazioa bilatzen duela. Zer gehiago lortu nahi du?
|
|
2 Bizi zikloaren ikuspegitik,
|
zer
esan nahi du aldaketa intraindibiduala kontzeptuak?
|
|
3 Bizi zikloaren ikuspegitik,
|
zer
esan nahi du aldaketa interindibiduala kontzeptuak?
|
|
|
Zer
esan nahi du Genniek gorputz sentsaziorik ez duela?
|
|
Genniek esan zituen lehen hitzak ume batek ikasten dituenak dira?
|
Zer
esan nahi du hiztegiaren eta zentzu gramatikalaren artean desberdintasunak daudela?
|
|
21
|
Zer
esan nahi du Binetek proposatutako 8 urteko adin intelektuala terminoak?
|
2009
|
|
«Gaur egungo hegazkinak gai dirasoinuaren abiaduran 7 aldiz ibiltzeko».
|
Zer
esan nahi du benetan. Soinuarenabiadura horretan 7 hegaldi egiteko gai direla?
|
|
|
Zer
esan nahi dugu. Zertan jarriko ditugu indarrak?
|
|
Hau da, TCPk bi aplikazioko entitateren artean bidalitakoa ondo ailegatuko dela bermatzen du. «Ondo» horrek
|
zer
esan nahi duen ulertzeko, ikus dezagun zeintzuk diren datagrama batek topa ditzakeen arazoak:
|
2010
|
|
Beraz, aurretik bi auto egotea galdatzen da, betearazpenezko materiala eta berraztertzea ebazten dutenak. Auzian eztabaidatu gabeko funtsezko puntuek, sententzian ez erabakiek edo exekutatzekoarekin kontraesanean daudenek
|
zer
esan nahi duten azaltzen du Lorenzo de Membiela, J. B. k,. Recurribilidad en la ejecución definitiva y provisional de sentencias de despido?, Revista General del Derecho, 2000/ 672 bol.
|
2011
|
|
Profesionalek multimedia tresna asko ditu eskura, baina ez ditudenak aldi berean erabili behar, aldi bakoitzean istorioa azaltzeko egokiena zein denerabaki baizik. Helburua profesional guztiek multimedia moduan pentsatzea eta, gehienak behintzat,
|
zer
esan nahi duten eta zer formatutan egin behar duten jakitekogai izatea da. Eta, ondoren, horretan denbora ematea (Masip eta Mico, 2009:
|
|
Aldi baterako mugiezintasunerako eskubidea: karguan dauden bitartean bake epaileek eta beren ordezkoek mugiezintasun eskubidea daukate (BJLOren 378.3 art. eta BERen 1 eta 19 art.).
|
Zer
esan nahi du honek. EKren 117.2 artikuluak, oro har epaile eta magistratuentzat dioenez, bakeepaileak ezin direla bananduak, etenak, lekualdatuak ezta erretiratuak izan legeak jasotzen dituen arrazoiengatik eta bermeekin ez bada.
|
2012
|
|
Galdera jarraian datorkigu: «herriaren alde espainiarrean» dioenean,
|
zer
esan nahi du, alde frantsesean ez zela horrela izan. Eta hala bada, zergatik botilaerdi hutsik ikusteko diskurtso tematia?
|
|
Galdera jarraian datorkigu: «herriaren alde espainiarrean» dioenean,
|
zer
esan nahi du, alde frantsesean ez zela horrela izan. Eta hala bada, zergatik botilaerdi hutsik ikusteko diskurtso tematia?
|
|
Stuart Hallek, Althusserren teoriarekin borrokatzeak
|
zer
esan nahi duenadierazteko metafora bitxia asmatzen du: «aingeruekiko borroka libre»arenahain zuzen ere (1992:
|
|
Artikuluak (Publizitatearen Lege Orokorraren 5.3 artikuluak) dituen alde txarren artean, klausula zehaztugabea aipa dezakegu. Klausula horrek administrazioak gauzatu (banatu) behar duen lehiaketa ona eta leiala printzipioa jasotzen duenean, ez da zehazten
|
zer
esan nahi duen: ea lehiaketa leial horrek iragarle eta lehiakideen artean izan behar duen, ala administrazioak enpresa publikoei lehentasuna eman liekeen pribatuen kaltetan aurretiko baimen horiek onartu behar dituenean (De la Cuesta, 1995:
|
|
Prezeptuaren bigarren baldintza aintzat hartuz, zehaztu behar den hurrengo gaia hau da:
|
zer
esan nahi duen portaera ekonomikoa aldatzea edo aldaraztea era esanguratsu batean. Horretarako, Legeak klausula orokorrean (4.1 artikulua in fine) kontsumitzaileen portaera ekonomikoa aldatzeaz edo aldarazteaz ematen duen definizioa hartuko dugu kontuan.
|
|
Aurrekoa aintzat hartuz, zehaztu behar den hurrengo gaia hau da:
|
zer
esan nahi duen portaera ekonomikoa era esanguratsu batean aldatzeak edo aldarazteak. Horretarako, lehenik eta behin, Legeak kontsumitzaileen portaera ekonomikoa aldatzeaz edo aldarazteaz ematen duen definizioa hartuko dugu kontuan.
|
2014
|
|
Zer esaten da gorputzez?
|
Zer
esan nahi dute gorputzek. Zereraiki?
|
|
Feminitate esentzialaren ezeztapenean bi gogoeta lotzen zaizkio Beauvoirri: alde batetik, «gaur ez badago feminitaterik, inoiz izan ez den seinale», eta bestetik«[...] Horrek
|
zer
esan nahi du baina,, emakume, hitzak ez duela esanahirik?» (I, 14).
|
|
Moralexistentzialistan gizakiaren helburu gorena askatasuna da eta ez zoriontasuna: «On ne se trop ceque le mot bonheur signifie et encore moins quelles valeurs authentiques il recouvre; il n, y a aucunepossibilite de mesurer le bonheur d, autrui et il est toujours facile de declarer heureuse la situation qu, onveut lui imposer» (I, 33) (Ez dakigu ondo
|
zer
esan nahi duen zoriontasun hitzak eta are eta gutxiagozein benetako balio estaltzen dituen; ez dago beste baten zoriontasuna neurtzeko modurik eta erraza dabeti beste bati inposatu nahi zaion egoera zoriontasuntzat deklaratzea).
|
|
Halaber, historia konstruktibismoaren eta sexuaren zein gorputzen ulerkeraez esentzialisten laguntzaile hoberena bihurtu zen. Jarraian, alde batetik, ikusikodugu generoa historizatzeak
|
zer
esan nahi duen, eta bestetik, aztertuko dugu zeharreman dagoen kategoria horrek denboran zehar jaso dituen esanahi desberdinenartean; garai ezberdinetan zehar gizarteak gorputz sexuatuak ulertzeko izan dituenmoduez ere arituko gara.
|
|
Baina zer ondorio ditu horrekfeminismoarentzat? Azpimarratzen badugu «emakumeak» soilik noizean behindirela «emakumeak», horrek
|
zer
esan nahi du. Edonola ere, iradokizun horrekez al luke feminismoa ahulduko eta zulatuko?
|
|
Aukera guztiek (gai kimikoak erabiltzeak, kirurgia egiteak edo sexu organomistoak dituzten gorputzak bere horretan lagatzeak) ondorioak eragiten dituzteberehalako eremu medikotik harago. Bestelako sexu organoak eta bestelako jarreramotak dituzten gorputzen mundu materialean
|
zer
esan nahiko du «eraikuntza soziala»esamoldeak. Judith Butler filosofo feministak iradokitzen digunez «generoaknabarmen markatutako erregulazio eskema jakin batzuen muga produktiboenbaitan baino ez dira bizi gorputzak»63 Horren adibide literala dira medikuntzakgorputz intersexualekiko dituen ikuspuntuak.
|
|
|
Zer
esan nahi du giza garapenak gizabanakoarengan gertatzen diren jarraitutasuna eta aldaketa sistematikoak aztertzen dituela?
|
|
|
Zer
esan nahi dute honako kontzeptu hauek. Garapen normatiboa; Garapen idiografikoa; Garapen kuantitatiboa; Garapen kualitatiboa.
|
|
|
Zer
esan nahi du giza garapenaren psikologiak optimizazioa bilatzen duela. Zer gehiago lortu nahi du?
|
|
10
|
Zer
esan nahi du Bineten arabera, 8 urteko ume batek 8 urteko adin intelektuala izateak?
|
|
|
Zer
esan nahi du Geniek gorputz sentsaziorik ez duela?
|
|
Geniek esan zituen lehen hitzak ume batek ikasten dituenak dira?
|
Zer
esan nahi du hiztegiaren eta zentzu gramatikalaren artean desberdintasunak daudela?
|
|
4
|
Zer
esan nahi du motrizitatea eta giharren garapena noranzko zefalokaudalean garatzeak?
|
2015
|
|
hitz batez baino gehiagoz osatutako unitateak dira, esaldian portaera sintaktiko berezia izaten dute sarri, eta hitz segida osoaren esanahiak ez du zertanosagaien esanahien batura izan. Izan ere, askotan, osagai guztiak ezagututa ere, ez da erraza konbinazio batek
|
zer
esan nahi duen ulertzea. Horrez gain, testuinguruak ere eragina izan dezake konbinaziobatzuen erabileran, testu alor batetik bestera duten agerpen maiztasuna aldakorra izaten baita.
|
|
Hau da literalki aipatzen duena. Eta era berean, herritar guztiongarapena eta ongizatea dela helburu esaten da, espazio ekonomikoen nazioarteko inguru berrianekoizpenerako lurralde lehiakorra lortzea ahaleginduz horrek
|
zer
esan nahi duen ikusi beharkolitzateke, inbertsio berritzaileen erakarpenagatik lehian.
|
|
Nolakoa da ekologiaren ikuspegia? Ekologiaren ikuspuntuak
|
zer
esan nahi du hizkuntzetaraekarrita. Ekologian, oinarrizko abiapuntua eta batzuk etika ekologikoaz hitz egiten dute, aniztasuna aberastasuna dela da.
|
|
Nolakoa da ekologiaren ikuspegia? Ekologiaren ikuspuntuak
|
zer
esan nahi du hizkuntzetaraekarrita. Ekologian, oinarrizko abiapuntua eta batzuk etika ekologikoaz hitz egiten dute, aniztasuna aberastasuna dela da.
|
|
Honako galdera hau eginez gero:
|
zer
esan nahi du edo zer adierazten du «batez besteko aritmetikoa» esamoldeak. Beste erantzun hau proposa daiteke:
|
2019
|
|
Esanahiari dagokionez, konbinazioaren esanahi osoa ez da osagaien esanahien batura izaten: zenbaitetan ezinizaten da konbinazioa ulertu, aurretik jakin ezean
|
zer
esan nahi duen, eta beste batzuetan metafora bidez ulerdaiteke. Esate baterako, VID multzokoak dira adarra jo, katuak mingaina jan eta begi bistatik galdu.
|
|
no he did not, but he did n, t sleep.
|
zer
esan nahi du horrek, astelehenean atera behar duzu.
|