Emaitzak: 5
2007 | ||
Bigarren Hezkuntzako masterreko atal edo blokeei generikoa, berariazkoa eta praktikoa esaten zaie. Graduaren amaieran, ikasleek sei | urtetik beherako haurren hezkuntza eta ikaskuntza prozesuak ulertu dituzte familian, gizartean eta eskolan; ikasteko zailtasunak identifikatu; familiekin komunikazio loturak sortu eta mantendu; garapen eta portaera osasungarri baten oinarrizko printzipioak ezagutu; eta loan, elikaduran, arretan eta entzumen eta ikusmenaren pertzepzioan arazoak identifikatu; eta tutore lana egin. | |
2008 | ||
Lanbide profila Hezkuntza, Gizarte Politika eta Kirol Ministerioak 2008 urtean abian jarri duen 0 eta 3 urte bitarteko haurrentzako eskola plaza berriak sortzeko Educa3 planak, autonomia erkidegoekin lankidetzan, aurreikusten du 300.000 plaza berri zabalduko direla gure herrialdean datozen lau | urteetan haur hezkuntzako lehen zikloko hezkuntza eskaintzan. Espainiako familien eskari gero eta handiagoari erantzutea da ekimen hori, eta, horretarako, seme alabak goiz eskolatzea da lana eta familia bateratzeko modurik onenetako bat. | |
2010 | ||
Gure herrialdean, ingelesa da atzerriko hizkuntza nagusia. Lehen eta Bigarren Hezkuntzako ikasgeletan derrigorrezko irakasgai gisa finkatu ondoren, azken | urteotan haur hezkuntzan hasi da bere ibilbidea. Etapa horretan, Hezkuntzari buruzko Lege Organikoak (2006) adierazten duen bezala, “atzerriko hizkuntza bat ahoz erabiltzeko hurbilketa egin behar da, gelako ohiko ohitura eta egoerekin zerikusia duten komunikazio jardueretan”. | |
2011 | ||
Ikerketak erakusten duenez, gurasoen iritziz, haurtzaindegira joan aurretik ez da egokitzapen aldia erraztu edo okerragotzen. Hala ere, irakasleek onartzen dute faktore horrek “murriztu egiten duela hiru | urtera haur hezkuntzako ikastetxe batean sartzearen eragina”. Irakasleek aitortzen dute haurtzaindegira joan aurretik “eskolara sartzearen eragina murrizten duela” Nolanahi ere, beharrezkoa da ikaslea egoera berrira eta ingurune berrira ohitzea eta pixkanaka moldatzea. | |
2013 | ||
Klasean txakur bat gertu edukitzeak lagundu egin diezaieke ikasle txikiei, Nancy Gee ikertzaile eta psikologoaren arabera, New Yorkeko Femuliako Unibertsitatean. «Eskolaurreko geletan txakurrak izateak eragin positiboa du haurrek ikasteko eta proposatutako lanak egiteko duten gaitasunean», dio Geek, lau | urtetik beherako haurren hezkuntzan harburuen eragina aztertu baitu. Ikerketen emaitzak ‘Antropoös’ zientzia aldizkarian argitaratu dira. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
urte | 5 (0,03) |
Lehen forma
urtetik beherako | 2 (0,01) |
urteetan | 1 (0,01) |
urteotan | 1 (0,01) |
urtera | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Consumer | 5 (0,03) |
Konbinazioak (2 lema)
urte haur | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
urte haur hezkuntza | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |