2009
|
|
–Administrazioak
|
badu
zeregina euskarazko hedabide pribatuetako zein publikoetako langileen lan baldintzak hobetzen laguntzeko. Diruz laguntzen dituen proiektu pribatuekin elkarlanean lan baldintza eta soldata minimo batzuk adostu.
|
2010
|
|
Utopia da, noski, baina baliteke Zibilizazioaren kolapsoak amets egiteko aukera oparoa ematea. Nolanahi ere, utopiak
|
badu
zeregin funtsezko bat: norabidea erakustea.
|
2012
|
|
Lider horrek lankideari laguntzen dio indarguneak eta ahuleziak identifikatzen, eta horiek lankidearen xede pertsonal eta profesionaletan integratzen, epe luzeko erronkak zehaztuz eta haiek gainditzeko plan bat eginez. Izan ere, pertsonok joera dugu gure lanari dagozkion zereginetarik gustukoenetan zentratzekoa, hots, gure amets, identitate eta xedeekin lotura gehien
|
duten
zereginei buru belarri lotzekoa. Coach liderrak lankidearen eguneroko zereginak eta haren epe luzeko helburuak konektatzen ditu eta, horregatik, biziki motibagarria da.
|
|
Bestalde, Aiestaranek argitaratutako lau lanetan jorratu ditu, batetik, tokian tokiko prentsak eta esparru nazionalekoak elkarlanean aritzeko duten premia (2004); bestetik, euskarazko tokiko hedabideetako langileen lan baldintzak (2009); gainera, aztertu du hainbat tokiko aldizkariren irakurleen profila (2010), eta, azkenik, egin du Debabarreneko aldizkarien eduki analisi konparatiboa (2011). Camachok, berriz, jorratu ditu bai herri aldizkariek hartu duten multimediarantzako bidea (2002b) bai eta tokiko prentsak
|
dituen
zereginak ere (2002b, 2004).
|
2013
|
|
2013an lehenengoz, txirrindulari atzerritarrak ere ari dira taldean, lehen mailako lehiaketetan parte hartu ahal izateko nazioarteko txirrindularitza elkarteak taldeei gutxieneko garaipen kopurua galdegiten dielako. Ondoriozta daiteke kirolak euskal nazio nortasuna adierazteko eta bateratzeko
|
duen
zeregina berezia dela, inguruko herrialdeekin alderatuz. Nahiz eta Espainiako Ligaren baitan izan, eta kluben arteko lehiaketetan, bertako futbolariak lehenetsita euskal nazio nortasuna ordezkatzeko ikurrak dira.
|
2014
|
|
Unibertsitateak eta zentro elkartuek burutu dituzten jarduerak modalitateka aztertzean, unibertsitateak bete
|
duen
zereginean alde nabariak topa daitezke, erakunde publikoek unibertsitateari lankidetza eragile gisa eman dioten paperaren araberakoak.
|
2017
|
|
Literacy (1957) obrak jotzen dira. Ikertzen dituzten gaiak hiri kulturei eta, bereziki, «azpikulturei» buruzko gaiak ikertzen dituzte, horietan komunikabideek
|
duten
zeregina nabarmenduz. Hasieran onartzen dituzten erreferentzia teorikoak garbiki marxistak dira, zehazki Marx, Althusser eta Gramsci ren interpretazio garaikideetan oinarritutakoak.
|
2020
|
|
Honenbestez, mentoretza prozesu emankorren uzta izan ohi da irakasle hasiberriek unibertsitatean dagokien tokia bilatzea eta gauzatu behar
|
dituzten
zereginetara egokitzen joatea (Conde eta Martm, 2016).
|
|
Hala ere, azpimarratzekoa da beste proposamen pedagogiko batzuen eragina ere. Adibidez, pedagogia kritikoaren korrontea zeregin handia izaten ari da egungo hezkuntzaren egoerari buruzko analisietan, eta garrantzitsua da botere faktikoak birsortzen dituen eta, halaber, eraldaketa eragilea den erakunde gisa eskolak
|
duen
zereginari egiten dion kritika. Bestalde, kontuan hartzen ditugu" pedagogia ez instituzional" deritzenetako esperientziak ere, hala nola Francesco Tonucci (1996, 2014) buru zuten" hiri hezitzailea" eta" haurren hiria" eta pedagogia geldoak.
|
2023
|
|
Zaintzaren alderdi emozionala kontsideratuz, zaintzaile eta zainduen arteko harremanetan tentsioak eta kontraesanak azaleratzen ziren. Pertsonek zaintzaileek
|
zituzten
zereginei buruz eztabaidatzen zuten, eta horietako batzuk kudeatzeko zailak direla aipatzen zen, hala nola zainketa pertsonala edo emozionala. Tentsioa, bereziki, zaintzaileak zainduarekiko izan behar duen inplikazio emozionalaren mailarekin eta horren mugak ezartzearekin zegoen lotuta, ondorengo aipuetan ikus daitekeen bezala:
|