Emaitzak: 15
2011 | ||
Guraso despotak eta zorrotzak, haurrek haiek agintzen duten guztia egin behar | dutela uste dutenak. | |
Zure familiak maite | zaituela uste duzu? | |
Esku hartu behar | duzuela uste duzue. Balora itzazue erabakiak hartzean izan ditzakezuen errezeloak. | |
2012 | ||
3.3 JARDUERA Haur eskola ideala Planteamendua: Pedagogia arloko autore eta teoria garrantzitsuenak aztertu ondoren, | zuen ustez haur eskola idealak izan beharreko ezaugarriak deskribatu. Garapena: | |
Hezkuntza, oro har, haurra edo heldua gidatzeko jarduera da, gainditu behar | duela uste den hasierako mailatik atera dadin. | |
hezkuntza formala Haur hezitzailea Hezkuntza laguntzako espezialista HEZKUNTZA EZ fORMALA Gizarte hezkuntzako esparrua Gizarte hezkuntza eta laguntzako esparrua Zerrenda itzazu bikoteka lan egiteak eskaintzen dituen abantaila edo aukerak alde batetik eta bestetik agertzen diren muga edo gainditu beharreko eragozpenak. Bikoteka lan egitea arrakastatsua izan dadin, zeintzuk dira | zuen ustez eman behar diren baldintzak eta adostu behar diren oinarrizko erabakiak? – | |
Hiazintok bere buruaren zainketa autonomiaz hartu behar du bere gain, inoren mende egon gabe. Agian, Hiazintok ez du nahi kolostomiaren zainketa bikotekidearekin partekatu, zeregin hori intimitatearen esparruan sartzen delako; edo deseroso sentitzen da, egoera hori dela eta, bikotekideak bereganako nolabaiteko errefusa | duela uste dezakeelako. Hiazintok erabaki behar du. | |
Gaixotasun eskema Pertsonek, gaixotasun bat | dutela uste dutenean, eskema mental bat garatzen dute sorburuekin, sintoma ohikoenekin eta egingo dizkieten miaketen inguruko ideiarekin (askotan,, makinak, fidagarriagoak direla uste dute). | |
osasuna galtzeagatik neurriz kanpo eta oinarritutako arrazoirik gabe kezkatzen den pertsona. Gaixotasunak | dituela uste du, eta haien sintomak bilatu eta iruditzen ditu. | |
Herentzia funtsezkoa dela pentsatzen badugu, ez dugu subjektuaren gainean jarduteko inolako ahalmenik, ingeniaritza genetikoak ereduzko gizaki bihur gaitzan espero besterik ezin dugu egin. Inguruneak subjektuarengan eragina | duela uste badugu, ekintza profesionalek pertsonarengan eragina dutela eta haren garapena errazten dutela pentsatuko dugu. | |
2013 | ||
Bere ikuspegia erabat berritzailea zen: ariketak kontzientea izan behar | zuela uste zuen, eta gorputza ariketa zorrotzen bidez kontrolatzeko hamarkada batzuk geroago nagusitu zen joeraren aitzindari izan zen. | |
2015 | ||
Eztabaidatu gainerako gelakideekin ea bietako nork egin duen ondoen teleoperadorearen rola. | Zuen ustez, zergatik izan behar dute lasaiak urgentziak eta larrialdiak koordinatzeko zentro batean lan egiten duten pertsonek? | |
2016 | ||
g. Zer esanahi | duela uste duzu «herritar gisa haztea» esamoldeak. Zer ondorio ditu? | |
| Zuen ustez, zerk eragiten ditu ezberdintasun horiek? | |
2018 | ||
Esaterako, pertsona batek izaera txarra | duela uste badugu, pertsona horrenganako ezinikusia edo antipatia senti dezakegu, eta era desatseginean jokatu. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 15 (0,10) |
Lehen forma
duela | 5 (0,03) |
Zuen | 2 (0,01) |
dutela | 2 (0,01) |
zuen | 2 (0,01) |
dituela | 1 (0,01) |
duzuela | 1 (0,01) |
zaituela | 1 (0,01) |
zuela | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
LANEKI | 15 (0,10) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan uste | 15 (0,10) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan uste ukan | 9 (0,06) |
ukan uste eman | 1 (0,01) |
ukan uste ezan | 1 (0,01) |
ukan uste haur | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |