Emaitzak: 7
2002 | ||
Gainera, erabiliko dugun dokumentazioak berak, eskatzen? | duen metodologia da. Dokumentazioak berak eraman gaitu horrelakoikerketa metodoa aukeratzera. | |
2007 | ||
Gaur egun, ordea, autore gehienak ez datoz bat baieztapen horrekin. Izan ere, Rebecca Eder ikertzaileak (1989, 1990) erakutsi zuen mintzamen maila apalagoabehar | duen metodologia bat erabiliz gero, (hain zuzen ere, haurrei, bakarrikjolastea gustatzen zait/ lagunekin jolastea gustatzen zait, eta antzeko esaldienartean aukeratzeko eskatuz) hiru urte eta erdiko haurrak beren buruak deskribatzean ezaugarri psikologikoak aipatzeko gai zirela. | |
2012 | ||
Horrela, ezagutzateorikoan oinarrituz, eguneroko lanean sortzen diren arazoei irtenbideaematen ikasten dute. Ez | dute metodologia bakar bat erabiltzen; hainbatmetodo lantzen dituzte, gero lanean dabiltzanean egokiena suertatzenzaiena hautatzeko. | |
Dialektikak ez du errealitateestatikorik onartzen; baina horrek ez du esan nahi ontologiatik alde egiten duenik, ezta gutxiago ere, bokazio ontologikoa baitu eta errealitatea dinamikoa dela esangobaitu behin eta berriz, horrela ulertu behar dela alegia. Hegelek sortu eta marxismoakbereganatu | zuen metodologia erabiltzen du Krutwigek, eta hori, iraultzailea daeuskal nazionalismoan. | |
Dialektikak ez du errealitateestatikorik onartzen; baina horrek ez du esan nahi ontologiatik alde egiten duenik, ezta gutxiago ere, bokazio ontologikoa baitu eta errealitatea dinamikoa dela esangobaitu behin eta berriz, horrela ulertu behar dela alegia. Hegelek sortu eta marxismoakbereganatu | zuen metodologia erabiltzen du Krutwigek, eta hori, iraultzailea daeuskal nazionalismoan. | |
2019 | ||
Azpiatal honetan, aurreko bi baliabideak erabiliz gramatika maila bakoitzean balentzia aldatzaileak identifikatzekoerabili | dugun metodologia esplikatuko dugu. Halaber, kasu batzuetan, metodologian hurbilpen bat aukeratu edotabaliabide jakin bat erabili behar izan da, eta horiek ere aipatuko ditugu. | |
GorotzetakoDNA aztertzearen abantaila nagusia zera da, gorotzetan begiz bereizi ezin diren harrapakinenhondakinak (zizare gisako ornogabe bigunena adibidez) identifikatu ahal izatea. Desabantailakere | baditu metodologia berritzaile honek, ordea: lanerako tresnak eta protokoloak fintzearenbeharra, oraindaino estandarizaziorik eza, harrapakinen harrapakinak (liseri aparatukohondarrak) harrapariaren dietaren parte hartzearen akatsa eta laginak kutsatzeko arriskua, besteak beste. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan metodologia | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan metodologia erabili | 2 (0,01) |
ukan metodologia bakar | 1 (0,01) |
ukan metodologia bat | 1 (0,01) |
ukan metodologia berritzaile | 1 (0,01) |
ukan metodologia esplikatu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |