Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 20

2005
‎...ehera 300 milioi euro faktura zezan lagundu zuten erabiltzaile gehienek pentsatuko dute orduka edo denbora tarteka kobratzeko praktika, autoa aparkalekuan egon den minutu kopuruaren arabera egin ordez, gehiegikeria dela, edo zentzugabekeria, gaur egungoa bezalako garaian, teknologiak berriak nonahi ageri direlarik eta merkatua eskuratzeko lehiakortasuna eta kontsumitzaileen nahi txikienak ase nahi dituen marketin adeitsua nagusi direlarik.
2008
‎Marketinean dago aldea, haren ustez, eta okinek horri gehiago begiratu diotela dio, betiere iparra galdu gabe. «Ez dago enpresa handi horiek duten marketinerako tresneria eta gurea alderatzerik. Nik neuk asko ere ez dakit horri buruz, baina ogia nola egiten den, hori bai, badakit, ongi gainera, eta hori da garrantzitsuena, azkenean».
2010
‎Jakina, jan nahi duen eskalatzaileak komertzialak baino gehiago jakin behar du marketinaz.
2013
‎Herenegun, erreproduzitzailearentzat edukiak eskaintzen zituen Interneteko denda itxi zuen. Bitarlan informatika eta web zerbitzuak enpresako Jabi Asurmendik azaldutakoaren arabera, halako gailuen arrakastan eragin handia dute marketin kanpainiek, eta kasu batzuetan enpresek ez dute asmatzen. Microsoftek, adibidez, erabaki zuen Zune soilik Ameriketako Estatu Batuetan eta Kanadan merkaturatzen hastea, eta, aditu askoren ustez, horrek ez zion lagundu.
‎Save the Children lanean ari da amak osasun langile kualifikatuen ardurapean egon daitezen, eta horrek bizitzako lehen orduan amaren esnea hartzen laguntzen du. Praktika tradizionalek, osasun langile eskasia eta amaren esnearen ordezko zenbait konpainiek ez duten marketin teknika «oso egokiak» izan dira amagandiko edoskitze tasa globalak, baita jaitsiera ere, Asiako ekialdean eta Afrikako herrialderik jendetsuenetako batzuetan. 4 Kongoko Errepublika Demokratikoa, gatazka armatuaren biktima diren emakumeak Irudia:
2016
‎Marketin tresna bat da: Enpresaren komunikazio estrategiaren barnean sartzen da; beraz, publizitate mezuek bat etorri behar dute marketin mixeko beste osagai guztiekin.
‎Ondorioz, finantza baliabideez gain, enpresek giza baliabideak eta epeak aurreikusi behar dituzte marketin planari ekiditeko.
‎Enpresa zuzendaritzek jakin behar dute zenbat balio duen marketin planak eta, batez ere, zer mozkin ekarriko dion plan horrek enpresari.
‎Ondorioz, enpresek honelako urrats hauek eman behar dituzte marketineko komunikazio prozesu batean:
‎Etorkizunari begira egon behar du marketineko informazio sistemak. Horrela, enpresa prest egongo da inguruneko aldaketak aurreratzeko.
‎Produktu posizionamendua indartzeko eta hazkunde azkarra eta iraunkorra ahalbideratzeko helburuz ezarri behar dituzte marketin arduradunek fase honetako estrategiak. Adibidez:
‎Hala ere, marketinaren ikuspuntutik, eskaria da trukeen alde funtsezkoa, eta horregatik ikertzen da sakon. Baina, jadanik trukeak egiten dituzten norbanakoez eta organizazioez gain, etorkizunean egon litezkeen trukatzaileak ere ikertu nahi ditu marketinak.
‎Salmenta helburuek bat etorri behar dute Marketin Sailak erabakitako beste politika eta estrategiekin. Bezeroari ondo egokitzen zaizkion produktuak, prezioak, komunikazio kanpainak eta banaketa kanalak zehaztuko ditu Merkataritza/ Marketin Sailak.
2017
‎Politikariek, bada, arrakasta izango badute gaurko gure gizarte honetan, kontuan hartu behar dute marketinaren legeak agintzen duela oroz gainetik gaur egun, beren esferan ere (esferak bereiz daitezkeen heinean), eta ekoizpena bera (ideiena eta egitasmoena) bigarren mailako kontua dela jada izatez. Nola saltzen den, horra zerk duen axola, eta ez zer den salgaia objektiboki.
2019
‎Testu hau idazterakoan, mahai gainean dut mosaiko koloretsu tankerako azala duen liburu mehea, eta bat batean etorri zait burura ondoan dituen marketineko eta branding eko beste eskuliburu potolo eta klasikoekin alderatuta hutsala dirudiela (tamainagatik, ez diseinuagatik).
2020
‎Colbert eta Cuadradoren iritziz (2003), produktu kulturala ez da merkatuaren beharrak asetzeko sortzen, eta, beraz, produktuarekiko erakarriak sentitzen diren kontsumitzaileak bilatu behar dira. Ikuspegi horrek esan nahi du marketina eta kreazio artistikoak independenteak direla, bakoitzak bere logika propioak dituelarik. Era berean, horrek esan nahi du arteen marketinaren lanak ez duela emaitza artistikoan eraginik, ezta aldaketarik eragiten ere.
2022
‎depresioa eta antsietatea hizpide dituen L' enfer soil eta ederra. (Gaian sakonduko ez dudan arren, ez dut aipatu gabe utzi nahi eztabaida piztu duela abestia TF1 frantziar kate publikoko 20etako albistegian aurkeztu izanak, halako zerbaitek lotura handiagoa duelakoan marketinarekin ezen ez komunikabideen xede informatiboarekin).
‎Ez horrenbeste gobernuak edo ez dakit zer elkartek kontatzen dutenarekin. Eta, argi eta garbi, momentuz garrantzi txikiena duena marketina da. Enpresek ez dute arlo hori behar bezala lantzen.
‎Gaur egun, marka eta marka balioaren kontzeptuek funtsezko eginkizuna dute marketin modernoaren funtzioan, eta marken kudeaketa estrategikoa enpresen kudeaketa exekutiboaren parte da (Aaker, 2013). Marka kontsumitzaileen buruan irudi eta asoziazio bakar eta bereizgarriak sortzen dituen aktibo ukiezin gisa definitzen da.
‎Baliabide berriztaezinik ez zegoen nabarmen, eta horrek, askotan, ekoizpen sistemak aldatzera behartzen zuen, eta eroslearen ohiturak aldatzeak, kontsumo arduratsuagora bideratuta, enpresak iraunkortasunaren aldeko kontzientziazioa bultzatu zuen. Zer abantaila ditu marketin berdeak, ren onuradun nagusiak marketina berdea enpresak dira.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia