2005
|
|
...ehera 300 milioi euro faktura zezan lagundu zuten erabiltzaile gehienek pentsatuko dute orduka edo denbora tarteka kobratzeko praktika, autoa aparkalekuan egon den minutu kopuruaren arabera egin ordez, gehiegikeria dela, edo zentzugabekeria, gaur egungoa bezalako garaian, teknologiak berriak nonahi ageri direlarik eta merkatua eskuratzeko lehiakortasuna eta kontsumitzaileen nahi txikienak ase nahi
|
dituen
marketin adeitsua nagusi direlarik.
|
2008
|
|
Marketinean dago aldea, haren ustez, eta okinek horri gehiago begiratu diotela dio, betiere iparra galdu gabe. «Ez dago enpresa handi horiek
|
duten
marketinerako tresneria eta gurea alderatzerik. Nik neuk asko ere ez dakit horri buruz, baina ogia nola egiten den, hori bai, badakit, ongi gainera, eta hori da garrantzitsuena, azkenean».
|
2010
|
|
Jakina, jan nahi duen eskalatzaileak komertzialak baino gehiago jakin behar
|
du
marketinaz.
|
2013
|
|
Herenegun, erreproduzitzailearentzat edukiak eskaintzen zituen Interneteko denda itxi zuen. Bitarlan informatika eta web zerbitzuak enpresako Jabi Asurmendik azaldutakoaren arabera, halako gailuen arrakastan eragin handia
|
dute
marketin kanpainiek, eta kasu batzuetan enpresek ez dute asmatzen. Microsoftek, adibidez, erabaki zuen Zune soilik Ameriketako Estatu Batuetan eta Kanadan merkaturatzen hastea, eta, aditu askoren ustez, horrek ez zion lagundu.
|
|
Save the Children lanean ari da amak osasun langile kualifikatuen ardurapean egon daitezen, eta horrek bizitzako lehen orduan amaren esnea hartzen laguntzen du. Praktika tradizionalek, osasun langile eskasia eta amaren esnearen ordezko zenbait konpainiek ez
|
duten
marketin teknika «oso egokiak» izan dira amagandiko edoskitze tasa globalak, baita jaitsiera ere, Asiako ekialdean eta Afrikako herrialderik jendetsuenetako batzuetan. 4 Kongoko Errepublika Demokratikoa, gatazka armatuaren biktima diren emakumeak Irudia:
|
2016
|
|
Marketin tresna bat da: Enpresaren komunikazio estrategiaren barnean sartzen da; beraz, publizitate mezuek bat etorri behar
|
dute
marketin mixeko beste osagai guztiekin.
|
|
Ondorioz, finantza baliabideez gain, enpresek giza baliabideak eta epeak aurreikusi behar
|
dituzte
marketin planari ekiditeko.
|
|
Enpresa zuzendaritzek jakin behar dute zenbat balio
|
duen
marketin planak eta, batez ere, zer mozkin ekarriko dion plan horrek enpresari.
|
|
Ondorioz, enpresek honelako urrats hauek eman behar
|
dituzte
marketineko komunikazio prozesu batean:
|
|
Etorkizunari begira egon behar
|
du
marketineko informazio sistemak. Horrela, enpresa prest egongo da inguruneko aldaketak aurreratzeko.
|
|
Produktu posizionamendua indartzeko eta hazkunde azkarra eta iraunkorra ahalbideratzeko helburuz ezarri behar
|
dituzte
marketin arduradunek fase honetako estrategiak. Adibidez:
|
|
Hala ere, marketinaren ikuspuntutik, eskaria da trukeen alde funtsezkoa, eta horregatik ikertzen da sakon. Baina, jadanik trukeak egiten dituzten norbanakoez eta organizazioez gain, etorkizunean egon litezkeen trukatzaileak ere ikertu nahi
|
ditu
marketinak.
|
|
Salmenta helburuek bat etorri behar
|
dute
Marketin Sailak erabakitako beste politika eta estrategiekin. Bezeroari ondo egokitzen zaizkion produktuak, prezioak, komunikazio kanpainak eta banaketa kanalak zehaztuko ditu Merkataritza/ Marketin Sailak.
|
2017
|
|
Politikariek, bada, arrakasta izango badute gaurko gure gizarte honetan, kontuan hartu behar
|
dute
marketinaren legeak agintzen duela oroz gainetik gaur egun, beren esferan ere (esferak bereiz daitezkeen heinean), eta ekoizpena bera (ideiena eta egitasmoena) bigarren mailako kontua dela jada izatez. Nola saltzen den, horra zerk duen axola, eta ez zer den salgaia objektiboki.
|
2019
|
|
Testu hau idazterakoan, mahai gainean dut mosaiko koloretsu tankerako azala duen liburu mehea, eta bat batean etorri zait burura ondoan
|
dituen
marketineko eta branding eko beste eskuliburu potolo eta klasikoekin alderatuta hutsala dirudiela (tamainagatik, ez diseinuagatik).
|
2020
|
|
Colbert eta Cuadradoren iritziz (2003), produktu kulturala ez da merkatuaren beharrak asetzeko sortzen, eta, beraz, produktuarekiko erakarriak sentitzen diren kontsumitzaileak bilatu behar dira. Ikuspegi horrek esan nahi
|
du
marketina eta kreazio artistikoak independenteak direla, bakoitzak bere logika propioak dituelarik. Era berean, horrek esan nahi du arteen marketinaren lanak ez duela emaitza artistikoan eraginik, ezta aldaketarik eragiten ere.
|
2022
|
|
depresioa eta antsietatea hizpide dituen L' enfer soil eta ederra. (Gaian sakonduko ez dudan arren, ez dut aipatu gabe utzi nahi eztabaida piztu duela abestia TF1 frantziar kate publikoko 20etako albistegian aurkeztu izanak, halako zerbaitek lotura handiagoa
|
duelakoan
marketinarekin ezen ez komunikabideen xede informatiboarekin).
|
|
Ez horrenbeste gobernuak edo ez dakit zer elkartek kontatzen dutenarekin. Eta, argi eta garbi, momentuz garrantzi txikiena
|
duena
marketina da. Enpresek ez dute arlo hori behar bezala lantzen.
|
|
Gaur egun, marka eta marka balioaren kontzeptuek funtsezko eginkizuna
|
dute
marketin modernoaren funtzioan, eta marken kudeaketa estrategikoa enpresen kudeaketa exekutiboaren parte da (Aaker, 2013). Marka kontsumitzaileen buruan irudi eta asoziazio bakar eta bereizgarriak sortzen dituen aktibo ukiezin gisa definitzen da.
|
|
Baliabide berriztaezinik ez zegoen nabarmen, eta horrek, askotan, ekoizpen sistemak aldatzera behartzen zuen, eta eroslearen ohiturak aldatzeak, kontsumo arduratsuagora bideratuta, enpresak iraunkortasunaren aldeko kontzientziazioa bultzatu zuen. Zer abantaila
|
ditu
marketin berdeak, ren onuradun nagusiak marketina berdea enpresak dira.
|