2002
|
|
Kontsumorako zinema industria arrakastatsu batek landuriko produktua da, baina beharbada arreta handiagoa jartzen
|
du
marketing kontuetan irizpide artistikoan baino.
|
2010
|
|
Jakina, jan nahi duen eskalatzaileak komertzialak baino gehiago jakin behar
|
du
marketinaz.
|
2012
|
|
Marketina enpresa jardueraren garapenean baliagarritasun praktiko nabarmena duen zientzia da. Hain zuzen ere, enpresak hainbat baliagarritasun lortzeko erabiltzen
|
du
marketina. Baliagarritasun horiek kanpokoak nahiz barnekoak izan daitezke.
|
|
ADIBIDEAK Marketineko komunikazio prozesu baten garapena. Merkatu jakin batean ezarrita dagoen enpresa batek aldaketa estrategikoa egin
|
du
marketineko komunikazio prozesuan. Aldaketa estrategiko horrek prozesu guztiei kalitate sistema normalizatuak aplikatzea du epe luzerako helburutzat, beste edozein alderdiren gainetik kalitatea lehenesten duen enpresa dela ikus dezan merkatuak.
|
2014
|
|
Oraindik ere jarraitzen
|
du
marketin eta publizitateak —espektakuluekin batera— gizakiak hezten; ez irudimena mekanismo psikologikoen bidez atrofiatzen, identifikatzeko produktuak eskainiz baizik. Gure bizitzek nolakoak izan behar duten esateko modu askoz finagoa.
|
2016
|
|
Aurrekontuan pisua galdu du alor horretarako diru laguntzak. «Jaurlaritzak ez darama hedapen politika aktiboa, ez
|
du
marketinik egiten enpresa gehiago erakartzeko, eta gutxitzen ari da arlo horren garrantzia laguntzei dagokienez». 2015eko datua jarri du adibide:
|
|
Anelfek gidatuko
|
du
marketin taldea, hirugarrena! (Off) Bere kanpainei esker lortu dugu (on) Transmutadorea egiteko dirua.
|
|
Etorkizunari begira egon behar
|
du
marketineko informazio sistemak. Horrela, enpresa prest egongo da inguruneko aldaketak aurreratzeko.
|
|
Kontsumitzaile guztiei produktu bakar bat eskaintzen zaie. Hau da, enpresak ez du segmentazioa erabiltzen eta ahalik eta kontsumitzaile potentzial gehienen begira enfokatzen
|
du
marketin plana.
|
|
Arduradun bakoitzak merkatu mugatu batentzat zuzentzen
|
du
marketin plan eta estrategia bat. Bezero segmentuen beharren arabera antolatzen da enpresa.
|
|
Eskaintzaren(, saltzen dutenak?) eta eskariaren(, erosten dutenak?) arteko trukea arautzen
|
du
marketinak ekonomian. Horrela, produktuen transakzioak era eraginkorragoan eta gogobetegarriagoan izango dira.
|
2020
|
|
Colbert eta Cuadradoren iritziz (2003), produktu kulturala ez da merkatuaren beharrak asetzeko sortzen, eta, beraz, produktuarekiko erakarriak sentitzen diren kontsumitzaileak bilatu behar dira. Ikuspegi horrek esan nahi
|
du
marketina eta kreazio artistikoak independenteak direla, bakoitzak bere logika propioak dituelarik. Era berean, horrek esan nahi du arteen marketinaren lanak ez duela emaitza artistikoan eraginik, ezta aldaketarik eragiten ere.
|
2023
|
|
Erronka handia izan da marketin sailarentzat. «Hilabete gogorrak izan dira», esan
|
du
marketin saileko langile Irati Azkuek. Burokrazia tramiteek eta Tourraren antolakuntzaren eskakizunek, uneren batean, «gainditu» egin dutela ere adierazi du.
|