Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 13

2002
‎Kontsumorako zinema industria arrakastatsu batek landuriko produktua da, baina beharbada arreta handiagoa jartzen du marketing kontuetan irizpide artistikoan baino.
2010
‎Jakina, jan nahi duen eskalatzaileak komertzialak baino gehiago jakin behar du marketinaz.
2012
‎Marketina enpresa jardueraren garapenean baliagarritasun praktiko nabarmena duen zientzia da. Hain zuzen ere, enpresak hainbat baliagarritasun lortzeko erabiltzen du marketina. Baliagarritasun horiek kanpokoak nahiz barnekoak izan daitezke.
‎ADIBIDEAK Marketineko komunikazio prozesu baten garapena. Merkatu jakin batean ezarrita dagoen enpresa batek aldaketa estrategikoa egin du marketineko komunikazio prozesuan. Aldaketa estrategiko horrek prozesu guztiei kalitate sistema normalizatuak aplikatzea du epe luzerako helburutzat, beste edozein alderdiren gainetik kalitatea lehenesten duen enpresa dela ikus dezan merkatuak.
2014
‎Oraindik ere jarraitzen du marketin eta publizitateak —espektakuluekin batera— gizakiak hezten; ez irudimena mekanismo psikologikoen bidez atrofiatzen, identifikatzeko produktuak eskainiz baizik. Gure bizitzek nolakoak izan behar duten esateko modu askoz finagoa.
2016
‎Aurrekontuan pisua galdu du alor horretarako diru laguntzak. «Jaurlaritzak ez darama hedapen politika aktiboa, ez du marketinik egiten enpresa gehiago erakartzeko, eta gutxitzen ari da arlo horren garrantzia laguntzei dagokienez». 2015eko datua jarri du adibide:
‎Anelfek gidatuko du marketin taldea, hirugarrena! (Off) Bere kanpainei esker lortu dugu (on) Transmutadorea egiteko dirua.
‎Etorkizunari begira egon behar du marketineko informazio sistemak. Horrela, enpresa prest egongo da inguruneko aldaketak aurreratzeko.
‎Kontsumitzaile guztiei produktu bakar bat eskaintzen zaie. Hau da, enpresak ez du segmentazioa erabiltzen eta ahalik eta kontsumitzaile potentzial gehienen begira enfokatzen du marketin plana.
‎Arduradun bakoitzak merkatu mugatu batentzat zuzentzen du marketin plan eta estrategia bat. Bezero segmentuen beharren arabera antolatzen da enpresa.
‎Eskaintzaren(, saltzen dutenak?) eta eskariaren(, erosten dutenak?) arteko trukea arautzen du marketinak ekonomian. Horrela, produktuen transakzioak era eraginkorragoan eta gogobetegarriagoan izango dira.
2020
‎Colbert eta Cuadradoren iritziz (2003), produktu kulturala ez da merkatuaren beharrak asetzeko sortzen, eta, beraz, produktuarekiko erakarriak sentitzen diren kontsumitzaileak bilatu behar dira. Ikuspegi horrek esan nahi du marketina eta kreazio artistikoak independenteak direla, bakoitzak bere logika propioak dituelarik. Era berean, horrek esan nahi du arteen marketinaren lanak ez duela emaitza artistikoan eraginik, ezta aldaketarik eragiten ere.
2023
‎Erronka handia izan da marketin sailarentzat. «Hilabete gogorrak izan dira», esan du marketin saileko langile Irati Azkuek. Burokrazia tramiteek eta Tourraren antolakuntzaren eskakizunek, uneren batean, «gainditu» egin dutela ere adierazi du.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia