Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 6

2009
‎Madrilgo Hezkuntza Saileko Etxez Etxeko Laguntza Zerbitzua 2001ean hasi zen modu esperimentalean, eta erkidego osora zabaldu zen hurrengo urteetan. Zerbitzu hori funts publikoak dituzten Lehen Hezkuntzako eta DBHko ikasleentzat da, baldin eta, medikuaren aginduz, eskoletara ohikotasunez joan ezin badira eta gaixoaldia 30 egunetik gorakoa bada. Hezkuntza laguntzako ordutegia astean 6,7 edo 8 ordukoa da Lehen Hezkuntzan, haurra 1, 2 edo 3 zikloan dagoen kontuan hartuta, eta astean 9 ordukoa DBHko ikasleentzat.
2012
‎De este modo, se confía en estimular el gusto de los niños por la lectura. Hay lecturas apropiadas para bebés menores de 2 años. Lehen Hezkuntzan umeei laguntzeko jolasak Lehen Hezkuntzako jolasek trebetasunak bereganatzen eta garatzen lagundu behar dute Lehen Hezkuntzako gutxieneko irakaskuntzen helburua da haurren garapen pertsonala eta ongizatea sendotzea, ahozko adierazpenari eta ulermenari buruzko oinarrizko kultura trebetasunak lortzea, irakurketari, idazketari eta kalkuluari laguntzea, eta gizarte trebetasunak, lanerako eta ikasteko ohiturak, arte zentzua, sormena eta afektibitatea garatzea. Etapa honetan oinarrizkotzat jotzen diren gaitasunak eskuratzen laguntzeko, gurasoek hainbat jolas proposa ditzakete familiako kideen artean edo Interneten.
2013
‎Hala ere, lehen eta bigarren hezkuntzan desberdintasuna ezabatzea, oraindik ezin da egin ospatu. Nerabeek ez dute beti izaten hezkuntzarako sarbidea bigarren hezkuntza eta neska pobreek zailtasun gehiago dituzte lehen hezkuntzan. Lanari dagokionez, ordaindutako eta egoera hobean dauden enpleguek lehentasuna ematen diete gizonei; politika, berriz, eremu eskuraezinenetako bat da haientzat.
‎Hau da, noizbait guraso izan diren bikoteei eragiten die. Haurtxo bat izanez gero, zailagoa da lehen aldiz saiatzea baino. Infertilitate sekundarioak eragin handiagoa du lehen hezkuntzak baino (lehen haurdunaldia lortzeko ezintasuna). Osasunaren Mundu Erakundearen arabera, berriki egin den nazioarteko azterlan baten arabera, lehen mailako ernalezintasunak bikoteen %2ri eragiten dio.
2020
‎Gizarteak uste du haurrak ez dituela gauzak egiten ez diolako gogorik ematen, egin nahi dituenean, baina ez ditu tresnak. TDAH duen lehen hezkuntzako ikasle batek lankideek baino hiru edo bost aldiz gehiago behar izaten du lana egiteko, eta, hala ere, adimentsua izan behar du. — Zer egin etxean eta ikastetxean Adituek aholkatzen dute eguneroko errutinak ezartzea, egin beharreko ekintzak begiz babestea, lanak egiteko denbora gehiago ematea, azalpenetan laguntzea edo erlaxazioa eta autokontrola bultzatzea.
2023
‎Hala ere, SM Fundazioaren txostenak eta EduCaixa Reimaginar plataformak elkarrekin egin dituzte gure etorkizunak: hezkuntzarako kontratu sozial berri batek berresten du Espainian 100.000 haur baino gehiagok ez dutela Lehen Hezkuntzarako sarbiderik (adingabeen% 2,7). Eta gazteen kasua are okerragoa da, tasa %3, 2koa baita.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia