Emaitzak: 3
2010 | ||
Janariarekin astiro egotea. Biodibertsitatea babestea Ingurumenean eragin txikia | duten lan metodoak, pestiziden murrizketa eta sortu zen ingurunea errespetatzea dira nekazaritzako ekoizpenak eta zooteknikak inguruko ekosistemarekiko trukea ahalbidetzeko oinarriak. Nekazaritza eta abeltzaintza ekologikoaren alde egitea funtsezko oinarriak dira Denboran sendotutako tokiko erabilerek jarauntsitako elikagaiak, lehengaiak, laborantza eta eraldaketa teknikak zaintzea da helburua. | |
2021 | ||
86 Interesgarria da oso, osagarri gisa, Novaken (2011: 10) Hezkuntzarako Eredu Berriaren A New Model for Education eskema, lan honetan aipatu diren elementu ugari jartzen baitira elkarrekintzan. buru edo interes pertsonalik, baizik eta kide bakoitzak ekarpena egiten eta lan egiten duela gainerako kideei interesatzen zaizkien eta onuragarriak diren helburuak lortzen saiatzeko87 (Johnson, Johnson eta Holubec, 1999; KraftTodd eta besteak, 2015). Ondorioz, helburu pertsonalen eta taldekoen arteko oreka lortu nahi | duen lan metodoa da; horrela, zenbat eta ekarpen handiagoa egin norbanakoak taldearen dinamika orokorrari, orduan eta handiagoa izango da norberaren eta taldearen helburuen betetze maila. | |
2022 | ||
Euskal Herria utzi aurretik | zenuen lan metodoa ere asko aldatu zaizu? |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 3 (0,02) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
ukan lan | 3 (0,02) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan lan metodo | 3 (0,02) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |