Emaitzak: 8
2001 | ||
Ez dute enplegu eskaintza zabalik izaten eta ez | dute lana aurkitu duten langileen portzentaje handirik (%8). | |
2002 | ||
Interes falta eta asperdura dira eskola porrotaren arrazoi nagusiak, ikasketak uzten dituzten gazteen arabera. Hala ere, gehienek uste | dute lana aurkitzeko aukera asko dituela, atzo aurkeztu zuten azterlan baten arabera, Espainian azken urteetan hezkuntza maila hobetu dela azpimarratzen baitu. Álvaro Marchesi Hezkuntzako estatu idazkari ohiak Espainiako Modernizaziorako Fundazioaren Eskola porrota eta lan mundurako trantsizioa ikerlanaren emaitzak aurkeztu zituen, Lankidetzarako eta Garapen Ekonomikorako Antolakundeko Hezkuntza eta Prestakuntza Dibisioko (ELGA) Richard Sweet irakaslearekin batera. | |
2006 | ||
arau hauslearen asmoa, zabarkeria, iruzurra, aldez aurreko ohartarazpenak ez betetzea, negozioen bolumena eta ukitutako pertsonen kopurua. Gobernuaren ustez, “ezintasunak dituzten pertsonek zailtasun gehiago | dituzte lana aurkitzeko, mugitzeko eta gizarteak saihestu behar dituen oztopoak gainditzeko”. “Izan daitezkeen oztoporik okerrena zuzenbide estatu batek jasan ezin dituen oztopo mental eta sozialak dira”, azpimarratu zuen De la Vegak. | |
2009 | ||
Hamarretik seik zail ikusten dute bizitzeko diru sarrera nahikoa | duen lana aurkitzea | |
Madrilgo Merkataritza Ganberak eta Universitaria Enpresa Fundazioak (FUE) egindako “Unibertsitateko ikasleen lan konpromisoa” txostenak adierazten du goi mailako irakaskuntzetako ikasleen %93 oso kezkatuta dagoela etorkizun profesionalarekin. Gainera, hamar unibertsitariotik seik zail edo oso zaila ikusten dute bizitzeko adinako diru sarrerak | dituen lana aurkitzea. Kezka hori nabarmenagoa da emakumeen eta Giza, Gizarte eta Lege Zientzietako ikasleen artean. | |
Soldata maila: adituek adierazi dute kontziente izan behar dela zein zaila den azken enpleguaren pareko soldata | duen lana aurkitzea. Baliteke urte batzuk behar izatea kaleratzean zuen mailaren antzekoa lortzeko. | |
2010 | ||
Hala adierazten du CEOMA erakundeak “50etik gorako lana. Bizitza aktiboaren luzapenari buruzko txostena”. Azterketa hori hainbat enplegu agentziaren eta hainbat adituren arteko datu bilketaren bidez egin da, eta agerian geratu da langabezian dauden 50 urtetik gorakoek “zailtasun handiak” | dituztela lana aurkitzeko. Luzaroko langabeak dira. | |
“Ezgaitasuna duten gazteen herenak baino ez du inoiz lan egin edo lan egiten gaur egun”, zehaztu du ikerketak. Sexuen arabera, emakumeek zailtasun gehiago | dituzte lana aurkitzeko. Hezkuntza inklusiboa Txosten horretako beste datu bat hezkuntzari buruzkoa da. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 8 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 8 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan lan | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan lan aurkitu | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |