Emaitzak: 7
2000 | ||
Berriemaile ezohiko batek, Eulali Bilbao orozkoarrak, besteek baino askatasunhandiagoa | zuen istorioak moldatzeko, eta hari entzundako hainbat gertakaritan edertoikusten ahal da nola erabiltzen zituen mitoak: hark edota haren ahaide hurbilek biziizandako esperientziei forma eta edukia emateko nola bereganatu dituzten tradiziokomotiboak eta zer aldaketak sartu dituzten istorioen egituran. | |
2006 | ||
Energia eta denbora mugatua da nobela bat idaztenari zarenean. Ez dut galduko behar baino denbora gehiago gauza gehigarrietan, konbentzioak erabiliko ditut sortzen zaizkidan arazoak konpontzeko, fikzioaerabiliko | dut istorioa indartzeko, egiazko zirrara indartzeko, horretarako egiarenpentzura jardun behar badut ere?. Pertsonaien barne prozesuak interesatzenzaizkit eta horiek esplikatzeko errealitatea traizionatu behar badut, horretarakokomandokideen bizitzak faltsutu behar baditut, egin egingo dut. | |
Estebani harrigarria egiten zaio eleberriarekin gertatzen dena: inork ez duirririk egiten hura irakurritakoan, eta huntaz eta hartaz galde egiten diote kazetariek, berarekin zerikusi handia | duen istorioa dela antzemateke. | |
2007 | ||
Enpresa txikietan, dudarik ez dago, gerenteak eramango du, gerenteak eramaten duelako den dena.Baina neurri bateko enpresetan ez dago argi. Jakina, nire iritzia da komunikazioakfuntsezko zeregina | duela istorio honetan, benetan pauso batzuk aurreratuko ditugula eta egingo ditugun ekintza zehatzetan askoz eraginkorragoa izango delaenpresa, baldin eta komunikazioaren ikuspuntutik aztertzen badu gai hau, hirumaila nagusitan: barne komunikazioan, kanpo komunikazioan eta komunikaziokorporatiboan. | |
2011 | ||
Nerabeek badakite produktu hauen egileek asmo zehatzak | dituztela istorioak kontatzean. Aztertutako talde guztietan, ondo identifikatzen da asmo didaktikoa dagoela; asmo zuzentzailea, mezuaren interpretazioa bideratzen duena eta ondorioa edo ikasbidea proposatzen duena narrazioen atzean (batez ere, umeentzako produktuak direnean). | |
2015 | ||
Izan ere, erakunde batek bultzatzen, ekoizten eta erabiltzen ohi du proiektua. Transmedia dokumental independenteak, berriz, (zin) egileak kontatu nahi | duen istorio batekin hasten dira. Gizarte osoa da audientzia potentziala, eta horregatik banaketa estrategia garatzea ezinbestekoa da. | |
Euskarri bakoitzaren kualitate espresibo eta narratiboak ezagutzeaz gain, badira beste gaitasun batzuk gero eta garrantzi handiagoa hartzen dutenak, hala nola gidoien idazkerarekin eta storyboardingarekin lotutakoak. Kontuan hartzen badugu, gaur, era guztietako baliabideak | ditugula istorioak kontatzeko, beste premia batek hartu du aurrea: pentsatzea, lehendabizi, zer nahi dugun kontatu, eta, hortik aurrera, gero, nola kontatu pentsatzea, betiere, testutik, argazkitik edo bideotik harago joanda. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 7 (0,05) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan istorio | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan istorio kontatu | 2 (0,01) |
ukan istorio bat | 1 (0,01) |
ukan istorio hau | 1 (0,01) |
ukan istorio indartu | 1 (0,01) |
ukan istorio moldatu | 1 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |