Emaitzak: 8
2001 | ||
Testuak ematen digun datu piloagatik ere, ez dugu ahaztu behar, dena delakoidazkia ulertu ahal izateko beharrezko | dugun informazio osoaren zati txiki batbaino ez zaigula testuan bertan agertuko. Beraz, irakurketa esanahiaren desanbiguatze prozesua izango da irakurketa: | |
2004 | ||
Atzo Iñaki Gamero PPko legebiltzarkideak Leioako" Ikastetxean Euskaraz Jolasten" ekimenaren inguruan egindako salaketei erantzun die gaur Onda Cero irratian Josu Jon Imaz EAJko EBBko presidenteak. Popularren ordezkariak" ez | du informazio osoa eman" jeltzaleen buruzagiaren hitzetan, aipatu egitasmoa ereduko zentro publiko bateak gauzatzen ari direlako," non gurasoek euren borondatez erabaki duten seme alabak jarduera guztiak euskaraz egin ditzatela, hezkuntzari zein jolas orduei dagokienez". | |
2006 | ||
Irregulartasun bakarra hauteman da azterketan: Conservas Peña markako latak ez du adierazten ikuspen eremu berean arauak xedatua | duen informazio osoa. | |
2008 | ||
Agente teknologikoek proiektu bakoitzari buruz eman behar | duten informazio osoa ez da Interneten bistaratzen, eremu batzuk barruko kudeaketarako bakarrik erabiltzen baitira. | |
2015 | ||
Metodo horiez gain bada beste bat, Hole drilling izenarekin ezaguna dena zientzialarienartean eta oraindik zurezko egituren ebaluazioaren arloan hedatu ez dena. Teknika honekigortzen | duen informazioa oso erabilgarria da egitura analisian, elementu zehatz baten tentsioegoera zein den jakiteko balio baitu. Ez da teknika berria, izan ere, Hole drilling ASTM E837estandar amerikarrean oinarritzen eta zehazten da (ASTM, 2013). | |
2016 | ||
Bigarren espazioa erretore baitako gela, gurutzea eta apaizetxeko zenbait apainketa eta bukatzeko presondegiko mintzalekua. Espazioaren azterketa interesgarria litzateke filma izan balitz, hemen | ditugun informazioak oso eskasak dira. Garaiko erregearen potreta laguntza zitekeen giroa eta kokapenen ulertzeko, eta espazio birtuala kontuan hartuko zuten, Xiberoako espazioak ezagunak baitziren publikoarentzat, horren gainean joka zitekeen testuaren ulermenaren lortzeko. | |
2018 | ||
Seguru nago Mariasun ados dagoela nirekin. Beraz, beste galderarik ez badago, uste | dut informazio oso baliagarria eman diguzula eta zure lana egiten jarraitzeko askatuta geratzen zara. Mila esker. | |
2019 | ||
Herriz herri joan nahi dute, LGTBI+ kolektiboko kideen arteko sarea ehuntzeko. Proiektuarekin bat egin nahi duenak www.atrevete.lgbt helbidean | du informazio osoa. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 8 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
UEU | 2 (0,01) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
hiruka | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Hitza | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan informazio | 8 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan informazio oso | 8 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |