Emaitzak: 5
2009 | ||
Galdekatutako pertsonek | duten informazio mailaren eta AHTrekiko jarreraren arteko harremana aztertuta, harreman esanguratsuak atzeman ditugu. Lehenik eta behin, aurreikus daitekeen moduan, informazio maila zenbat eta txikiagoa izan, orduan eta handiagoa da proiektuari buruzko iritzirik eman ez eta iritzia emateko informazio gehiago luketela dioten pertsonen ehunekoa. | |
Galdekatutako pertsonek | duten informazio mailaren eta AHTrekiko jarreraren arteko harremana aztertuta, harreman esanguratsuak atzeman ditugu. Lehenik eta behin, aurreikus daitekeen moduan, informazio maila zenbat eta txikiagoa izan, orduan eta handiagoa da proiektuari buruzko iritzirik eman ez eta iritzia emateko informazio gehiago luketela dioten pertsonen ehunekoa. | |
Ikerketaren helburu nagusiak dira: euskal Y deituriko proiektuaren arabera (www.euskalyvasca.com) AHT pasatuko litzatekeen Arabako, Bizkaiko eta Gipuzkoako udalerrietan bizi diren herritarrek gai honen inguruan | duten informazio maila ezagutzea; instituzioek herritar horiei luzatutako informazioa eta eskainitako parte hartzeko aukerak ezagutzea; eta, azkenik, proiektuari buruz duten iritzia ezagutzea. Aldi berean, ikerketa hiru hiriburuetara eta Irungo udalerrira ere zabaldu dugu, AHTk geltokiak izatea aurreikusten diren hirietako herritarrek gai horiei buruz duten iritzia ezagutzeko ere. | |
2012 | ||
Onurak Eragozpenak Informazio argi eta zehatza ematen dute Estatikoak dira Nahiko merkeak dira Ez dute informazio xeherik ematen Mantentze kostu txikia | dute Informazio maila bakarra ematen dute Bandalismo ekintzen jomuga izan daitezke Ikusmen mailako inpaktua izan dezakete | |
2019 | ||
• Lotoki bezala darabiltenak edo herriko harreman saretik guztiz kanpo daudenak. ugariak baitira arnasguneetako etxe familia bakarrekoetara edo etxebizitza merkeetara bizitzera etorritakoak, baina bertoko bizitza sozialean parte hartzen ez dutenak. arnasguneetara datozen herritar berriei begira landu beharreko estrategia orokorretan, aipatu berri dugun multzo bakoitzari begirako ñabardurak lantzea litzateke, ez baita berdina bertoko bikotea duen galestar profesional bat, hego amerikatik familiarekin etorri den ikasketa maila baxuko erdaldun elebakarra edo gaztelaniaz apenas dakien senegaldar eleaniztuna. horretarako beraiei buruzko oinarrizko informazioa eduki litzateke: zenbat eta zein hizkuntza ezagutzen dituzten, euskarari buruz | duten informazio maila, euskararen ezagutza (familian), eta euskararekiko jarrera. epe motz ertaineko helburuak izan litezke, besteak beste, ulermena bederen ahalik eta gehien zabaltzea helduen artean, eta ezagutza eta erabilera segurtatzea beraien seme alaben artean. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Uztaro | 3 (0,02) |
LANEKI | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan informazio | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan informazio maila | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |