Emaitzak: 7
2011 | ||
arrazoiak, modalitateak, adierazleak, estatistikak? Lana antolatu eta banatu behar duzue, behar | duzuen informazioa bilatzeko. Prentsako albisteekin, estatistikekin edo interesgarriak iruditzen zaizkizuen bestelako informazioekin ere argitu dezakezue. | |
Hiztegia zuzen erabiliz gero, hizkuntza zehaztasun, zehaztasun eta argitasun handiagoz erabil daiteke. Josefina Pradok, Huelvako Unibertsitateko Hizkuntzaren Didaktikako katedradunak eta ‘El Diccionario y su uso en el aula’ lanaren egileak, onartzen du, hiztegia irakaskuntzan egoki erabiltzeko, kontsulta egiten duenak “estrategia intelektual jakin batzuk menderatu behar | dituela informazioa bilatzeko eta hautatzeko”. Autoreak berresten du estrategia horiek funtsezkoak direla emaitza emankorra lortzeko eta ikaskuntza konstruktibo eta esanguratsua lortzeko. | |
2012 | ||
Euskaldunak sortzaileak gara? – Gotzon Barandiaran tura kontsumitzailea, ez bere ardurabakokeriagatik, baizik eta zaletasuna ernetzeko ahaleginak ez direlako botere gunetik sortu, ez bada herrigintzan dihardutenengandik. kultura kontsumitzailea ez den euskaldunak ez | du informaziorik bilatzen eta bilatzen ez badu nekez jasoko du arestian aipatu kultura espainol, frantses zein anglosaxoiari buruz jasotzen duen beste eduki. horregatik esan gura dugu euskaldunok ez ditugula gure sortzaileak ezagutzen. Ikaskide izan ziren lau lagunen artean hiruk kirol egunkari erdaldunak erosten dituzte, ez dute libururik irakurtzen, ez dira zinemara joaten, ez dute antzoki bat urteetan biziarazi, ez dakite diska berria atera duten talde hasiberrien izen bakar bat ere, arte plastikoak direnik ahantzi dute. ez dute kultura kontsumitzeko beharrik, hain gutxi euskal kulturarik. | |
2013 | ||
Horietako askok erabiltzen dituzte dagoeneko Youtube eta Facebook edo beste tresna batzuk, hala nola Twitter, Wikiak, RSSak, Flickr, QR kodea, eta abar. Etorkizuneko turismo erabiltzaileak gaur egun aplikazio horiek erabiltzen dituztenak dira, eta beraz funtsezkoa da jakitea zer ohitura | dituzten informazio bilatzeko. | |
b) Zientzia lanetan ezin da burutazioekin aritu, oinarri zientifikoa | duen informazioa bilatu behar da lan egiteko, eta, hala behar bada, hainbat iturritara jo. Azpiko zer informazio atal erabiliko zenituzke aurreko ariketako galderei buruzko informazioa bilatzeko? | |
2016 | ||
Beraz bi eratako balioa sortzen dio BERRIAk. Batetik, Argazki Press ek berak ez | du informazioa bilatzeko lanik egin behar argazki horiek ateratzeko, BERRIAko kazetariek ematen baitiote informazio hori. Hori haiek egin behar balute, langile bat eta erdi behar lituzke enpresa horrek. | |
2021 | ||
J.I.– Parrokietako liburuak arakatu eta… Zer ez zuen egiten behar | zuen informazioa bilatu eta osatzeko. Eguneko 24 orduak zeuzkan lanerako. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 7 (0,05) |
Lehen forma
Argitaratzailea
LANEKI | 2 (0,01) |
Consumer | 1 (0,01) |
Uztaro | 1 (0,01) |
Ikaselkar | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Bertsolari aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan informazio | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan informazio bilatu | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |