2008
|
|
• Jatorriaren arabera: ikasle eta euren gurasoen jaioterria Euskal Herria
|
duten
ikasle taldeak laginaren %56a osatzen du; ikasle eta euren gurasoen jaioterria Espainia duten ikasle taldeak laginaren %19a. Ikaslearen eta bere gurasoetako bakar baten jaioterria Euskal Herria —eta bestearena Espainia— duten ikasle taldeak laginaren %25a osatzen du.
|
|
• Jatorriaren arabera: ikasle eta euren gurasoen jaioterria Euskal Herria duten ikasle taldeak laginaren %56a osatzen du; ikasle eta euren gurasoen jaioterria Espainia
|
duten
ikasle taldeak laginaren %19a. Ikaslearen eta bere gurasoetako bakar baten jaioterria Euskal Herria —eta bestearena Espainia— duten ikasle taldeak laginaren %25a osatzen du.
|
|
ikasle eta euren gurasoen jaioterria Euskal Herria duten ikasle taldeak laginaren %56a osatzen du; ikasle eta euren gurasoen jaioterria Espainia duten ikasle taldeak laginaren %19a. Ikaslearen eta bere gurasoetako bakar baten jaioterria Euskal Herria —eta bestearena Espainia—
|
duten
ikasle taldeak laginaren %25a osatzen du.
|
2011
|
|
II. tituluan, berariazko hezkuntza laguntza behar izateagatik arrunta ez den hezkuntza arreta behar
|
duten
ikasle taldeak jorratzen dira, eta zeregin hori betetzeko behar diren baliabideak finkatzen dira, ikasle horiek erabat sartu eta integra daitezen. Titulu honetan sartzen da, hain zuzen, gizarte egoerengatik, minusbaliotasun fisiko, psikiko edo sentsorialagatik edo jarreran asaldura larriak izateagatik berariazko laguntza eta arreta jakinak behar dituzten ikasleen hezkuntza tratamendua.
|
|
Gure datuen arabera 1978/ 79 ikasturtean 30 bat irakasle aritu ziren eskola horietan euskara irakasten Medikuntza zein Erizaintzako ikasleei. Horrek esan nahi
|
du
ikasle taldea handia zela, 600 bat ikasle inguru egongo zelako (30 irakasle x 20 ikasleko taldeak). Eskola horiek antolatzeko 1978ko azaroaren 18an bildu ziren fakultateko euskara irakasleak euskara ikastaroen aurrekontua prestatzeko eta errektorearekin zer negoziatu adosteko.
|
|
Oro har, samieraren irakaskuntzaz eta ikaskuntzaz egin daitekeen balorazioa ez da oso positiboa: hedatuena dagoen eredua samiera ikasgai gisa irakasten duena da, eta gainera, horrelako programa askotan, samiera aparteko geletan irakasten da, eta hizkuntza ikasi nahi
|
duten
ikasleak taldetik banatzen dituzte. Hirvonenen ustez, ezinbestekoa da haurrak elebidun izan daitezen plangintzak adostea, haurrak etxetik samieradunak izan ala ez.
|
|
Ikastaro espezializatuak “Ikasi ikasten”, “hobetu zure ikasketa metodoa”, “gainditzeko teknika eraginkorrak”. Hala, bada, gero eta kabinete eta pedagogia zentro eta eskola psikologiako zentro gehiagok erakartzen dituzte beren errendimendua hobetu nahi
|
duten
ikasle talde handi bat, ikasketa estrategia eraginkorrenak ikasita. Zerbitzu horiek hainbat profiletarako ikastaroak dituzte, hala nola lehen hezkuntzako ikasleentzat, unibertsitateko ikasleentzat eta oposiziogileentzat.
|
2016
|
|
– Orain, zati desberdinak
|
dituzten
ikasleekin taldeak
|
|
Halako desgaitasuna duten pertsonen entzumena eguneroko bizitzarako funtzionala ez denez, ahozko hizkuntza ezin izaten du espontaneoki eskuratu; horren ondorioz, hezkuntza irakasteko/ ikasteko teknika bereziak behar ditu. Hezkuntza ekimen bereziak behar
|
dituen
ikasle talde heterogeneo bat da; haien entzumen motagatik eta mailagatik bakarrik ez, baita urritasun horrek eskola prozesuan, harreman sozialetan, garapen pertsonalean eta abarretan duen eraginagatik ere.
|
|
Orain, zati desberdinak
|
dituzten
ikasleekin taldeak berrantolatu.
|
|
Kurtso hauetan elkar ezagutzen ez
|
duten
ikasleen arteko talde lanak bakoitzak bere unibertsitateko komunitate arkitektonikoan harturiko ezaguerak zalantzan jartzen ditu. Ezezagunekin eta beste hizkuntza batean lan egitean, ikasleek eman beharreko azalpenek ohi baino haratago joan behar dute.Alde batetik, euren inguruan ezagunak diren kontzeptu itxiak azaltzearen zailtasunari aurre egiten diote.
|
2017
|
|
A. Martinez: Hala da, ezin da izan bakarrik irakaslearen ardura, irakasle batek ezin
|
du
ikasle talde guztiarekin. Badaude laguntza zerbitzuak, komunitatean badaude bestelako zerbitzuak, eta lan koordinatua egin ezean, kasu batzuetan ezinezkoa da ikasleak aurrera egitea.
|
2023
|
|
" Zaurgarri" etiketa jartzen zaion arren, 24 jatorri eta 17 hizkuntza
|
dituen
ikasle taldea ez ote da kulturalki oso aberatsa. Petrikorena:
|
|
Ikerketa egin ahal izateko, irakasleak manipulatu egin zituzten. Maila antzekoa
|
zuten
ikasle talde bat hartu eta haietako batzuk oso azkarrak zirela esan zitzaien irakasleei; beste batzuek, aldiz, zailtasun bereziak zituztela eta izaera gatazkatsua. Ikerketaren amaieran ateratako konklusioen arabera, ustez maila hobea zuten ikasleek askoz emaitza hobeak izan zituzten, eta alderantziz.
|