Emaitzak: 5
2006 | ||
“Berme hori, gainera, legegintzako testuan jaso behar da, eta ez da autonomia erkidegoen edo unibertsitateen estatutuen geroko araudira mugatu behar”, erantsi du. Era berean, legezko aldaketak ziurtatu behar | du ikasleek parte hartuko dutela unibertsitateko kide anitzeko organoetan, horietako bakoitzaren estatutuetan araututakoa gorabehera. RUNAEk eskatzen du LOUn gutxienez ikasleen betebehar eta eskubideen oinarrizko alderdiak sar daitezela, bai eta etorkizuneko Unibertsitateko Ikasleen Kontseiluarenak ere. | |
2009 | ||
Eskolako oporretako 12 egunetan, 11 eta 13 urte bitarteko Espainiako 1.056 ikaslek beste erkidego batzuetako ikasleekin doan bizitzeko aukera dute, “Naturaren Gelak” lurralde lankidetzako programari esker. Programa honen ezaugarri esanguratsuenetako bat da hezkuntza premia bereziak | dituzten ikasleen parte hartzea sustatzen duela, ikasleen artean bizikidetzarako, errespeturako eta tolerantziarako jarrera positiboak bultzatzeko. | |
2012 | ||
Helburua da ikasleek gehiago parte hartzea klaseen garapenean, eta, beraz, gela interaktiboak planteatzen dira. Diseinu berri horretan, elkarreragin garbiagorako espazio bat gordetzen da, non irakasleek teknologia erabiltzeko aukera | baitute ikasleen parte hartzea sustatzeko. Beste arlo bat aurkezpenetarako gordetzen da, talde lana ahalbidetzen duen arbel digital batekin eta ikasleak harmailetan banatzeko antolamendu batekin, guztien arteko komunikazioa eta elkarreragina errazteko. | |
2022 | ||
Begia, Ber 4.. eta besteak. Tailer horietan nahi | duten ikasleek parte hartzen dute eta giro euskaldun batean beste lagunak ezagutzeko parada dute! Tailer arrakastatsuak dira, ikasleak umore onean elgarrekin jolasten eta euskaraz bizitzen dira! | |
2023 | ||
Horrez gain, erronkatzat dute eskola segregazioari aurre egitea eta ikasleen partaidetza sustatzea ere, hiru lan ildorekin: eskolaz kanpoko jardueretan atzerriko jatorria duten ikasleen presentzia bultzatzea; eskolatze mahaia sortzea; eta hezkuntzako etapa guztietan atzerriko jatorria | duten ikasleen parte hartzean eragitea eta etorkizunean bermatzeko urratsak egitea, emakumeengan arreta jarrita. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 3 (0,02) |
goiena.eus | 1 (0,01) |
Herria - Euskal astekaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan ikasle | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan ikasle parte | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |