Emaitzak: 2
2017 | ||
Eskola segregazioaren arrazoiei eta ondorioei buruzko analisi bateratua egin eta hezkuntza agintari eta eragileei lan proposamen bat egiteko asmoz, Hezkuntza eta Aniztasuna izeneko mahaia osatu zuen Gasteizko Udalak duela urtebete, hezkuntza alorreko adituekin. Egindako azterlanaren arabera, jatorri atzerritarra | duten ikasleen kontzentrazio handia egoteak" estigmatizatu" egiten ditu eta" zaildu" egiten du gizarte kohesioa. Egoerari buelta eman eta ikastetxe" ireki eta inklusiboak" antolatu aldera, premiazko hainbat neurri proposatu dituzte. | |
Adituen arabera, gizarte mailaren arabera eta jatorriaren arabera banatzeak" zaildu" egiten du gizarte kohesioa eta" estigmatizatu" egiten du," gure ondoko herrialdeetan ikusten ari gara, eta ez genuke nahi gure inguruan halakorik gertatzea". Halaber, gogoratu dute ISEK indize baxua | duten ikasleen kontzentrazioak eragin negatiboa duela ikasle horien errendimendu akademikoan, ebaluazio diagnostikoek adierazten duten moduan. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 2 (0,01) |
Lehen forma
duten | 2 (0,01) |
Argitaratzailea
alea.eus | 2 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan ikasle | 2 (0,01) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan ikasle kontzentrazio | 2 (0,01) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |