Emaitzak: 6
2008 | ||
Curriculumaren egokitzapen handiak behar | dituzten ikasleak ikastetxe arruntean egoten dira, baina irakasle espezialista batek laguntza ematen die, bai ikasleari berari bakarrik, bai ikaslea talde txikian dela, ikasgela arruntetik kanpo. | |
2009 | ||
Gainerako autonomiek ere ematen dituzte zerbitzu horiek, baina kasu askotan ez dira programa independente gisa ematen, baizik eta berariazko neurri gisa, hezkuntzaren arloko aniztasunari erantzuteko dituzten tresnen barruan. Ikasle batek mota horretako arreta behar badu, gomendagarria da laguntza behar | duen ikaslearen ikastetxeari galdetzea haren prestasuna. Madril: | |
Horrekin batera, erantsitako galdetegiak ere izango dituzte, non ikaslearen informazio espezifikoa eta programan parte hartzeko gurasoek emandako baimena jasoko baitira. Hezkuntza premia bereziak | dituzten ikasleek ikastetxeko orientazio taldearen txosten teknikoa aurkeztu dute, eskatutako baldintzak betetzen dituztela ziurtatzeko. Eskabide horiek ikastetxeak ikasleari buruz egiten duen balorazio partikularrarekin osatuko dira. | |
2013 | ||
Tolosako ikastetxe guztiak (eskola publiko bat eta bi kontzertatu) eredukoak (irakaskuntza euskaraz) diren arren, bakoitzaren errealitate soziolinguistikoa oso da ezberdina: 1 ikastetxea deitu diogu H1 eta erabilera orokorra gaztelania duten ikasleak nagusitzen direnari; 2 ikastetxea, berriz, etxetik euskara eta gaztelania ekarri eta erabilera bitarikoa nagusi duenari; aldiz, 3 ikastetxea deitu diogu batez ere euskara erabili eta H1 euskara | duten ikasleen ikastetxeari. Ondorengo taulan argitzen da zein den ikastetxe bakoitzaren errealitate soziolinguistikoa: | |
2018 | ||
Esate baterako, Nafarroako euskararen legearen bidez, eremu ez euskaldunean bizi den ikasle bati behartzen zaio hamarka kilometroko distantzia egin behar izatera eskolara joateko. Euskal Elkargoan ere, herri jakin batean euskarazko eskaintzarik ez dagoenean, haurrak alboko herrietara eraman behar dira lehen maila egitera; kolegioa edota lizeoa euskaraz egin nahi | duten ikasleek ikastetxe gutxi batzuk besterik ez dituzte aukeran. Kasurik larrienetan, haur horiek 2 ordutik gora eman ditzakete errepidean, egunero, autobus batean edo kotxe batean sartuta, eta honela, gainditu egiten dute Finlandiako haur batek joan etorrietan legez eman dezakeen denbora kopurua. | |
2022 | ||
Aurreko post ean komentatu genizuen bezala, astelehen honetan, urriaren 3an hasi genituen leintz eskola kiroleko saioak. Egia esan, ikasleek gogoz hartu dute LEK eko kasiera hau eta gogotsu eta motibatuta ikusten zaien astean zeharreko saioetan. Edozein zalantza izanez gero, jarri harremanetan | zuen ikasleen ikastetxeko eskola kiroleko koordinatzailearekin. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 6 (0,04) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 3 (0,02) |
goiena.eus | 1 (0,01) |
Pamiela | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan ikasle | 6 (0,04) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan ikasle ikastetxe | 6 (0,04) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |