Emaitzak: 7
2002 | ||
Horrela, ikasleaketengabe du gertu gertutik bere ibilbidearen berri, informazioa eta ebaluatzekotresnak. Karpeta ezinbestekoa da irakasle batek baino gehiagok parte hartzen duelako eta nonbait jaso eta bateratu behar | dutelako ikasle horri buruzko informazioa.. Egunkari, horiek erritmo aldaketak eta funtzio bereziak landu beharra eginarazten dizkigute, besteak beste. | |
2005 | ||
2 Ikasle batek Matematikako azterketak lapurtu dizkio irakasleari. Ikastetxekoirakasleek erabaki bat hartu behar | dute ikasle horrekin. Erabil ezazue Phillips6 teknika ikasle horren inguruan erabaki bat hartzeko. | |
2009 | ||
Kasu guztietan, baimenaren indarraldia urtez urte luzatu ahal izango da, betiere luzapenean zeuden baldintza berak betetzen badira. Ezinbestekoa da 180 egun baino gehiagoko ikasketak | dituzten ikasleek horren berri ematea bisatua tramitatzen den bitartean. Horrela egiten ez bada, jatorrizko herrialdeko Espainiako kontsulatura joan da, handitzea eskatzeko. | |
2017 | ||
Niretzat, errepikatzeak izan ditzakeen ondorio pertsonalak dira larrienak, eskola ez dagoelako bakarrik burua informazioz betetzeko, eskolak ikasle guztien garapen osasuntsu eta integrala bermatu behar du. ...a, kulturala… Abiapuntua da baldintza egokiak jartzea, ikasleak ikas dezan eta garatu dadin, eta ez bada egiten, normala da ikasleak prozesu egokia ez egitea, beste kezka eta ezintasun batzuk baldin baditu, maila pertsonalean, inguruan… Errepikatzea, gaur egun, zerbaitek funtzionatzen ez duen sintoma da eta joan genuke ikustera zer den funtzionatzen ez duena, non dagoen aurrera egin ezin | duen ikasle hori. | |
2018 | ||
Lan ordu gutxi sartzen dituzten arren, PISA frogan emaitza onak lortzen dituztenez, pentsa daiteke, agian, Finlandiak ikastetxeetan diru ugari inbertitzen duela, eta baliabide zoragarriak daudelako lortzen | dituztela ikasleek horren emaitza onak. Bada, suomitarrak jende pobrea direla esan dugu lehen ere, eta hezkuntzari eskaintzen dioten aurrekontua OCDEko herrialdeen bataz bestekoan dago. | |
2022 | ||
Hezkuntza interbentzioaren xedea zera da: ikustea nola eralda ditzakegun berariazko premiak | dituen ikasle horren inguruko interakzio guztiak, eta babesleak izatea haiekin, baina, bide batez, eskolan ematen ari diren ikasketekin lotuta egotea. Hala ere, jakina, ulertu ere egin behar ditugu ikasle horien premiak, guztiz. | |
Baina eskaerak ere zerbaitegatik egiten dira, eta inportanteak dira. Espero | dut ikasle horri konponbidea ematea laster. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 7 (0,05) |
Lehen forma
dituen | 1 (0,01) |
dituztela | 1 (0,01) |
dituzten | 1 (0,01) |
duen | 1 (0,01) |
dut | 1 (0,01) |
dute | 1 (0,01) |
dutelako | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
ukan ikasle | 7 (0,05) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan ikasle hori | 7 (0,05) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |