Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 9

2008
‎Cabrerak, gainera, jakinarazi zuen irakasleak prestatzeko programak garatuko direla ikasleen potentziala aprobetxatzeko teknikei buruz, bai eta zailtasunak goiz diagnostikatzeko, hezkuntza arreta emateko eta ikasketak goiz uzteko arriskuan dauden ikasleen jarraipena egiteko teknikei buruz ere. Halaber, errendimendu txikiko eta ikasketak uzteko arrisku handiagoa duten ikasleen hezkuntza arretan parte hartzen duten irakasle eta profesionalentzako laguntza baliabideak sortuko dira.
2009
‎Sistema honen bitartez, ikasgelak lortzen dituen emaitzak bat batean ikus daitezke, baita gazteen balorazioak ere. Modu honetan, irakasleek badakite zein eduki indartu behar duten ikasleen hezkuntza maila hobetzeko.
2010
‎Sistema honen bitartez, ikasgelak lortzen dituen emaitzak bat batean ikus daitezke, baita gazteen balorazioak ere. Modu honetan, irakasleek badakite zein eduki indartu behar duten ikasleen hezkuntza maila hobetzeko.
‎Bi aldeek elkarrekin lan egin behar dute, haurraren ibilbide akademikoa modu koherentean eta norabide berean gara dadin. Familiaren eta eskolaren arteko harremanei buruz egindako ikerketa eta ikerketa guztiek agerian uzten dute lotura estua eta parte hartzekoa izateak eragin handia duela ikaslearen hezkuntza emaitzetan. Beraz, gurasoen, irakasleen eta ikastetxearen arteko lankidetza tresna eraginkorra da hezkuntza porrota geldiarazteko eta arrakasta akademikoa lortzeko.
‎Atari honen beste erabilera bat ikasleek dituzten hezkuntza beharren ebaluazio diagnostikoa egiteko erabil daitezkeen tresna multzoa da. Multimedia baliabideen gida Hezkuntza premia bereziak dituzten ikasleentzako hezkuntza baliabideen multimedia gidak material batzuk biltzen ditu, ikasle horien eta haiekin lan egiten duten irakasleen eskaerei erantzuteko. Gijongo Irakasleen eta Baliabideen Zentroak antolatutako lan-talde batek egin du.
2011
‎II. tituluan, berariazko hezkuntza laguntza behar izateagatik arrunta ez den hezkuntza arreta behar duten ikasle taldeak jorratzen dira, eta zeregin hori betetzeko behar diren baliabideak finkatzen dira, ikasle horiek erabat sartu eta integra daitezen. Titulu honetan sartzen da, hain zuzen, gizarte egoerengatik, minusbaliotasun fisiko, psikiko edo sentsorialagatik edo jarreran asaldura larriak izateagatik berariazko laguntza eta arreta jakinak behar dituzten ikasleen hezkuntza tratamendua. Lege honetan aitortzen da, lehen aldiz, gaitasun intelektual handiak dituzten ikasleek berariazko arreta behar dutela.
‎Unibertsitate ez presentzialetako ikasleek unibertsitate presentzial baterako bakarrik eska dezakete beka. ikasturterako Seneca beka lortu nahi duten ikasleek Hezkuntza Ministerioaren egoitza elektronikoaren bidez egin dezakete eskaera. Unibertsitateek baldintzak betetzen dituztela berrikusi ondoren, Unibertsitateko Ikasleen Laguntza, Partaidetza eta Enplegagarritasunerako Zuzendaritza Nagusiak izendatutako batzorde batek bekadunak hautatuko ditu beren espediente akademikoaren arabera, jatorrizko eta helmugako ikastetxeen arteko distantziak eragindako mugikortasun ahalegin handiena eta trukearen iraupena kontuan hartuta.
2013
‎Egungo edukia mantenduz gero, ikasleen artean bazterkeria bultzatzen du Legeak. Bikaintasun helburuak lortzea bilatzen da, gaitasun txikiagoak dituzten ikasleak hezkuntza sistematik kanpo utziaz. Ez, ez dugu Euskara ahaztu, baina arlo honetan batere zehaztasunik ez duen aurreproiektuari Wertek ñabardurak egin ahala, helburua kritika guztiak arlo honetara zuzentzea izan den susmoa handituz doakigu, curriculumaren eremuan egindako eraso zentralista eta zentralizatzailea eztabaidaren muina izan ez dadin.
2022
‎fonema guztiak, alderantzizko silabak, letra larriko zeinua, gaztelaniaren berezko fonemak, fonema bikoitzak eta puntuazio zeinuak. Erabilitako hiztegia Nafarroako euskararen hiztegi ohikoenak barne hartuta hautatu da, eta, ikaskuntza ordenan, Braillearen berezitasunak eta euskararen ezaugarriak hartu dira kontuan, 1993an Bilboko CRIk (Ikusmen desgaitasuna duten ikasleen hezkuntza inklusiorako Baliabideen Zentroa) landu zuen lehen kartillan ezarrita zeudenak.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia