Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 6

2003
‎Dakigunetik ez dakigunera euskal diglosia irazian" da, eta hain zuzen ere euskalkia irakaskuntzan dauka gaitzat. Nolanahi ere, Juan Luis Goikoetxea Arrietaren tesian lehen hizkuntza euskara duten ikasleak hartzen dira kontuan, etxetik euskaradun izanik euskalkidun ere, beraz eskolaratzen diren neska mutikoen hitz egiteko era baitu ikertzaileak bere lanaren ardatz. Euskal Herri osoko ikasle euskaldunak hartu ditu aztergai, baina bereziki bizkaieran zein bizkaieradun ikaslean jarri du bere arreta.
2016
‎Unibertsitate pribatua bada edo, aitzitik, publikoa bada, zerikusi handia du. Eta, jakina, ikastetxeak ere eragina du ikasleek hartu dituzten zenbatekoetan. Baina matrikula ez da izango egin beharreko gastu bakarra; izan ere, oro har, beste administrazio gastu batzuk gehitzen dira, hala nola espedientea irekitzea.
2018
‎Hogeitik gora herrialdetako jatorria, etnia askotarikoak eta zeinek bere hizkuntza duten ikasleak hartzen ditu Bilboko Miribilla ikastetxeak. Ikasle horiek, irakasleak, gurasoak eta auzo osoa kantuan jarri dituen proiektuak ikastetxean lantzen dituzten elkarbizitzarako ekinaldiak agerrarazi ditu.
2021
‎Beste zerbait da ebaluazioariketa horiek zer nolako pisua eta inpaktua duten irakasleak egiten duen ebaluazioan eta kalifikazioan. Eta, horrek eragina du ikasleek hartzen duten arduran eta jarreran, bai bere burua ebaluatzerakoan, bai kideak baloratzerakoan. Ikasleek euren ebaluazio prozesuan egiten duten ekarpenak eragin erreal eta esanguratsu bat izan ezean, batzuetan, horiek ez diote seriotasunik eta baliagarritasunik ikusten, eta modu batean zein bestean baldintzatutako balorazioak egiten dituzte, besteak beste, segurtasun falta, lotsa edota axolagabekeriaren ondorioz.
2022
‎Eta hezkuntzakoak ere bai. Interbentzio intentsiboren bat behar duten ikasleak hartzen ditugu horietan, eta guztiek dute buruko arazo larriren bat.
‎" Kontraesan" bat ere ikusi dute, hitzaurrearen hasieran aipatzen delako, agian irakurtzeko agintzen diren liburu batzuek garatzen dituzten balore eta ideiak kontuan izanda hobe litzatekeela ikasleek nahi dutena irakur dezaten edozer irakurtzen dutela ere. Baina hau komentatzen duen irakurleak argi zehazten du lantzen ari garen honetan ere irakasleak aukeratu duela irakurketa liburua, ez dutela ikasleek hartu bere kabuz, eta hala ere oso aukera ona dela beraien ustez. Landu beharreko kontraesana ikusten dute bada, aukeraketaren askatasuna eta gomendioen beharrizanaren artean.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia