Emaitzak: 9
2001 | ||
Adin txikiko mutil bat da joko informatikoaren protagonista, eta jendea prebentzioaren beharraz sentsibilizatzeko beste tresna bat da. Proiektu horretan, halaber, irakasleentzako prebentzio gida bat eta droga mendekotasunari buruzko ikasketak | dituzten ikasleentzako eskola agenda bat daude. Hartzaileak erakartzeko, Sinesio jergaz eta gazteen estetikaz baliatzen da, eta gazte baten jarduera arruntari buruzko ibilbidea egiten du. | |
2008 | ||
Ikastetxe horiek ikasturtea arrakastaz gainditu ez | duten ikasleei eskola errefortzuko ikastaro trinkoak eskaintzen dizkiete | |
2015 | ||
–Bai, kaka hori guztia entzuna nago: irakasleek lortu behar | dugula ikasleak eskolara gogo onez etortzea, ikasteko irrikan, betiko koplak... eta, noski, hemendik aurrerabideaz, berdintasunaz eta tolerantziaz zeharo maiteminduta joan behar dute... | |
2016 | ||
Ikastetxeak erantzukizun zibila | du ikasleek eskola orduetan jasaten dituzten kalteengatik. | |
2019 | ||
Beharra | duten ikasleentzat eskola laguntza ere eskainiko dute asteazkenetan. Dena dela, zerbitzua eskolak eta Gizarte Zerbitzuak elkarlanean kudeatu dute. | |
7 Eskutik Eskura: behar bereziak | dituzten ikasleei eskolaz kanpoko errefortzuak emateko egitasmoa lantzeko zailtasun asko aurkitu dituzte bidean eta ez du aurrera egin oraingoz. | |
2022 | ||
Segregazioa; horixe da hezkuntzan ari direnen kezka nagusietako bat azkenaldian; nola maila sozioekonomiko baxua | duten ikasleak eskola jakin batzuetan pilatzen diren, eta beste zentro batzuek ez duten ia halako ikaslerik hartzen. Urteak dira Katalunian alarma gorria piztu eta neurriak hartzea erabaki zutela. | |
CREENAko Ikusmen Taldearen helburu nagusia da ikusmen urritasuna | duten ikasleen eskola eta gizarte inklusio osoa lortzea. Lan hori ONCErekin batera egiten da, bi erakundeen arteko lankidetza hitzarmen baten esparruan. | |
2023 | ||
Hizkuntza sozializazioaren ikuspegian, gurasoen hizkuntza gaitasuna ez da ezinbesteko baldintza haurrak hizkuntza hori ikasi eta bere egin dezaten. Martinez de Lunak dioen moduan, lehen hizkuntza eta familiako hizkuntza erdararen bat duten haurren kasuan, posible da haurrek eskolan euskara ikasi eta erabiltzea, izan ere," ikaslearen hizkuntza sozializazioa bideratu duten familiak zein gizarte hurbilak eragin handia | dute ikaslearen eskolako euskararen erabileran" (Martinez de Luna 2013, 131). |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 9 (0,06) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 3 (0,02) |
ELKAR | 1 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
erran.eus | 1 (0,01) |
Euskalerria irratia | 1 (0,01) |
plaentxia.eus | 1 (0,01) |
Bat Soziolinguistika Aldizkaria | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan ikasle | 9 (0,06) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan ikasle eskola | 9 (0,06) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |