Emaitzak: 5
2009 | ||
Ekimenean parte hartzen dutenek boluntario lanak egingo dituzte, helmugako GKEarekin aldez aurretik hitzartuta, aukera askoren artean (adingabeei/ adinekoei laguntzea, prestakuntza, ingurumen ekintza, errefuxiatuei laguntzea, minusbaliatuei laguntzea…), Valencia Universitaria Agustí Zacarés jaunak azaldu duenez. Hizkuntza mugikortasuneko eta prestakuntzako ekintza horietan parte hartzeko baliabide gutxien | dituzten ikasleei emango die lehentasuna Valencia Unibertsitarioak. Ekintza horiei esker, beste herrialde batzuetako errealitatea ezagutu ahal izango dute, baita zenbait balio onartu ere, hala nola parte hartzea, Europako kultura eta gizarte aberastasuna, Europako integrazioa, etab. | |
2010 | ||
Aldez aurretik, programazio didaktiko bat, gehienez ere 50 foliokoa, entregatu behar izan zuten joan den otsailean parte hartzaileek, gutxienez 15 unitate didaktiko hartzen zituena. Ingelesa edo Frantsesa espezialitateetan hizkuntza horietan egin da programazioa eta kasu guztietan helburuak, edukiak, ebaluazio irizpideak, metodologia eta gaitasunak eskuratzeko prozesuari egiten zaion ekarpena zehaztuko dira, baita hezkuntza laguntzako premia espezifikoak | dituzten ikasleei eman beharreko arreta ere. | |
Beraz kontuan hartzen ditugun datuak behar ditugu ebaluatu, zuhur jokatu haiekin, zeren, eta hau da ikerketa honen ezaugarri garrantzitsuetarik bat, erabilten ditugun datuak aitortuak baitira. Erran nahi | du ikasleek eman dituzten erantzun guziak egiatzat ez direla hartu, ez baitira denak balio berekoak. Erabilten ditugun datu aitortu horiek erantzuleen jarreren eta irudikapenen iragazkitik iragan dira. | |
2011 | ||
Universidad de Navarra 1 Titulazioa aukeratzea Espainiako unibertsitateek 330.621 plaza berri eskainiko dituzte ikasturterako, 3.000 graduko titulazio ingurutan. Goi mailako ikasketak egin nahi | dituzten ikasleek eman behar duten lehen pausoa da eskaintza zabal horren barruan beren interesetara, kokapenera, gaitasunetara eta, jakina, sartzeko aukeretara hobekien egokitzen den titulua aukeratzea. EROSKI CONSUMER aldizkariaren Unibertsitate Gida titulazioa aukeratzeko erreferente osoa da Komeni da, lehenik eta behin, ikasle izango denak lehentasunezko titulazioen zerrenda egitea, horietako bakoitzean zein unibertsitate eta ikastetxetan dauden eskuragarri adieraztea eta kokapen geografikoagatik edo titulartasunagatik (publikoa edo pribatua) bere aukeren barruan sar daitezkeenak aukeratzea. | |
2020 | ||
Badaude, beraz, teknologia ez erabiltzeko trikimailurik? Granadako Unibertsitateko Hezkuntza Psikologiako Bulegotik (GPP) COVID pandemia dela-eta etxean egon behar | duten ikasleentzat ematen dituzten Osasun Ministerioaren gakoak eta eguneroko bizitzarako aholkuak kontsultatuko ditugu. Horixe gomendatzen dute. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Consumer | 3 (0,02) |
EITB - Sarea | 1 (0,01) |
Euskaltzaindia - Liburuak | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan ikasle | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan ikasle eman | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |