Emaitzak: 4
2011 | ||
Hala ere, beste batzuek trebetasun psikomotor gutxiago dute eta, beraz, idazketa zuzena lortzeko trebetasun gutxiago. Letra txarra | duten ikasleek denbora gehiago behar dute idatzitako lanak osatzeko. Askotan, ikasleek ez dute letra on bat lortzeko ahaleginean parte hartzen, ez baitute funtsezkotzat hartzen beren hezkuntzan, ez dakite ez dela irudi kontua soilik. | |
Askotan, ikasleek ez dute letra on bat lortzeko ahaleginean parte hartzen, ez baitute funtsezkotzat hartzen beren hezkuntzan, ez dakite ez dela irudi kontua soilik. Oro har, harmoniaz idazteko behar adinako trebetasuna lortu ez | duten ikasleek denbora gehiago behar izaten dute, batez beste, ikaskideek baino, idatzizko lanak eta eskolako apunteak osatzeko, eta ekintza hori egitea eskatzen duten jarduerak saihesten saiatzen dira. Horregatik, haur batek gaizki idazten badu Lehen Hezkuntzako lehen urteak gainditu ondoren, idazketa zuzen eta erregularra garatzen hasten denean, beharrezkoa da berriro heztea, trebetasun falta horrek eragin ditzakeen arazoak konpontzen saiatzeko. | |
2013 | ||
Ziurtatu du haurrek egin beharreko egungo betebeharren kopurua handia dela azken urteetan izandako hazkundearen ondorioz, eta alderdi hori berrikusteko eskatu du. Uste | du ikasleek denbora gehiegi ematen dietela zeregin horiei, eta horrek eskolaz kanpoko beste jarduera batzuk garatzeko aukera kentzen die. Izan ere, Lehen Hezkuntzako etxeko lanak debekatuta daude 1956tik, nahiz eta adin tarte horretako txikienei etxeko lanak egiteko agindu zaien. | |
2022 | ||
Hori konpontzeko, egokitua proposatu zaio; izan ere, bestela eskolako lanak dizkiote zuzendu eta idazkera abiadura geldiarekin ez du denborarik izango zereginak edo azterketak bukatzeko eta idazteko motibazioa erabat gal dezake. Gogoan izan behar dugu, oraindik orain, eskolako ebaluazio sistema nagusia idatzizko ataza izan ohi da; disgrafia | duten ikasleek denbora gehiago behar dute ataza horiek egiteko eta ikasle horiei ekitatearen izenean denbora gehiago eman behar zaie. Kasu azterketa honetan, transkripzio zailtasunak ebaluatzeko eta bideratzeko modu analogikoa eta digitala erabili ditugu, nazioarteko estandarretatik abiatuz eta Handspy programa erabiliz. |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 4 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
ukan ikasle | 4 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan ikasle denbora | 4 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |