Emaitzak: 5
2010 | ||
Horietako askok oinarrizko zereginak dituzte: behaketa, arreta estimulatzea, ikusmen eta entzumen oroimena, taldekatzeak eta sailkapenak, espazio eta denbora orientazioa edo irakurketa idazketa lanak, premia bereziak | dituzten ikasleek behar dituzten eskaerei erantzun ahal izateko. | |
2012 | ||
Ikastetxeak Arreta Bereziko Zerbitzua du, eskoletan edo une jakin batean hezkuntza premia bereziak (edonolako zailtasunak, gaitasun urriak edo apartak,...) | dituzten ikasleen beharrei esku hartze zehatzagoen bidez erantzuteko. | |
Eskolaren helburuetako batzuk bizikidetasuna eta haurrek elkarrenganako harremanen eta imitazioen bidez lortzen duten garapen soziala dira. Horren arabera, bereizi egin behar dira hezkuntza premia bereziak | dituzten ikasleek behar duten arreta eta bestelako zailtasunak dituzten haurrek integratzeko behar dutena. | |
Txostenak konparatzen ditu herrialdeek erronka horri aurre egiteko moduak, eta, zehazki, Finlandiaren adibidea jartzen du etorkizuneko irakasleen prestakuntzari dagokionez, bere estatusa gainerako lanbideekiko maila gorenera igo baitu. Ikerketa, titulua lortzeko betekizun gisa, bai irakasleentzat bai Bigarren Hezkuntzako irakasleentzat, ikasteko zailtasunak dituzten ikasleen diagnostikoan entrenamendu egokia egitea eta prestakuntza gaitasun desberdinak | dituzten ikasleen beharretara egokitzea dira Finlandiako etorkizuneko irakasleen prestakuntzaren ezaugarrietako batzuk. Gainera, irakaskuntza praktika berritzaileak garatzen diren unibertsitatearekin lotutako eskoletako prestakuntza ere funtsezkoa da irakasleen prestakuntzan. | |
2021 | ||
Arazoa da ea irakaskuntzan kritikotasun hori berariaz eta modu gradualean lantzen ote den, hots, kritikoak izaten irakasten zaien, edo besterik gabe kritikoak izateko eskatzera mugatzen ote diren. Edonola ere, heziketa literario egoki batera iristea nahi bada, ikuspegi edo jarrera kritikoa | duten ikasleak behar direla aldarrikatzen dute BE1 ek eta AIR1 ek: |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 5 (0,03) |
Lehen forma
Argitaratzailea
Konbinazioak (2 lema)
ukan ikasle | 5 (0,03) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan ikasle behar | 5 (0,03) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |