2004
|
|
Ikasle horiek, gainera, beren adierazpenean honako hau proposatu zuten: premia bereziak
|
dituzten
ikasleei arreta ematea, langile eta material egokiak erabiliz; legezko neurri zorrotzak hartzea garapen jasangarria bermatzeko; Atzerritartasunari buruzko Legea indargabetzea; hezkuntzarako, etxebizitzarako eta lanerako eskubidea gauzatzea; gutxieneko soldata igotzea, eta gizonen eta emakumeen soldata berdintzea. Adierazpenaren helburua da, halaber, gastu militarrak murriztea, suntsipen masiboko armak kentzea, kultura ondarea babestea, eta topaguneak sortzea, gazteek beren eskaerak eta beharrak erakunde publikoen aurrean adierazi ahal izateko.
|
2005
|
|
Ikaskideak jo egiten zituen eta ubeldurakuzten zizkien. Hezitzailea ikastetxera joatea ere eskatu zuen zentroak, baigelan, bai jolas-garaian haurraren ondoan egon zedin, baina hezitzaileak argizuen eskola orduetan ikastetxeak jarri behar
|
zituela
ikasleari arreta ematekobaliabideak.
|
2008
|
|
Elkartasunerako eta Lankidetzarako Bulegoak boluntariotzako zenbait programa ditu abian, prestakuntza orokorreko eta berariazko prestakuntzako ikastaroak barne. Gainera, Europako Boluntario Zerbitzuaren proiektu batean parte hartzeko aukera ematen du, Espainiako beste unibertsitate batzuekin batera, Nazio Batuen nazioarteko boluntariotza programaren parte da, Latinoamerikako unibertsitateetan boluntario lana egiteko ekimena garatzen du, unibertsitateko gazteen eta adineko pertsonen arteko belaunaldien arteko bizikidetza bultzatzen du eta ezgaitasuna
|
duten
ikasleei arreta pertsonalizatua eta tutoretza akademikoak eskaintzen dizkie. Bartzelonako Autonomia Erkidegoa.
|
2012
|
|
Selektibitatea prestatu Proba garrantzitsua da ikasle gehienen karrera akademikoan. Hautakortasunak zalantza ugari sortzen ditu, eta, horregatik, zenbait foro arduratzen dira proba horretan haserretu behar
|
duten
ikasleei arreta emateaz. Selectividad.info:
|
2015
|
|
12 eta 25 urte bitarteko ikasleen arteko aldeak murrizteko lan egiten du zentroak, eskola porrota ezagutu duten edo hezkuntza arloko behar bereziak dituzten problematika sozialak
|
dituzten
ikasleei arreta berezia eskainiz Ikasketa prozesu horretatik sortu zen ikasturtean Hezkuntzako Lehen Harrerako programa bat. Majarba proiektuaren eskolaratze programa osagarriaren aurrekaria izan zen hori.
|
2021
|
|
Aldagai konposatu honetan ere, AK2n gertatzen den gisa, arreta mantentzeari loturikoak izan dira balorazio negatibo gehien lortu duten itemak: % 87,5ek deritzo formakuntza gehiago edo askoz gehiago behar
|
lukeela
ikasleen arreta mantentzeko taldean direlarik (I5) (horietarik% 46,9k 4tik 4ko balioa zehaztu du), eta, aldiz, ikasleen arreta mantentzeko banaka direlarik (I4),% 82,8k behar luke formakuntza gehiago edo askoz gehiago. I5ean ikasle bakar batek ere ez du gutxieneko baliorik eman.
|