2001
|
|
Gurasoek sakon ezagutu behar
|
lukete
ikasgelak zein ikuspegiren arabera arautzen diren eta nola lan egiten den.
|
2004
|
|
Ikastetxeak bainugela bat eduki behar
|
du
ikasgelako.
|
2008
|
|
arte ram Zertarako ikusi nahiko gaitu irakasleak? Guraso askok beren seme alaben tutorearekin elkarrizketa pertsonala egiteko eskaera dela eta egiten duten galdera da; izan ere, sarritan gertatzen da ikasleak arazoren bat edo zailtasunen bat
|
duela
ikasgelan. Tutoretzek koherentzia handiagoa lortzen dute haurrak eskolan eta etxean duen hezkuntzaren artean Errealitatetik urruti.
|
|
Estatu Batuak aitzindari izan ziren haurren eta gazteen trebetasun sozialak eta emozionalak hobetzeko programak ikasgeletara eramaten, eta Europan, zehazki Espainian, Erresuma Batuan, Suedian, Herbehereetan eta Alemanian, lortzen ari dira. Ikerketaren arabera, esperientzia horietan parte hartzen duten haur eta gazteak ez dira hain gatazkatsuak, harreman hobea dute ingurukoekin, eskolako bizitzan gehiago parte hartzen dute eta bizikidetza ona
|
dute
ikasgeletan. Gainera, kalifikazio hobeak lortzen dituzte hezkuntza akademiko hutsa jasotzen dutenek baino.
|
|
Ikasleen postuen erdiak baino gehiagok Interneterako konexioa
|
du
ikasgeletan
|
2009
|
|
Baliabide didaktikoa" Berriki egindako ikerketei esker, badakigu kalitateko hezkuntzan prentsa programetan inbertitzeak ikasleen errendimendua handituko duela, gizalegezko espiritu handiagoa sustatuko duela eta egunkarietako irakurle helduen kopurua handituko duela". Munduko Egunkari Elkarteko (WAN) irakurle gazteak garatzeko zuzendari McManeren baieztapen horrek laburbiltzen ditu maila guztietako ikasleei helburu didaktikoak
|
dituzten
ikasgeletan prentsa erabiltzeak ekar diezazkiekeen onura ugariak. Egia esan, txikitatik haurrak egunero jartzen dira komunikabideen aurrean, eta harrera hori ez da beti onuragarria haientzat; izan ere, mezuak batzuetan modu desordenatuan iristen zaizkie, eta, kasu askotan, beren maila kognitiboetara gutxi egokituta.
|
2010
|
|
Ikasleek ikaskuntzarekiko jarrera positiboa izan dezaten lortzeko, beren jarrera ez da mugatu behar ezagutzak transmititzera, baizik eta hori nola egiten duen azpimarratu behar du. Horretarako, hainbat estrategia
|
ditu
ikasgelan aplikatzeko, klaserik erakargarrienak egiteko eta ikasleek curriculumeko edukiekiko duten interesa pizteko. Hala, amaitzean, pozik daude zerbait berria ikasi dutelako.
|
|
Proiektuak ikasleen adinaren arabera sailkatuta daude, bakoitzaren beharretarako egokiena aurkitzea errazagoa izan dadin. 100 Mb-ko espazioa
|
dute
ikasgelen artean baliabide eta material digitalak (aplikazioak edo bideoak) trukatzeko. Elanguages ek loturak ezartzen ditu atzerriko eskolen artean, eta nazioarteko dimentsio bat ematen dio eskolako irakaskuntzari.
|
|
Irakasgai bateko irakaslearen irakaskuntza eredua eta haren berezitasunak ikaslearen estiloari egoki egokitzen bazaizkio, errazago bereganatuko ditu ezagutzak, eta dagozkion ebaluazioetan aplikatuko ditu. 4MAT sistema Irakasleak, logikoa denez, ezin
|
du
ikasgela bakoitzean irakaskuntza mota bat aplikatu. Baina ikasgelako irakaskuntza eredu bat egiten saia daiteke, oinarrizko ikaskuntza estiloen ezaugarri diren trebetasunak eta gaitasunak bilduko dituena.
|
2012
|
|
Elkarrizketan formulatu daitezkeen beste galdera batzuk dira ikasi nahi den ikastetxeari, aurreko ibilbide akademikoari edo lan esperientziari buruz dituzten ezagutzak. Goi Mailako Ikasketen Institutuak dio 45 urtetik gorakoentzako unibertsitatera sartzeko probetarako prestatzen ari diren ikasleak motibazio handiagoa dutela 25 urtetik beherakoek baino, eta, gainera, errendimendu handiagoa
|
dutela
ikasgelan, agian hobeto ulertzen dutelako zein garrantzitsua den prestakuntza izatea lan merkatuan irauteko.
|
2013
|
|
Doakoa izango da, bi urteko iraupena izango du eta Hasierako Lanbide Prestakuntzako Programak. Erdi Mailako Lanbide Heziketan irakasgai berriak sartuko dira Goi Mailako Lanbide Heziketarako bidea erraztea eta lanbide sektore zehatzetara bideratzea. Arautzen da Lanbide Heziketa
|
duala
ikasgelako ikaskuntza enpresetako praktikekin eta ikasleentzako beka batekin konbinatzen du. Estatu Kontseiluak laguntza eskatu du «Lanbide Heziketan tituludun gehiago eta hobeak izaten laguntzeko, ezinbestekoa baita balio tekniko eta sozial handiagoa ematea».
|
2020
|
|
Hala ere, funtsezkoa da prebentzioa aldez aurreko informaziotik abiatuta planteatzea, argudio kritiko eta arrazoizkoak erabiliz, hala nola irudiaren edo grabazioaren gaineko kontrola galtzeko erraztasuna, mugikorra galdu, lapurtu edo irudia bidali zaion pertsonarekiko harremanaren iraupena. IS4K ek hainbat baliabide eta informazio
|
ditu
ikasgelan eta etxean arrisku praktika horri buruzko prebentzioa eta erreakzioa lantzeko. 1 Sexting a ez sustatzea, ezta haren zabalkundean parte ez hartzea ere.
|
|
Konfinatu ondoren eskolara itzultzean, ikastetxeek antolaketa planak egin behar izan dituzte, gizarte urruntasunari eusteko eta, hartara, koida kutsatzeko arriskua gutxitzeko. Eta, bestalde, familiek aparteko zeregin bat
|
dute
ikasgeletara itzultzeko prozesuan. Zer sartu behar lukete orain gurasoek motxilan seme alabena?
|
2022
|
|
Hori dela eta, irakasleen arreta eta gainbegiratze handiagoa behar dute, eta ez dira ohartzen. Kasu askotan, gainera, hezkuntza neurri bereziak behar
|
dituzte
ikasgelan, eta horrek desberdin sentiarazten ditu. Hori guztia “etengabe ebaluatzen ari direla uler dezakete, baina, berez, ez dira haiek, baizik eta haien zailtasunak, egokitu ahal izateko eta eskaera pedagogikoekin bat datorren bilakaera izan dezaten”, esan du espezialistak.
|