Bilaketa
dist.
non
lema/forma
nola
bilaketa
kategoria
Iragazkiak

Emaitzak: 14

2001
‎Gurasoek sakon ezagutu behar lukete ikasgelak zein ikuspegiren arabera arautzen diren eta nola lan egiten den.
2004
‎Ikastetxeak bainugela bat eduki behar du ikasgelako.
2008
‎arte ram Zertarako ikusi nahiko gaitu irakasleak? Guraso askok beren seme alaben tutorearekin elkarrizketa pertsonala egiteko eskaera dela eta egiten duten galdera da; izan ere, sarritan gertatzen da ikasleak arazoren bat edo zailtasunen bat duela ikasgelan. Tutoretzek koherentzia handiagoa lortzen dute haurrak eskolan eta etxean duen hezkuntzaren artean Errealitatetik urruti.
‎Estatu Batuak aitzindari izan ziren haurren eta gazteen trebetasun sozialak eta emozionalak hobetzeko programak ikasgeletara eramaten, eta Europan, zehazki Espainian, Erresuma Batuan, Suedian, Herbehereetan eta Alemanian, lortzen ari dira. Ikerketaren arabera, esperientzia horietan parte hartzen duten haur eta gazteak ez dira hain gatazkatsuak, harreman hobea dute ingurukoekin, eskolako bizitzan gehiago parte hartzen dute eta bizikidetza ona dute ikasgeletan. Gainera, kalifikazio hobeak lortzen dituzte hezkuntza akademiko hutsa jasotzen dutenek baino.
‎Ikasleen postuen erdiak baino gehiagok Interneterako konexioa du ikasgeletan
2009
‎Baliabide didaktikoa" Berriki egindako ikerketei esker, badakigu kalitateko hezkuntzan prentsa programetan inbertitzeak ikasleen errendimendua handituko duela, gizalegezko espiritu handiagoa sustatuko duela eta egunkarietako irakurle helduen kopurua handituko duela". Munduko Egunkari Elkarteko (WAN) irakurle gazteak garatzeko zuzendari McManeren baieztapen horrek laburbiltzen ditu maila guztietako ikasleei helburu didaktikoak dituzten ikasgeletan prentsa erabiltzeak ekar diezazkiekeen onura ugariak. Egia esan, txikitatik haurrak egunero jartzen dira komunikabideen aurrean, eta harrera hori ez da beti onuragarria haientzat; izan ere, mezuak batzuetan modu desordenatuan iristen zaizkie, eta, kasu askotan, beren maila kognitiboetara gutxi egokituta.
2010
‎Ikasleek ikaskuntzarekiko jarrera positiboa izan dezaten lortzeko, beren jarrera ez da mugatu behar ezagutzak transmititzera, baizik eta hori nola egiten duen azpimarratu behar du. Horretarako, hainbat estrategia ditu ikasgelan aplikatzeko, klaserik erakargarrienak egiteko eta ikasleek curriculumeko edukiekiko duten interesa pizteko. Hala, amaitzean, pozik daude zerbait berria ikasi dutelako.
‎Proiektuak ikasleen adinaren arabera sailkatuta daude, bakoitzaren beharretarako egokiena aurkitzea errazagoa izan dadin. 100 Mb-ko espazioa dute ikasgelen artean baliabide eta material digitalak (aplikazioak edo bideoak) trukatzeko. Elanguages ek loturak ezartzen ditu atzerriko eskolen artean, eta nazioarteko dimentsio bat ematen dio eskolako irakaskuntzari.
‎Irakasgai bateko irakaslearen irakaskuntza eredua eta haren berezitasunak ikaslearen estiloari egoki egokitzen bazaizkio, errazago bereganatuko ditu ezagutzak, eta dagozkion ebaluazioetan aplikatuko ditu. 4MAT sistema Irakasleak, logikoa denez, ezin du ikasgela bakoitzean irakaskuntza mota bat aplikatu. Baina ikasgelako irakaskuntza eredu bat egiten saia daiteke, oinarrizko ikaskuntza estiloen ezaugarri diren trebetasunak eta gaitasunak bilduko dituena.
2012
‎Elkarrizketan formulatu daitezkeen beste galdera batzuk dira ikasi nahi den ikastetxeari, aurreko ibilbide akademikoari edo lan esperientziari buruz dituzten ezagutzak. Goi Mailako Ikasketen Institutuak dio 45 urtetik gorakoentzako unibertsitatera sartzeko probetarako prestatzen ari diren ikasleak motibazio handiagoa dutela 25 urtetik beherakoek baino, eta, gainera, errendimendu handiagoa dutela ikasgelan, agian hobeto ulertzen dutelako zein garrantzitsua den prestakuntza izatea lan merkatuan irauteko.
2013
‎Doakoa izango da, bi urteko iraupena izango du eta Hasierako Lanbide Prestakuntzako Programak. Erdi Mailako Lanbide Heziketan irakasgai berriak sartuko dira Goi Mailako Lanbide Heziketarako bidea erraztea eta lanbide sektore zehatzetara bideratzea. Arautzen da Lanbide Heziketa duala ikasgelako ikaskuntza enpresetako praktikekin eta ikasleentzako beka batekin konbinatzen du. Estatu Kontseiluak laguntza eskatu du «Lanbide Heziketan tituludun gehiago eta hobeak izaten laguntzeko, ezinbestekoa baita balio tekniko eta sozial handiagoa ematea».
2020
‎Hala ere, funtsezkoa da prebentzioa aldez aurreko informaziotik abiatuta planteatzea, argudio kritiko eta arrazoizkoak erabiliz, hala nola irudiaren edo grabazioaren gaineko kontrola galtzeko erraztasuna, mugikorra galdu, lapurtu edo irudia bidali zaion pertsonarekiko harremanaren iraupena. IS4K ek hainbat baliabide eta informazio ditu ikasgelan eta etxean arrisku praktika horri buruzko prebentzioa eta erreakzioa lantzeko. 1 Sexting a ez sustatzea, ezta haren zabalkundean parte ez hartzea ere.
‎Konfinatu ondoren eskolara itzultzean, ikastetxeek antolaketa planak egin behar izan dituzte, gizarte urruntasunari eusteko eta, hartara, koida kutsatzeko arriskua gutxitzeko. Eta, bestalde, familiek aparteko zeregin bat dute ikasgeletara itzultzeko prozesuan. Zer sartu behar lukete orain gurasoek motxilan seme alabena?
2022
‎Hori dela eta, irakasleen arreta eta gainbegiratze handiagoa behar dute, eta ez dira ohartzen. Kasu askotan, gainera, hezkuntza neurri bereziak behar dituzte ikasgelan, eta horrek desberdin sentiarazten ditu. Hori guztia “etengabe ebaluatzen ari direla uler dezakete, baina, berez, ez dira haiek, baizik eta haien zailtasunak, egokitu ahal izateko eta eskaera pedagogikoekin bat datorren bilakaera izan dezaten”, esan du espezialistak.
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...

Bilaketarako laguntza: adibideak

Oinarrizko galderak
katu "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu
!katuaren "katuaren" formaren agerpenak bilatu
katu* "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu
!katu* "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu
*ganatu "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu
!*ganatu "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu
katu + handi "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu
katu + !handia "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu
Distantziak
katu +3 handi "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handia "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu
katu +2 !handi* "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu
Formen konbinazioa desberdinak
bero + handi | asko "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu
bero +2 !handi* | !asko* "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak
!bero + handi|asko|gutxi|txiki "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak
Ezaugarri morfologikoekin
proba + m:adj "proba" lema eta jarraian adjketibo bat
proba +2 m:adj "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat
bero + handi|asko + m:adi "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat
proba + m:izearr-erg "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta

Ezaugarri morfologikoak

KATEGORIA
adb adberbioa
adi aditza
adilok aditz-lokuzioa
adj adjektiboa
det determinatzailea
ior izenordaina
izearr izen arrunta
izepib pertsona-izena
izelib leku-izena
izeizb erakunde-izena
lbt laburtzapena
lotjnt juntagailua
lotlok lokailua
esr esaera
esk esklamazioa
prt partikula
ono onomatopeia
tit titulua
KASUA
abs absolutiboa
abl ablatiboa
ala adlatiboa
ban banatzailea
dat datiboa
des destinatiboa
erg ergatiboa
abz hurbiltze-adlatiboa
ine inesiboa
ins instrumentala
gel leku-genitiboa
mot motibatiboa
abu muga-adlatiboa
par partitiboa
psp postposizioa
pro prolatiboa
soz soziatiboa
MUGATASUNA/NUMEROA
mg mugagabea
ms mugatu singularra
mp mugatu plurala
mph mugatu plural hurbila
ADITZ MOTA
da da
du du
dio dio
zaio zaio
da-du da-du
du-zaio du-zaio
dio-zaio dio-zaio
da-zaio da-zaio
du-dio du-dio
da-zaio-du da-zaio-du
da-zaio-du-dio da-zaio-du-dio

Euskararen Erreferentzia Corpusa Euskararen Erreferentzia Corpusa (EEC)
© 2025 Euskaltzaindia