Emaitzak: 10
2008 | ||
" Gorago esan bezala, irakurleria zabaltzeko balio duena on iruditzen zait, eta hutsuneak betetzeko gai badira, euskal idazleok bete ezin ditugulako da. Eta hor dago akatsa, alde batetik askotan aipatzen dugu hizkuntzaren egoera ahula, eta bestetik goi mailako lanekin, euskara oso landuarekin, nahi | dugu hizkuntza maila apaleko irakurleenganaino iritsi. Eta hori ez da posible". | |
2010 | ||
Beste alde batetik, Gobernuak, burugogor, ez ditu zehaztu edo adierazi gura Markoan oraingo saiakuntza honetan lortu asmo | dituen hizkuntza mailak. Egundokorik! | |
2012 | ||
Esatariarentzat, une horretan horrelakorikesatea, besteren aurrerako, harrokeriaren, umiliatzearen erakusle litzateke, horrela jokatuz, solaskideak apaldu, gutxietsi, mindu eta zauritzen duen eta besteren gainetik dagoen esatari bezala agertuko litzateke. Beraz, eskueran | ditu hizkuntza mailako bitarteko edo estrategiak inolako erantzukizunik bere gain hartu gabe, esan nahi duen hori, esan gabe, zeharka, aditzera emateko. Ironiaz baliaturik, hain zuzen. | |
Horretarako, lehen lehenik, intzidentaltzat jo izan den funtzioa aztertu dutenen ekarriari berariazko begiratu bat eman diogu eta ohartu gara enuntziatu parentetikoaren eta intzidentalaren (eta ondorioz, intzisoen232) esparrua ez dela bera, eta ez | dutela hizkuntza maila edo estratu berean eragiten: intzidentala dictum mailan kokatzen da (Fuentesen ustez (2007), perpaus bazterra 1en); enuntziatu parentetikoak, aldiz, diskurtsoaren makroegituran (modalizazio eta enuntziazio mailan eta argudio nahiz informazio egituretan) du bere kokagunea (Fuentesen terminoak erabiliz (2007), perpaus bazterra 2n). | |
Ezinbestekoa iruditzen zaigu, intzidentaltasunari? buruzko kontzeptua argi izatea, uste baitugu enuntziatu parentetikoaren eta intzidentalaren esparrua ez dela bera, eta ez | dutela hizkuntza maila edo estratu berean eragiten. Ondorioz, batak eta besteak biltzen dituen hizkuntza gertakariak ere ezberdinak izango dira. | |
2016 | ||
Ba dirudi, bestalde,. Izarreko, k, ene sozialismoa harena ez delako, eta stalinismoaren bidetik, isil arazi nahi nindukeela: , hobe | luke hizkuntzaren mailan ihardun?. | |
2019 | ||
bezero, ekoiztetxe, hornitzaile eta, oro har, sektore osoan. Bezeroek ere bere egin behar | dituzte hizkuntza mailako EiTBren helburuak. Eta eredu izan behar du bertaratzen diren ikusle, gonbidatu, enpresa, hornitzaile eta bisitarientzat. | |
2022 | ||
Ana, haatik, aita amekin etxe berria ikustera. Sei urterekin | zuen hizkuntza maila normatik gorakoa ez izanik ere, berria nozioa aski finkatua zuen: | |
4.1 Norberak | duen hizkuntza mailaren ustea | |
1 Irudia: Norberak | duen hizkuntza mailaren ustea |
Emaitza gehiago eskuratzen...
Loading...
Aldaerak
ukan | 10 (0,07) |
Lehen forma
duen | 2 (0,01) |
dutela | 2 (0,01) |
ditu | 1 (0,01) |
dituen | 1 (0,01) |
dituzte | 1 (0,01) |
dugu | 1 (0,01) |
luke | 1 (0,01) |
zuen | 1 (0,01) |
Argitaratzailea
Euskaltzaindia - Liburuak | 3 (0,02) |
ELKAR | 2 (0,01) |
Euskera Ikerketa Aldizkaria | 2 (0,01) |
Berria | 1 (0,01) |
Labayru | 1 (0,01) |
Booktegi | 1 (0,01) |
Konbinazioak (2 lema)
ukan hizkuntza | 10 (0,07) |
Konbinazioak (3 lema)
ukan hizkuntza maila | 10 (0,07) |
Urtea
Bilaketarako laguntza: adibideak
Oinarrizko galderak | |
---|---|
katu | "katu" lema duten agerpen guztiak bilatu |
!katuaren | "katuaren" formaren agerpenak bilatu |
katu* | "katu" hasiera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!katu* | "katu" hasiera duten forma guztiak bilatzen ditu |
*ganatu | "ganatu" bukaera duten lema guztiak bilatzen ditu |
!*ganatu | "ganatu" bukaera duten forma guztiak bilatzen ditu |
katu + handi | "katu" eta "handi" lemak jarraian bilatu |
katu + !handia | "katu" lema eta "handia" forma jarraian bilatu |
Distantziak | |
katu +3 handi | "katu" eta "handi" lemak 3 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handia | "katu" lema eta "handia" forma 2 elementuetako distantzian bilatu |
katu +2 !handi* | "katu" lema eta "handi"z hasten diren formak 2 elementuetako distantzian bilatu |
Formen konbinazioa desberdinak | |
bero + handi | asko | "bero" lema eta jarraian "handi" edo "asko" lemak bilatu |
bero +2 !handi* | !asko* | "bero" lema eta jarraian "handi"z edo "asko"z hasten diren formak |
!bero + handi|asko|gutxi|txiki | "bero" forma eta jarraian "handi", "asko", "gutxi", "txiki" lemak |
Ezaugarri morfologikoekin | |
proba + m:adj | "proba" lema eta jarraian adjketibo bat |
proba +2 m:adj | "proba" lema eta bi hitzetako distantziak adjektibo bat adjketibo bat |
bero + handi|asko + m:adi | "bero" lema jarraian "handi" edo "asko" eta jarraian aditz bat |
proba + m:izearr-erg | "proba" lema eta ergatibo kasuan dagoen izen arrunta |
Ezaugarri morfologikoak
KATEGORIA
adb | adberbioa |
---|---|
adi | aditza |
adilok | aditz-lokuzioa |
adj | adjektiboa |
det | determinatzailea |
ior | izenordaina |
izearr | izen arrunta |
izepib | pertsona-izena |
izelib | leku-izena |
izeizb | erakunde-izena |
lbt | laburtzapena |
lotjnt | juntagailua |
lotlok | lokailua |
esr | esaera |
esk | esklamazioa |
prt | partikula |
ono | onomatopeia |
tit | titulua |
KASUA
abs | absolutiboa |
---|---|
abl | ablatiboa |
ala | adlatiboa |
ban | banatzailea |
dat | datiboa |
des | destinatiboa |
erg | ergatiboa |
abz | hurbiltze-adlatiboa |
ine | inesiboa |
ins | instrumentala |
gel | leku-genitiboa |
mot | motibatiboa |
abu | muga-adlatiboa |
par | partitiboa |
psp | postposizioa |
pro | prolatiboa |
soz | soziatiboa |
MUGATASUNA/NUMEROA
mg | mugagabea |
---|---|
ms | mugatu singularra |
mp | mugatu plurala |
mph | mugatu plural hurbila |
ADITZ MOTA
da | da |
---|---|
du | du |
dio | dio |
zaio | zaio |
da-du | da-du |
du-zaio | du-zaio |
dio-zaio | dio-zaio |
da-zaio | da-zaio |
du-dio | du-dio |
da-zaio-du | da-zaio-du |
da-zaio-du-dio | da-zaio-du-dio |